Whiplash666 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Dobra wrocilem do ustawien standard z ECU, teraz dwa pytania - nie posiadam orginalnej zwezki w airboxie cos sie bedzie dzialo bez niej ?? - i drugie pytanko, moze mi ktos napisac o ile odkrecic sruby od powietrza na przepustnicach?? bylbym bardzo wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 To tak jesli chodzi o dalsze modyfikacje ajk najbardziej, narazie tylko zmieniam bodykit na bazie plugu i czesci owiewek z RSV + nowy lakier na niunie :) co do dalszych modyfikacji juz sa 2 kominy Viper 60mm przelotu :biggrin: , gardziele 54mm (juz sa, ale beda czekac na PCIII) , sportowy airbox (teraz mam tylko K&N) a co jeszcze to wyjdzie w praniu :) niunia ma byc jedyna i niepowtarzalna :icon_twisted: Whiplash, po co ci chip jak planujesz PC3? Chyba, że nie planujesz indywidualnej mapy. Bez zwężki da się żyć. Śruby odkręcasz tyle, żeby ładnie chodził na biegu jałowym, u mnie 1obrót przód i 0.5 tył. Instrukcja: http://www.geocities.com/sl_mille/idle.html Te Vipery zapowiadają się wyśmienicie, masz fotki? Dyzio: tak, mam airbox Renegade. Dziura przy 5k zniknęła, chociaż coś możnaby jeszcze tam wyczuć, taka cisza przed burzą :D. Dlatego robię takiego moda: tututu Główna zmiana to to, że gładko od 2k mogę przyśpieszać i moment obrotowy w niskim zakresie jest gigantyczny w porównaniu z serią, Jakby ktoś dorzucił ze 300 cm3. Moc max też mnie nie interesuje, więc nie sprawdzałem. Po samym Renegade + FP1413 powstał brutal, PC3 go ujażmił. Jest bosko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 (edytowane) Whiplash, po co ci chip jak planujesz PC3? narazie mnie nie stac na PCIII, Kupilem graty od RSV na przerobke niuni + przepustnice 54mm i sie spukalem :) Śruby odkręcasz tyle, żeby ładnie chodził na biegu jałowym, u mnie 1obrót przód i 0.5 tył. Instrukcja: http://www.geocities.com/sl_mille/idle.html tzn dokreciles te sruby do konca i masz odkrecone o 1 obrot na przednim cylindrze i 0.5 na tylnim ?? bo myslalem ze ma byc tyle samo obrotow na obu, a jak z vacum sprawdzales ?? a ta zalakowana sruba cos ruszales ?? http://www.geocities.com/sl_mille/images/idle0.jpg Te Vipery zapowiadają się wyśmienicie, masz fotki? prosze bardzo http://img390.imageshack.us/i/dsc00126x.jpg/ http://img195.imageshack.us/i/p1040666o.jpg/ jeszce jedno, orjetuje sie ktos jak jest z napinaczami rozrzadu w rotaxach ?? bo mi wyraznie w przednim garnku tak lancuszek nap**** ze jak zatkam lapami kominy to moto jak sieczkarnia chodzi :/ da sie to jakos regulowac, w manualu szukalem ale nic nie znalazlem :( postaram sie nagrac dzisiaj filmik jak chodza Vipery i jak rzezi moim zdaneim silnik, chociasz na YB jest pelno filmikow wlasnie z takim dzwiekiem silnika, chociaz u mnie to wyraznie dochodzi z przedniego cylindra prosze bradzo moja bestyjka Edytowane 26 Października 2009 przez Whiplash666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Hahaha zlutowalem spowrotem kabelek na module i aprilka wkoncu jezdzi jak powinna i nie gasnie :biggrin: wychodzi na to ze map2 mam skopana, trza bedzie zamowic jakiegos tuningowego Chipa ( Gabro sie niestety ni eodzywa :( ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 (edytowane) Hahaha zlutowalem spowrotem kabelek na module i aprilka wkoncu jezdzi jak powinna i nie gasnie :biggrin: wychodzi na to ze map2 mam skopana, trza bedzie zamowic jakiegos tuningowego Chipa ( Gabro sie niestety ni eodzywa :( ) http://cgi.ebay.de/Eprom-Tuning-chip-for-A...