Skocz do zawartości

Aprilia SL 1000 Falco


Rekomendowane odpowiedzi

Powracajacy problem czarnego plynu sprzegla, jest na to jakis sposob ?? bo chyba nie powinno tak byc, myslalem ze u mnie to wina starego przewodu, ale ostatnio dopadlem komplet radialna pompe i przewod z factory i dalej dupa pojezdzilem troche i plyn znowu robi sie czarny :/ jest na to jakis sposob ??, moze jakis uszczelniacz polecial ?? czy wysprzeglik jest brudny juz w srodku ?? tylko ze moj sie nie rozbiera :( wiec i tak nie wyczyszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, jest na to sposob, przestac sie przejmowac ;) ten typ tak ma.

 

a nie da sie jakiegos dodatkowego, uszczelniacza zalozyc ?? wiem ze w ducatach kombinuja z jakims dodatkowym oringiem i gabka ale nei wiem dokladnie o co chodzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to podobno jest sposob, ale po co* wydawac kase?

 

 

*)

z tego co czytalem, wymiana.... tego tego co siedzi przy silniku (clutch slave cylinder) pomaga. Sprzeglo chodzi lzej i plyn nie zmienia koloru.

 

o np takie:

http://cgi.ebay.co.uk/Clutch-slave-cylinde...=item2a02f3db29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to podobno jest sposob, ale po co* wydawac kase?

*)

z tego co czytalem, wymiana.... tego tego co siedzi przy silniku (clutch slave cylinder) pomaga. Sprzeglo chodzi lzej i plyn nie zmienia koloru.

 

o np takie:

http://cgi.ebay.co.uk/Clutch-slave-cylinde...=item2a02f3db29

 

dyzio ale ja mam dokladnie taki :) i tak jest plyn czarny :/

 

a jesli na tym sprzeglo lekko chodzi to nie chcialbym miec orginalu :)

 

teraz jak zalozylem radialna pompe i oplot to wkoncu mozna dwoma paluchami sprzeglo obslugiwac :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie musisz zastosowac sie do poprzedniej rady ;)

Jesli dziala ok to sie nie przejmuj.

 

Fakt, sprzeglo jest dosc ciezkie ale dopoki nie zrobie z zawieszeniem, nie wkladam zadnej kasy w Ape.

 

a co robisz z zawiasem ?? przod czy tyl ?? bo ja wsadzilem progresy do przodu tyl z rsv tylko wachacza dopasc nie moge :( , no i doszly mi czesci na przerobke na trikebike ;) owiewki i plug z rsv :biggrin: , bedzie na wiosne bestyjka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn musze dobrac sprezyny pod swoja wage. Tyl mam ohlinsa potrzebuje nowej, co do przodu to nie jestem pewien, ale chyba tez.

 

Moze jutro uda sie zatrudnic kumpla to pomierze jak zachowuje sie zawieszenie i ustawie sag. Wtedy bede juz wiedzial co zamawiac.

 

Z tego co wyczytalem, Apa ma z przudu sprezyny 1.05, ja potrzebuje 0.95Nm.

Gadalem z MC Technics i K-tech, i tylnia sprezyna Ohlinsa jest dla jezdzca 150kg (ja waze 80). Co ciekawe, obaj twierdzili, ze to jest sprezyna dla mnie :icon_eek:

Dziwi mnie to poniewaz pomimo tego ze amor jest poluzowany na maksa to Apa jest sztywna jak *** :icon_biggrin: , co wiecej, najlepiej jezdzilo mi sie z plecaczkiem albo duzym bagazem, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze mam zbyt sztywna sprezyne.

 

Zmieniles przod? Jak sie to robi?? Wyciagales widelki czy jako? Z tylem sobie poradze ale przod mnie troche matrwi.

 

:flesje: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn musze dobrac sprezyny pod swoja wage. Tyl mam ohlinsa potrzebuje nowej, co do przodu to nie jestem pewien, ale chyba tez.

 

Moze jutro uda sie zatrudnic kumpla to pomierze jak zachowuje sie zawieszenie i ustawie sag. Wtedy bede juz wiedzial co zamawiac.

