koks Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Jak zmienisz cylek na większy to przydałoby się także zmienic/wzmocnic wał, wymienic gaznik ... Zaczynasz od tyłu :icon_mrgreen:Kup najpierw sportowy wariator - da parę km/h i przyspieszenia, potem kup sprzęgło sportowe.Możesz też pokombinowac z rolkami, może masz źle dobrane :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 wlasnie, zacznie sie sprzeglo slizgac ale moze jest tam jakas regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Robiąc tuning w skuterach zaczyna sie do tłumika więc jak zrobisz to wszystko w silniku to i tak bedziesz musiał zmienic tłumik bo bedzie tylko zamulał ten skuter... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 przy standardowym tłumiku zmiana cylindra nic nie da poza lepszym momentem, najwięcej tłumik ma do gadania Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja.A nie lepiej sprzedać sQta i kupić inny :icon_question: Zestaw tuningowy kosztuje NAPEWNO coś powyżej 1000zł. Wystarczy sprzedać sprzęta, dodać te 1000zł i laska ma lepszy (szybszy) szprzęt :icon_mrgreen: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek1369 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja. Jak laska ma troche kasy to w cylinder warto zainwestować najlepiej nicasilowy,ale żeby efekt był naprawde dobry to nie wystarczy..najlepiej przy wymianie cylindra kupić większy gaźnik jest to wręcz wskazane.Poza tym wydech(kompletny)jest bardzo ważny i znacznie zwiększa zakres wysokich obrotów,Tarcze przy tylnym kole,współpracujące z wariatorem,zwiększają prędkość i przyspieszenie skutera,Przełożenia zębate:Przełożenie pierwsze pomiędzy ośką koła tylnego a wałkiem pośrednim,Przełożenie drugie pomiędzy wałkiem pośrednim,a osią tarczy tylnej napędzanej przez pasek wariatora(wykorzystanie dodatkowej mocy),sportowe sprzęgło.Może to wydaje Ci się dość skomplikowane,ale na tym polega pełen tuning skutera.. Jeżeli chodzi o gaźnik to Proponuje:a)Gaźnik Dellorto lub Mikuni 17,5; 19,5; 20; 22,które polepszają wymieszanie benzyny z powietrzem.Lepsze wymieszanie benzyny z powietrzem to szybsze i całkowite spalanie benzyny w cylindrze,a tym samym zwiększenie mocy. Do większego gaźnika potrzebny jest kolektor o większej średnicy. b)Zawory membranowe posiadają większą przepustowość mieszanki c)Filtry powietrza stwarzają mniejszy opór zassanego powietrza, są lżejsze i przyczyniają siędo tworzenia bardziej bogatej w powietrze mieszanki w gaźniku. Chyba,że chcesz poprawić jego osiągi jak najmniejszym kosztem to proponuje: -cylinder 70-75ccm najlepiej nicasil-gaźnika juz nie wymieniać tylko same dysze w gaźniku,(jak teraz są np 75 to spokojnie można wkręcić 100)-sportowa membrana-sportowy filtr powietrza(byle nie najtańszy)-wydech,no cóż sportowy hałasuje,ale moc w górnych granicach naprawde Cie zaskoczy:)ale jak nie..to chociaż"wybebeszyć"kolanko i końcówke wydechu w tym co jest,a przez środek końcówki wydechu puścić cienką bardzo podziórkowaną rurkę,a dookoła wypchać asbestem-tak przynajmniej robią w sportowych wydechach do enduro,chodź do skuterów nie daje głowy że tak samo:),(ja tak mam w sportowym kpl.wydechu Gianelli)to powinno wystarczyć żeby poprawić jego osiągi pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 wlasnie, zacznie sie sprzeglo slizgac ale moze jest tam jakas regulacjaO to bym się mniej obawiał. Sprzęgła w skuterach mają duże rezerwy. Zwiększyłem moc swojego około dwukrotnie i się nie ślizga.PozdrawiamBajko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) Zmiana cylka na samym początku?? to wielka