=item2557245f17 http://cgi.ebay.de/Chip-tuning-offener-Epr...=item20adf7eb3d Edytowane 12 Listopada 2009 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 http://cgi.ebay.de/Eprom-Tuning-chip-for-A...=item2557245f17 http://cgi.ebay.de/Chip-tuning-offener-Epr...=item20adf7eb3d Widzialem te chipy, tylko nie wiem ile w tym prawdy z osiagami, dlatego chcialem Garbo czekam moze sie jeszcze gosc odezwie bo jak poczytalem w tym temacie to mi slinka pociekla :icon_mrgreen: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=125304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Widzialem te chipy, tylko nie wiem ile w tym prawdy z osiagami, dlatego chcialem Garbo czekam moze sie jeszcze gosc odezwie bo jak poczytalem w tym temacie to mi slinka pociekla :icon_mrgreen: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=125304 jakby co to znam gościa zza miedzy który robi epromy pod danego sprzęta za 40euro. renomę ma bez skazy. Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 jakby co to znam gościa zza miedzy który robi epromy pod danego sprzęta za 40euro. renomę ma bez skazy. O to poprosze namiary na PW :icon_mrgreen: , gosc robi do wszystkich sprzetow czy tylko wloszczyzna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 (edytowane) O to poprosze namiary na PW :icon_mrgreen: , gosc robi do wszystkich sprzetow czy tylko wloszczyzna ?? robi do Aprilii Wysłałem do gościa maila z prośbą aby mi podaj nr tel. jak odpisze, to dam znać. Edytowane 13 Listopada 2009 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niga88 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam. Jestem posiadaczem Falco od jakiegos miesiaca, widze ze forum jest swierze i osoby znaja sie powaznie na sprzecie wiec chcialbym zadac wam kilka pytan jako osobom ktore maja wiekszy zakres wiedzy o tym motocyklu niz ja:] Jest to moj pierwszy wiekszy motocykl zaraz po Mz i chcialbym sie dowiedziec kilku podstawowych rzeczy. MOtocykl kupilem od handlarza wiec nie wiem jaki olej powinienem wlac do maszyny na wiosne, co jeszcze powinienem w nim przygotowac przed sezonem. Oponki i uklad napedowy jest w stanie dobrym. Sprzecik sprawuje sie dobrze, przynajmniej wedlug mnie ale martwi mnie jedna rzecz, mianowicie ogladalem kilka filmikow z falco na necie i zauwazylem ze podczas przekrecenia kluczyka obrotomierz wzrasta do 12000rpm po czym opada do zrea. W moim przypadku dzieje sie to jedynie do 6000rpm, tak jak i podczes jazdy u innych w necie widzielm ze kontrolka od obrotow miga dopiero przy 12000rpm a u mnie juz przy 6000rpm i tym sposobem na 6biegu i predkosci ok160km/h kontrolka juz mruga co oznaczalo by max:/ Nie wiem o co tu chodzi a troche mnie to martwi, jezeli kotos wie co z tym nie tak czy dlaczego tak jest prosilbym o odp. Z gory dziekuje za porady i inne przydatne wiadomosci przy tym motocyklu:) Przepraszam za wtracenie sie w dyskusje ale to forum bylo naj. aktualne. Jeszcze raz z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witamy witamy, Olej, najbezpieczniejszy i to co zaleca Aprilia to 15w-50, pol syntetyk. Podobno nowsze modele (czarna rama) toleruja 10w-40, ja tam leje 15-50 i chodzi ok. Jesli motorkowi nie spodoba sie olej ktory wlales to