 

Z tego co wyczytalem, Apa ma z przudu sprezyny 1.05, ja potrzebuje 0.95Nm.

Gadalem z MC Technics i K-tech, i tylnia sprezyna Ohlinsa jest dla jezdzca 150kg (ja waze 80). Co ciekawe, obaj twierdzili, ze to jest sprezyna dla mnie :icon_eek:

Dziwi mnie to poniewaz pomimo tego ze amor jest poluzowany na maksa to Apa jest sztywna jak *** :icon_biggrin: , co wiecej, najlepiej jezdzilo mi sie z plecaczkiem albo duzym bagazem, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze mam zbyt sztywna sprezyne.

 

Zmieniles przod? Jak sie to robi?? Wyciagales widelki czy jako? Z tylem sobie poradze ale przod mnie troche matrwi.

 

:flesje: :crossy:

 

Wyciaglem lagi i zanioslem do kumpla co pracuje w serwisie motocyklowym, ale bylem przy calej proceduze i nie jest to takie trudne, ale wymaga troche techniki :)

 

 

sprezyny zapodalem takie http://allegro.pl/item803277024_sprezyny_p...1000_falco.html

 

przejechalem na nich jakies 50km i powiem tytle jest ku**** twardo ale ustawiene napiecia wstepnego jeszcze mam z orginalnych wiec pewnie sie bedzie dalo to troche wyregulowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wyglada na to, ze pomylilem funty z kilogramami :banghead:.

Pokrecilem trochu Ohlinsem, i po ostatniej jezdzie mialem calkiem przyjemnego rogala na gebie.

Nie byla to co prawda typowa przejazdzka, ale co tam... :]

 

http://img267.imageshack.us/img267/7192/dsc5794.jpg

 

:clap: moto pasuje do stroju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jest sprawa, kiedys znalazlem na apriliaforum.com jak zmieniac podswietlenie w zegarach, gosc robil chyba na niebiesko za pomoca led, i ni chlolery nie moge tego teraz znajsc, moze ktos bedzie mial wiecej szczescia i da mi linka :)

 

 

druga sprawa znalazlem taki temat http://www.apriliaforum.com/forums/showthr...ht=clock&page=1 robil to ktos, zeczywiscie podczymuje zegary ?? ze jak mi spadnie napiecie np przy zapalaniu to nie bedzie ich resetowac ??

Edytowane przez Whiplash666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tada! :)

 

Co do modu z kondensatorem to nie wiem. Powiem tylko tyle, ze od pol roku kombinacja nowego akku, przekaznika startowego i dodatkowych kabli Apa nie zresetowala sie ani razu (przy codziennej jezdzie).

Przy dluzszych postojach wlaczam optimate, wczoraj odpalila po 2 tygodniach bez najmniejszysz problemow.

 

Ale skoro masz zamiar babrac sie z podswietlaniem, to dolozenie 1 kondensatora to zaden wysilek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tada! :)

 

Co do modu z kondensatorem to nie wiem. Powiem tylko tyle, ze od pol roku kombinacja nowego akku, przekaznika startowego i dodatkowych kabli Apa nie zresetowala sie ani razu (przy codziennej jezdzie).

Przy dluzszych postojach wlaczam optimate, wczoraj odpalila po 2 tygodniach bez najmniejszysz problemow.

 

Ale skoro masz zamiar babrac sie z podswietlaniem, to dolozenie 1 kondensatora to zaden wysilek.

 

 

juz sie bawie, wlasnie koncze projekt tarczy :icon_biggrin: , podswietlenie zrobilem na czerwono, ale chce cos innego :P i nie moglem namiezyc tego tematu, bede musial cos pokopmbinowac z rozproszeniem swiadla bo widze ze gosciowi cos to lipnie wyszlo, widac punkty gdzie sa ledy, a u mnie teraz na czerwonych zarowkach pomalowanych lakierem do paznokci mojej malzonki i do tego czerwonymi przezroczami do bindowania wyszlo idealnie czerwone i rozproszone swiatlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...