pomyłka. Naj sam pierw zakup dobry komin- niektóre dają nawet 15km/h wiec to jest bardzo dużo. Niby marna 50-tka ma naprawde sporo mocy tylko trzeba ją wydobyć., Podstawowym pytaniem jest ile v-max wynosi teraz a ile chcesz osiągnąc?? Może wymina cylka nawet ni będzie potrzebna. Na początku jak już napisałem trza kupić dobry komin. Potem jeśli portfel nie wyszczyplał za bardzo należy zakupić większy gaźnik- 17,5 lub wstawić do seryjnego dysze w granicach 80-90. Potem przydało by się lepsze sprzęgło( sportowe) które da dużo lepszy start albo bawienie się w seryjnym z rodzajem sprężynek. Wymiana wariatora może być nawet nie porzebna ale jeśli jest kasa to można to zrobić bo to zawsze kilka kilometerków. Po tym co będziemy mieli wymienione v-max wzrośnie pewnie coś pod 90km/h a moze i więcej. I czy trzeba więcej skoro teraz policja będzie się czaić na skuterki?? Wymiana cylindra na końcu to bardzo głupia decyzja- potwierdzone to jest dla mnie na suzuki adress. kumpel oddał na odblokowanie bo lciał 50km/h. postanowił wstawić 70ccm. Meechanik powiedział że wsrost mocy będzie bardzo duży a prędkośc "zniewalająca". Niestety skurter teraz jedzie 45km/h ( ma niby wiecej mocy ale co z tego?). Ciekawe le by jechał na odblokowanej 50-tce?? :] ogół to tuning jet drogi i należy się zastanowić czy napewno tego chcemy. pozdrawiam Edytowane 14 Lipca 2007 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 O to bym się mniej obawiał. Sprzęgła w skuterach mają duże rezerwy. Zwiększyłem moc swojego około dwukrotnie i się nie ślizga.PozdrawiamBajko mi padło po 2 tys km :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Ja ci napisze co mam u siebie: sportowy cylinder ale 50tka, gaźnik 19, sprzegło, wario, pasek ( już tam napisze ), wydech. Moc: 9-10KM. Vmax: okolice 90km/h, zależy od wiatru. Spalanie: jak lajtowo sie jeździ 3,5 , jak pizga - 4,5 moze i 5 by wciagnał. Koszt tego co jest u mnie to okolice 2 tys. Kolega ma w Keeway'u Matrixie: wario, wydech, dysze chyba, stożek. Leci mu takie 75 pewnie gdzieś realne, bo ( tutaj ciekawostka ): licznikowe 70 km/h Yamahy ( czytać u mnie ) to 87km/h na szafie Keeway'a ;). Koszt tego u kolegi to okolice 700zł.W najblizszym czasie w tym Keeway'u pewnie bedzie gratów za 2,5 tysia i okolice 14-16KM i wtedy napisze jak idzie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 mi padło po 2 tys km :DA Mi na razie po pięciu tysiącach kilometrów chodzi w porządku i się nie ślizga. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzabawny Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam , mam Kymko Dinka 150 LX i właśnie go rozbebeszyłem , będzie nowy lakier trochę nierdzewki - podnużki , boczna nużka , wydech własnie biorę sie za wykonanie i przydały by się rady , manetki , dźwigienki hamulcy , tapicerka siedzenia , kuferki czyli tył i boczki , niestety zmusiła mnie do tego awaria silnika mam do wymiany prawdopodobnie tłok komplet i cylinder niestety chyba sie zatarł jak mechanik powiedział wymień na 250cm silnk ten sam czy ma ktoś jakieś sugestie . Tłumik wymieniam ze wzgledów estetycznych orginał brzydki pozatym bardzo brzydki stan , rura dolotowa i części tłumika rdzewieją paskudnie to wygląda no i nie o osiagi chodzi lecz o wygląd i dźwięk. POZDRAWIAM Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez kzabawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 a widziałeś ceny części do 250cc ?3x jak do 150 :P kup tłok pod 170cc i komplet uszczelek , cylinder spokojnie można rozwiercić, jest na żeliwnej tulei Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.