bedzie Ci sprzeglo slizgac. Co do kontrolki, to sie nie przejmuj. Przy przekreceniu kluczyka, obrotomierz zatrzymuje sie w miejscu w ktorym masz ustawione ostrzezenie o (zbyt) wysokich obrotach. Zauwaz, ze jak krecisz moto to kontrolka swieci Ci rowniez przy 6krpm. Przestawiasz ja przytrzymujac przycisk "C" na 1s a pozniej naciskaj go az wskazowka zatrzyma sie w zadanym miejscu. Tylko pamietaj, ze jesli masz slabe akku i przy starcie zresetujesz zegary, to ustawienie to wroci do 6krpm. Jesli nie masz serwisowki to tutaj jest do sciagniecia, ale po engliszu Pozdro i pamietaj, gumowym po ziemi, nie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niga88 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Dzieki wielkie:] Juz mnie troche uspokoiles z ta kontrolka, myslalem ze moze jest cos nie tak z moto:/ Raz stalo sie tak jak piszesz ze zresetowaly mi sie zegary(wyzerowal maly licznik i zegarek) obrotomiez dalej podchodzil tylko do 6krpm. Czy to oznacza ze informacja o jego max obrotach przy 6krpm jest fabryczna czy poprostu cos bylo grzebane w motocyklu? Propos oleju, wyczytalem na jednym z forum ze jest zalecany Agip`a? Polecasz inne firmy? Edytowane 24 Listopada 2009 przez Niga88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Te 6krpm to ustawienie fabryczne. Zobacz pod zadupek, czy masz zrobiony "wire mod" - polepsza polaczenie od regulatora do akku (dokladasz kilka kabelkow i poprawiasz luty na konektorach, wszystko tutaj). Jesli nie planujesz uzywac moto czesto i nie posiadasz ladowarki np optimate to motor zabije akku (oryginalna instalacja nie podaje wystarczajacego napiecia na akku). V1000 wymaga dobrego akku, jesli masz za slabe lub zbyt slabo naladowane, bedziesz mial wlasnie takie resety zegarow. Tak. agip jest zalecany, kupilem kiedys z netu moto chodzilo ok. Teraz zobaczylem ze w sklepie obok maja Motula chyba 5100, tez chodzi ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niga88 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Nie chcialbym sie zbytnio narzucac tymi pytaniami itp ale chcialbym sie odwiedziec jak najwiecej o moto i co mozna zrobic by bylo lepsze:) Odnosnie "wire mod" wszystko dobrze ladnie pieknie, pewnie sam bym to zrobil bez wiekszych problemow gdyby nie to ze moja znajomosc j. angielskiego niestety nie jest tak wysoka co wstyd sie przyznac:/ Probowalem z translatorem ale nie wyjdzie to zbyt ciekawie:/ Czy to jest gra warta swieczki? Jezeli tak to poszukam chetnego do tlumaczenia i moze zaczne dzialac przez zime:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Odnosnie "wire mod" wszystko dobrze ladnie pieknie, pewnie sam bym to zrobil bez wiekszych problemow gdyby nie to ze moja znajomosc j. angielskiego niestety nie jest tak wysoka co wstyd sie przyznac:/ Probowalem z translatorem ale nie wyjdzie to zbyt ciekawie:/ Czy to jest gra warta swieczki? Jezeli tak to poszukam chetnego do tlumaczenia i moze zaczne dzialac przez zime:] tutaj masz to bardziej obrazowo http://www.apriliaforum.com/forums/attachm...22&d=1204117563 krotko mowiac , wlutowujesz sei w kable za regulatorem, tylko biniegunow nie pomyl i ciagniesz bezposrednio do aku, kable zalatw przynajmniej 2,5mm srednicy zebys nie mial strat napiecia, na stronie co dal ci dyzio masz schemat instalacji z legenda kolorow kabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.