Skocz do zawartości

70cc zestaw tuningowy do skutera


koks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienisz cylek na większy to przydałoby się także zmienic/wzmocnic wał, wymienic gaznik ...

 

Zaczynasz od tyłu :icon_mrgreen:

Kup najpierw sportowy wariator - da parę km/h i przyspieszenia, potem kup sprzęgło sportowe.

Możesz też pokombinowac z rolkami, może masz źle dobrane :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja.

A nie lepiej sprzedać sQta i kupić inny :icon_question:

 

Zestaw tuningowy kosztuje NAPEWNO coś powyżej 1000zł.

 

Wystarczy sprzedać sprzęta, dodać te 1000zł i laska ma lepszy (szybszy) szprzęt :icon_mrgreen:

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja.

 

 

Jak laska ma troche kasy to w cylinder warto zainwestować najlepiej nicasilowy,ale żeby efekt był naprawde dobry to nie wystarczy..

najlepiej przy wymianie cylindra kupić większy gaźnik jest to wręcz wskazane.Poza tym wydech(kompletny)

jest bardzo ważny i znacznie zwiększa zakres wysokich obrotów,Tarcze przy tylnym kole,współpracujące z wariatorem,

zwiększają prędkość i przyspieszenie skutera,Przełożenia zębate:Przełożenie pierwsze pomiędzy ośką

koła tylnego a wałkiem pośrednim,Przełożenie drugie pomiędzy wałkiem pośrednim,

a osią tarczy tylnej napędzanej przez pasek wariatora(wykorzystanie dodatkowej mocy),sportowe sprzęgło.

Może to wydaje Ci się dość skomplikowane,ale na tym polega pełen tuning skutera..

 

Jeżeli chodzi o gaźnik to Proponuje:

a)Gaźnik Dellorto lub Mikuni 17,5; 19,5; 20; 22,które polepszają wymieszanie benzyny z powietrzem.

Lepsze wymieszanie benzyny z powietrzem to szybsze i całkowite spalanie benzyny w cylindrze,

a tym samym zwiększenie mocy. Do większego gaźnika potrzebny jest kolektor o większej średnicy.

b)Zawory membranowe posiadają większą przepustowość mieszanki

c)Filtry powietrza stwarzają mniejszy opór zassanego powietrza, są lżejsze i przyczyniają się

do tworzenia bardziej bogatej w powietrze mieszanki w gaźniku.

 

Chyba,że chcesz poprawić jego osiągi jak najmniejszym kosztem to proponuje:

 

-cylinder 70-75ccm najlepiej nicasil

-gaźnika juz nie wymieniać tylko same dysze w gaźniku,(jak teraz są np 75 to spokojnie można wkręcić 100)

-sportowa membrana

-sportowy filtr powietrza(byle nie najtańszy)

-wydech,no cóż sportowy hałasuje,ale moc w górnych granicach naprawde Cie zaskoczy:)

ale jak nie..to chociaż"wybebeszyć"kolanko i końcówke wydechu w tym co jest,a przez środek końcówki wydechu

puścić cienką bardzo podziórkowaną rurkę,a dookoła wypchać asbestem-tak przynajmniej robią w sportowych wydechach do enduro,

chodź do skuterów nie daje głowy że tak samo:),(ja tak mam w sportowym kpl.wydechu Gianelli)

to powinno wystarczyć żeby poprawić jego osiągi

 

pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie, zacznie sie sprzeglo slizgac ale moze jest tam jakas regulacja

O to bym się mniej obawiał. Sprzęgła w skuterach mają duże rezerwy. Zwiększyłem moc swojego około dwukrotnie i się nie ślizga.

Pozdrawiam

Bajko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana cylka na samym początku?? to wielka pomyłka. Naj sam pierw zakup dobry komin- niektóre dają nawet 15km/h wiec to jest bardzo dużo. Niby marna 50-tka ma naprawde sporo mocy tylko trzeba ją wydobyć.,

 

Podstawowym pytaniem jest ile v-max wynosi teraz a ile chcesz osiągnąc?? Może wymina cylka nawet ni będzie potrzebna.

 

Na początku jak już napisałem trza kupić dobry komin. Potem jeśli portfel nie wyszczyplał za bardzo należy zakupić większy gaźnik- 17,5 lub wstawić do seryjnego dysze w granicach 80-90. Potem przydało by się lepsze sprzęgło( sportowe) które da dużo lepszy start albo bawienie się w seryjnym z rodzajem sprężynek. Wymiana wariatora może być nawet nie porzebna ale jeśli jest kasa to można to zrobić bo to zawsze kilka kilometerków. Po tym co będziemy mieli wymienione v-max wzrośnie pewnie coś pod 90km/h a moze i więcej. I czy trzeba więcej skoro teraz policja będzie się czaić na skuterki??

 

Wymiana cylindra na końcu to bardzo głupia decyzja- potwierdzone to jest dla mnie na suzuki adress. kumpel oddał na odblokowanie bo lciał 50km/h. postanowił wstawić 70ccm. Meechanik powiedział że wsrost mocy będzie bardzo duży a prędkośc "zniewalająca". Niestety skurter teraz jedzie 45km/h ( ma niby wiecej mocy ale co z tego?). Ciekawe le by jechał na odblokowanej 50-tce?? :]

 

ogół to tuning jet drogi i należy się zastanowić czy napewno tego chcemy. pozdrawiam

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to bym się mniej obawiał. Sprzęgła w skuterach mają duże rezerwy. Zwiększyłem moc swojego około dwukrotnie i się nie ślizga.

Pozdrawiam

Bajko

 

mi padło po 2 tys km :icon_mrgreen:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci napisze co mam u siebie: sportowy cylinder ale 50tka, gaźnik 19, sprzegło, wario, pasek ( już tam napisze ), wydech. Moc: 9-10KM. Vmax: okolice 90km/h, zależy od wiatru. Spalanie: jak lajtowo sie jeździ 3,5 , jak pizga - 4,5 moze i 5 by wciagnał. Koszt tego co jest u mnie to okolice 2 tys.

 

Kolega ma w Keeway'u Matrixie: wario, wydech, dysze chyba, stożek. Leci mu takie 75 pewnie gdzieś realne, bo ( tutaj ciekawostka ): licznikowe 70 km/h Yamahy ( czytać u mnie ) to 87km/h na szafie Keeway'a ;). Koszt tego u kolegi to okolice 700zł.

W najblizszym czasie w tym Keeway'u pewnie bedzie gratów za 2,5 tysia i okolice 14-16KM i wtedy napisze jak idzie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam , mam Kymko Dinka 150 LX i właśnie go rozbebeszyłem , będzie nowy lakier trochę nierdzewki - podnużki , boczna nużka , wydech własnie biorę sie za wykonanie i przydały by się rady , manetki , dźwigienki hamulcy , tapicerka siedzenia , kuferki czyli tył i boczki , niestety zmusiła mnie do tego awaria silnika mam do wymiany prawdopodobnie tłok komplet i cylinder niestety chyba sie zatarł jak mechanik powiedział wymień na 250cm silnk ten sam czy ma ktoś jakieś sugestie . Tłumik wymieniam ze wzgledów estetycznych orginał brzydki pozatym bardzo brzydki stan , rura dolotowa i części tłumika rdzewieją paskudnie to wygląda no i nie o osiagi chodzi lecz o wygląd i dźwięk. POZDRAWIAM

Edytowane przez kzabawny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widziałeś ceny części do 250cc ?

3x jak do 150 :P

 

kup tłok pod 170cc i komplet uszczelek , cylinder spokojnie można rozwiercić, jest na żeliwnej tulei

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...