Skocz do zawartości

Jak ustawić poziom paliwa


pyzdra1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pytam z czystej ciekawości. Wszyscy piszą, że kompleksowa regulacja powinna zawierać regulacje poziomu paliwa w komorach. I tu moje paytanie. Jak przeprowadzić taka regulacje skoro pływak jest plastikowy i nie ma możliwości dogięcia czegokolwiek. i drugie pytanie. Gdzie sie mierzy poziom? W serwisówce mam napisame że powinno byc 18,5 mm. Gdzie mam zmierzyć ta wartośc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzysz odwracając gaźnik tak aby pływak swobodnie zamykał zaworek. Mierzysz przystawiając prostopadle do obrzeża komory pływakowej dobrą miarkę lub suwmiarkę z najwyższym punktem pływaka. I nie doginasz pływaka tylko blszkę chyba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W manualu nie znalazłem nic na temat reguacji i wysokości poziomu paliwa. Ale to troche dziwne jest...

u mnie w manualu od bandita tez chyba nie ma nic o ustawianiu poziomu paliwa, dopiero takie informacje mozna znalezc w servisowce, proponuje wiec zajrzec na wątek kolegi Mo$ue , ktory to dzieli sie z nami wieloma servisowkami do roznych motocykli.

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=39022&st=0

 

 

 

Moze znajdziesz i cos dla siebie.Jesli znasz choc troche angielski to powinienes odszukac.Gaznik to carburator lub w skrocie carbs (gazniki)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli korzystasz z Owners manual to nie sądzę, żeby tam było coś wiecej niż rozpiska el. sterujacych i podstawowe regulacje.

Wiecej informacji znajdziesz w Service manual. Posiadasz w swoim Bandicie gaźniki Keihin CV..coś tam, masz regulację poziomu paliwa na pływaku.

B12 maja chyba Mikuni i też sie ustawia pływakiem wysokośc paliwa.

 

W manualu o Sevence nic nie ma o poziomie paliwa jak pisałem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Chyba jestem ślepy :)

 

Masz plywak, przy jego ośce na której pracuje, powinien być metalowy języczek, który przesówa do góry iglicę zamykając dopływ paliwa. Tym regulujesz - metalowym jezyczkiem.

 

Odwracasz gaźniki do góry nogami. Pomiar robisz od krawędzi komory pływakowej do najwyższego punktu pływaka. Pomiar robisz suwmiarką bo poręcznie i wygodnie i dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO wygodniej jest regulować pływak ustawiając gaźnik nie do góry nogami , lecz na boku ,lekko po skosie . Gdy jest góry nogami pływak jest na tyle ciężki , że wciska do zera amortyzator umieszczony w zaworku iglicowym . Kąt przechylenia gażnika trzeba tak dobrać , by blaszka pływaka tylko dotykała amortyzatora , nie wciskając go w iglicę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...