pyzdra1 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam. Pytam z czystej ciekawości. Wszyscy piszą, że kompleksowa regulacja powinna zawierać regulacje poziomu paliwa w komorach. I tu moje paytanie. Jak przeprowadzić taka regulacje skoro pływak jest plastikowy i nie ma możliwości dogięcia czegokolwiek. i drugie pytanie. Gdzie sie mierzy poziom? W serwisówce mam napisame że powinno byc 18,5 mm. Gdzie mam zmierzyć ta wartośc? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Mierzysz odwracając gaźnik tak aby pływak swobodnie zamykał zaworek. Mierzysz przystawiając prostopadle do obrzeża komory pływakowej dobrą miarkę lub suwmiarkę z najwyższym punktem pływaka. I nie doginasz pływaka tylko blszkę chyba ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Tylko że tam nie ma żadnych blaszek. Sam plastik Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Tylko że tam nie ma żadnych blaszek. Sam plastikto moze nie masz takowej regulacji i nie musisz sie martwic o to .. a blaszka jest na pływaku , przynajmniej przy bandziorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Tylko że tam nie ma żadnych blaszek. Sam plastik jak to ???to jak zaworek jest zalozony na plywaku? cos musi byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 musy być jakiś zaworek który pływak będzie otwierał lub zamykał, i tak będzie blaszka, która dociska zaworek, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zaworek oczywiście jest, ale montuje sie go do pływaka wsuwając w takie małe plastikowe prowadnice. Może Raff84 ma race że sie poziomu nie ustawia. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 W manualu nie znalazłem nic na temat reguacji i wysokości poziomu paliwa. Ale to troche dziwne jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 W manualu nie znalazłem nic na temat reguacji i wysokości poziomu paliwa. Ale to troche dziwne jest...u mnie w manualu od bandita tez chyba nie ma nic o ustawianiu poziomu paliwa, dopiero takie informacje mozna znalezc w servisowce, proponuje wiec zajrzec na wątek kolegi Mo$ue , ktory to dzieli sie z nami wieloma servisowkami do roznych motocykli. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=39022&st=0 Moze znajdziesz i cos dla siebie.Jesli znasz choc troche angielski to powinienes odszukac.Gaznik to carburator lub w skrocie carbs (gazniki) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Jeśli korzystasz z Owners manual to nie sądzę, żeby tam było coś wiecej niż rozpiska el. sterujacych i podstawowe regulacje.Wiecej informacji znajdziesz w Service manual. Posiadasz w swoim Bandicie gaźniki Keihin CV..coś tam, masz regulację poziomu paliwa na pływaku.B12 maja chyba Mikuni i też sie ustawia pływakiem wysokośc paliwa. W manualu o Sevence nic nie ma o poziomie paliwa jak pisałem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 blaszka plywaka nie zamyka zaworka tylko lekko musi go dotykac- to jest wielka róznica !!!! Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 No dobra. Chyba jestem ślepy :) Masz plywak, przy jego ośce na której pracuje, powinien być metalowy języczek, który przesówa do góry iglicę zamykając dopływ paliwa. Tym regulujesz - metalowym jezyczkiem. Odwracasz gaźniki do góry nogami. Pomiar robisz od krawędzi komory pływakowej do najwyższego punktu pływaka. Pomiar robisz suwmiarką bo poręcznie i wygodnie i dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 IMO wygodniej jest regulować pływak ustawiając gaźnik nie do góry nogami , lecz na boku ,lekko po skosie . Gdy jest góry nogami pływak jest na tyle ciężki , że wciska do zera amortyzator umieszczony w zaworku iglicowym . Kąt przechylenia gażnika trzeba tak dobrać , by blaszka pływaka tylko dotykała amortyzatora , nie wciskając go w iglicę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.