robbiak Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 juz 2 sezony na nim smigamy i nic nie jest , w sumie to juz ponad 100l wypalilismy tego oleju pozdroNo to musi byc dobry:D :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 znajomemu zabralklo oleju do paliwa to zrobil mieszanke z mixolem do yz 500 chcial sprawdzic v-max na pasie startowym i zatarl silnik. jesli chcesz zatrzec to jezdzij na mixolu jesli nie to kup cos minimum polsentyka np orlen semisynthetic ja na nim jezdze i nie nazekam kosztuje 12-13zl jesli masz zamiar jezdzic ostro to 1:40 jesli spokojnie to 1:50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) CBRedzio widać że masz wiedze na temat docierania silników, są to odważne posunięcia, ale efektywne. "Docierasz powoli będziesz wolny, docierasz szybko , będziesz szybki..." wszystko na ten temat.ja zawsze stosuję Stihl czerwony od kosiarek za 32zł litr i jest olej 1-a klasa. żadnych problemów , moge polecić z czystym sumieniem, uważam że te castrole to przereklamowane oleje, choc ni emówie że złe, używam tez Husqwarny i czasem Johnsona i są tez baardzo dobre. pozdro600 co do mieszanki to na każdym oleju jest napisana proporcja a nie na oko.. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 mow sobie co chcesz ale z tego co piszesz nie masz zadnego doswiadzenia , midlanda przetestowalismy w przroznych sprzetach tkj, yz 125,exc250,lc2 125, nsr 125, rm 125 , dt 125, dt 80 i wszystkie chodzily tak samo jak na castrolu zero roznicy , nawet szukalem info w necie i znalazlem wlasni parametry porownawczy i praktycznie niczym sie nie roznily !!! pozdroJa odradzam Midlanda WILEKIMI LITERAMI. Mialem ten olej tylko raz - pierwszy i ostatni :D. Jednym slowem ten olej nie nadaje sie. (no chyba ze ktos nie kreci sprzeta). Niby jest to olej syntetyczny, ale jak to powiedzial znajomy zawodnik "to tak jak bys sobie nalal margaryny albo Kujawskiego" - na pytanie co sadzi o oleju Midland 2T ;). Polecam Valvoline Syn Power 2T, albo Castrol R2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Ja odradzam Midlanda WILEKIMI LITERAMI. Mialem ten olej tylko raz - pierwszy i ostatni :). Jednym slowem ten olej nie nadaje sie. (no chyba ze ktos nie kreci sprzeta). Niby jest to olej syntetyczny, ale jak to powiedzial znajomy zawodnik "to tak jak bys sobie nalal margaryny albo Kujawskiego" - na pytanie co sadzi o oleju Midland 2T :). Polecam Valvoline Syn Power 2T, albo Castrol R2.Możesz opisać skutki działania tego oleju?Midlanda używam w CB50J (co prawda silnikowy w 4T, ale nie ma żadnych problemów), dlatego zawsze miałem tą markę za dobrą. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez brys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vasyl Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Do dozownika w aprilii musi byc polsyntetyk czy syntetyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Ja odradzam Midlanda WILEKIMI LITERAMI. Mialem ten olej tylko raz - pierwszy i ostatni :icon_evil:. Jednym slowem ten olej nie nadaje sie. (no chyba ze ktos nie kreci sprzeta). Niby jest to olej syntetyczny, ale jak to powiedzial znajomy zawodnik "to tak jak bys sobie nalal margaryny albo Kujawskiego" - na pytanie co sadzi o oleju Midland 2T ;). Polecam Valvoline Syn Power 2T, albo Castrol R2. a to ciekawe... miał ten zawodnik do czynienia z midlandem ? chyba nie, ja swoim exc250 przelatałem ok 6tys km na midlandzie( lałem 1:50) , na cylindrze były widoczne ślady honowania , sąsiad do takiego samego motorka lał motula 800 ( 1:40) , w tym czasie zdążył zajechać cylinder Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 co do mieszanki to na każdym oleju jest napisana proporcja a nie na oko.. "o ile producent silnika nie zalecił inaczej" :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Możesz opisać skutki działania tego oleju?Midlanda używam w CB50J (co prawda silnikowy w 4T, ale nie ma żadnych problemów), dlatego zawsze miałem tą markę za dobrą.Skutek jest jeden - jazda na tym oleju moze prowadzic do zatarcia ukladu tlok-cylinder i wiem ze kolesiowi sie wlasnie tak zatarl motocykl 2T, a lal olej w stosunku 1:40 w motocyklu cross. Nie byla to wina zurzytego tloka itd, bo mechanik, ktory rozebral ten motocykl stwierdzil jednoznacznie - przyczyna zatarcia bylo niedostateczne smarowanie, a powiem wiecej rzecz miala miejsce w lesie a nie na torze !.Wy piszecie ze przejzdziliscie setki litrow tego oleju i jest ok - on nie zdazyl nawet 1 litra :icon_mrgreen: