Skocz do zawartości

nuda!


wueska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

robiac etapami koszta nie sa takie wielkie, sam bym cos uszyl tylko pieca brak ciekawego

a budowa takiej wydumki to swego rodzaju wyzwanie uda sie czy nie jak wyjdzie?

ale trzeba miec sprecyzowane co to ma byc bo zabierac sie za cos takiego i nie wiedziec co to ma byc???

jeden znajomy mial draga na garbie inny uszyl niezle cudo na vw LT 2000 ja uszylem na piecu z FJ1100

 

 

a znalazlem w sieci cos takiego:

 

http://img527.imageshack.us/my.php?image=1929762102vl2.jpg

 

http://img527.imageshack.us/my.php?image=1929762101ls9.jpg

 

 

tak mysle gdyby znalesc jakiegos dniepra bez pieca to warto by sie pokusic aby taki traktor w teren uszyc

niezla jazda by byla :icon_question:

 

statek pendzony takim piecem :icon_mrgreen: hm a zima bedzie dluga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Jak będziesz chciał, to mogę Ci wueska za małe pieniądze sprzedać koło z syreny z bębnem od Dniepra. Mogłoby się fajnie komponować. Sam go nie użyję, a w świat nie chcę puścić, bo skończy w jakimś Junaku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiał bys mi pokazac jak wyglada to koło.

 

Co do wydumki, niechce budowac czegos czoperowatego, bardziej ma przypominac szybki motocykl i nerwowa prace silnika(lepsza była by chyba rzedowa 2 do czegos takiego ale silnik od malczynki jest oklepany i kłopotliwy). Dlatego własnie nie klei mi sie ta rama od Dniepra, ale znowusz tam sa kilometry miejsca na silnik i mozna łatwo ja przerobic. Skor tam włoze silnik to i zawieszenia do zmiany. Rozmiary kół, hamulce. Nie jest wiec to takie tanie, praktycznie budujesz swój własny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Z mojego projektu pozostał mi silnik od Zapka i dyfer od BMW.Skrzynie od rusków nie wytrzymują momentu obrotowego wytwrzanego przez samochodowe silniki.Kombinowalem ze skrzynią od BMW ,ale to dużo rzeżbienia.Jeśli chodzi o rejestracje to nie jest tak żle ,jak jeszcze do niedawna (gdzie trzeba było telepać się do stolicy albo do Bielsko-Białej ,żeby jakis palant doczepil sie do jakiegoś szczegółu).Obecnie żeby zarejestrować sam-a wystarczy jechać do wojewódzkiej stacji diagnostycznej.Z racji masy pomysł z przyczepką jest jak najbardziej na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co gdybys taka rame jaka jest ci naprawde potrzebna sprobowal zbudowac samemu?akurat tak sie sklada ze ten temat juz przerabialem.MOTOCYKLE BUDUJE SIE LATWIEJ NIZ PRZYPUSZCZASZ!!!kto sie nie zgadza z tym twierdzeniem prosze o posta.ja zrobilbym to tak:

1-skompletowany i gotowy zespol napedowy stawiamy mniej wiecej w zadanej pozycji.

2-profil stalowy,zakupiony wczesniej np. w miejscowym centrostalu,wymiary mniej wiecej 20na 40,do cinamy wiercimy otwory w miejscach przyszlych uchwytow,gotowe elementy przykrecamy mniej wiecej tak j

ak zaprojektowali to konstruktorzy danego zespolu napedowego.

3-spawamy to wszystko w jaka taka sensowna calosc,uzywajac do tego celu np.migo-matu.

jako zwienczenie konstrukcji wykorzystojemy glowke ramy z tego samego motocykla, z ktorego chcemy zapozyczyc zawieszenie przednie,to samo odnosi sie do tylnego wachacza.Dlugosc tylnego wachacza ,atym samym dlugosc calej maszyny zalezy tylko od naszego widzimisie,czyli od fantazji w danym momecie.

4-wszystkie spawane polaczenia dla pewnosci obwijamy blacha jedynka i spawamy po krawedziach.

5-no i mamy,kurde,prawie motocykl i to w niecale 3 dni.reszta podzespolow to juz tylko kwestia czasu i fantazji.

W OGOLE MYSLE ZE TEN TEMAT ZASLOGOJE NA OSOBNY POST w ktorym my ,motocyklisci moglibysmy do woli rozladowywac swoje tworcze zboczenia.Moze wtedy inni koledzy nie rozpisywali by sie bez konca np.w temacie jak pomalowac motorynke.naprawde,burza mozgow,przynajmniej dla mnie, to cos duzo wiecej.

Na podobnie zbudowanej wydumce objechalem anglie dookola,wiec cos na ten temat wiem.WSK-a pociagnij to jakos,zobaczysz ,bedzie ciekawie.fotosy mojej maszyny na zadanie.pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... wiesz ja lubie CR wiec troche mnie drazni ten wielki silnik garbusa... musze pomyslec nad lepszym silnikiem, chociaz ten drzemie niesamowite mozliwosci. Rama od ruska to porazka! to by był pancerny niszczyciel. Co do spawania, pewnie mysał bym kilka lat nad wysokoscia umieszczenia silnika, nachylenia główki, wysokosci umieszczenia wachacza, kontyem nachylenia tylnego zawieszenia itp. Poprostu chiałbym zblizyć sie troche do prawdziwego projektowania. Narazie pomysle nad rama i samym silnikiem. jednak temat moze być panaceum dla młodego zapaleńca, napewno sa na forum ludzie którzy cos wiedza o nachyleniach główki, zawieszeniach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...