wiec nie wiem jak sie ustosunkowac do tych dwoch skrajnych opini na temat tego oleju, wiem natomiast jedno - ja tego oleju do swojego motocykla nie wleje :biggrin: - Mialem raz, szczesliwie wszystko sie skonczylo, ale drugi raz nie zaryzykuje. I jeszcze jedno spostrzezenie. Jak wlalem mieszanke z tym olejem i odpalilem motocykl to jakos dziwnie malo dymu bylo ... Jak wlewam olej typu Castrol r2 czy Valvoline Syn Power to motocykl na poczatku wali klebami dymu (zreszta nie tylko moj motocykl), a tu dziwna cisza. Co to oznacza - na 100% nie jestem pewny slusznosci mojej teori wiec niech kazdy na to pytanie odpowie sobie sam. Co do oleju, do motocykli 4T nie wypowiadam sie bo nie wiem. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) I jeszcze jedno spostrzezenie. Jak wlalem mieszanke z tym olejem i odpalilem motocykl to jakos dziwnie malo dymu bylo ... Jak wlewam olej typu Castrol r2 czy Valvoline Syn Power to motocykl na poczatku wali klebami dymu (zreszta nie tylko moj motocykl), a tu dziwna cisza. Co to oznacza - na 100% nie jestem pewny slusznosci mojej teori wiec niech kazdy na to pytanie odpowie sobie sam.Że słabo się mieszają z paliwem i opadają na dno?? :icon_mrgreen: Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Skutek jest jeden - jazda na tym oleju moze prowadzic do zatarcia ukladu tlok-cylinder i wiem ze kolesiowi sie wlasnie tak zatarl motocykl 2T, a lal olej w stosunku 1:40 w motocyklu cross. Nie byla to wina zurzytego tloka itd, bo mechanik, ktory rozebral ten motocykl stwierdzil jednoznacznie - przyczyna zatarcia bylo niedostateczne smarowanie, a powiem wiecej rzecz miala miejsce w lesie a nie na torze !.Wy piszecie ze przejzdziliscie setki litrow tego oleju i jest ok - on nie zdazyl nawet 1 litra :biggrin: wiec nie wiem jak sie ustosunkowac do tych dwoch skrajnych opini na temat tego oleju, wiem natomiast jedno - ja tego oleju do swojego motocykla nie wleje :biggrin: - Mialem raz, szczesliwie wszystko sie skonczylo, ale drugi raz nie zaryzykuje. I jeszcze jedno spostrzezenie. Jak wlalem mieszanke z tym olejem i odpalilem motocykl to jakos dziwnie malo dymu bylo ... Jak wlewam olej typu Castrol r2 czy Valvoline Syn Power to motocykl na poczatku wali klebami dymu (zreszta nie tylko moj motocykl), a tu dziwna cisza. Co to oznacza - na 100% nie jestem pewny slusznosci mojej teori wiec niech kazdy na to pytanie odpowie sobie sam. Co do oleju, do motocykli 4T nie wypowiadam sie bo nie wiem. Pozdr nie chce się kłócić ale jeśli nawet 1l nie przejechał to wina leży po stronie starego oleju na którym zacieranie miało początek bądź moto zassało wody .na dzień dzisiejszy mogę Ci wymienić 7 motocykli które się zatarły na motulu/castrolu :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 co do docierania to trzeba docierać w pełnym zakresie obrotów a nie tylko na wolnych. przy tym trzeba uważać na temp. silnika. czyli: jedizemy cały czas dosyć wolno tak żeby nei przegrzewać silnika, wrzucamy przedostatni bieg, rozpędzamy się na nim do max. obrotów, i potem znowu zwalniamy i jedziemy spokojnie na ostatnim biegu tak żeby silnik ostygł. następnie znów przyśpieszamy na przedostatnim biegu i tak w koło macieju. chodzi o to tylko żeby nei przeciązyć silnika. nie jeździmy we 2 ani w trudnych warunkach. olej należy zalać jednak dobry, żeby mieć pewność że nie przegrzejemy silnika. i w proporcji podanej w serwisówce na "czas docierania", przeważnie to jest ok. 1:33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 ja jeszcze nigdy nie zalałem proporcji 1:30 do zadnego motocykla! Przecież to katorga! skoro motocykl ma miec mieszanke 1:50 to znaczy wieksza ilosc oleju zamieni sie w nagar który potem ma szanse przekształcic sie w idealna paste scierną! Na czas docierania podnosimy tylko iglice(ja daje na sama góre) i pilnujemy temperatury pracy silnika. Zadne inne parametry nie wchodza w gre;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 hmm, ja miałem w instrukcji imsona że należy zalewać 1:33 w czasie docierania. to co mówisz to prawda. zreszą sam lałem gdzieś ok. 1:40, ale jeśli ktoś nie am pojęcia o silniku i nei zauważy przekroczenia temp. to lepiej niech stosuje się do zaleceń producenta i ma głowe spokojną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 JA polecam Mobil 2T racing. Osobiscie leje go do mojej NSR 125 i nic nie nie dzieje. zrobilem na nim juz ok 10 tys km. cena za 1l o ok 40-43 zł. pozzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.