Skocz do zawartości

Aprilia SL 1000 Falco


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Szukając motocykla dla siebie natrafiłam na taką piękną bestię :wink:

Aprilia SL 1000 Falco

http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_s..._falco_2001.php

http://www.bikepics.com/pictures/036125/ (według mnie najładniejsze malowanie jej :clap: )

http://www.bikepics.com/pictures/039405/

 

Cena za taki model jest w porządku, jak patrzyłam na aukcjach w Polsce i zagranicą to waha się od 12000 do 16000 zł :cool: (czyli OK).

Waga jak dla mnie odpowiednia: 190 kg (na sucho).

Moc: 118 KM :wink:

Moment: 101 Nm :lalag:

 

Wygląd... piątka z plusem, a nawet lepiej :bigrazz:

 

Ale czy ktoś kojarzy taki motocykl... nie znam się w ogóle na Włochach. Warto się pchać w taki motocykl, jak z serwisem... z częściami (chociaż z tego co mi wiadomo, kolega ma Aprilię to czasem trzeba poczekać ;) ).

 

Ogólnie proszę o rady :D

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czesc Astarte,

Wiem, ze temat trochu stary, ale nie tak dawno stalem sie posiadadaczem SL1000 z 2004 roku, na drodze jestem jakies 2-3 tygodnie...

 

Co moge powiedziec... Wczesniej jezdzilem SV650 i silniczek V2 dawal rady... Natomiast Falco to zupelnie cos innego... ciagnie przy KAZDYCH obrotach! Np. wczoraj rozpedzilem sie do ok 150kmh, odkrecilem gaz i... chcialo mi rece urwac :)

Zawieszenie b.dobre (choc ludzie narzekeja na tylny amor), pokonywanie winkli z taka sama predkoscia jak na sv to pikus.

Moto wymaga troszke wiekszgo wkladu fizycznego w jazdzie ale jest tego warte... Wygoda jest ok, na miescie troszke boli ale jak tylko wyjade na poza miejska droge... :icon_twisted:.

Nie mge sie doczekac az otrocze moto i zapuszcze sie w dalsza trase... :)

 

Tak na krotko, podstawowe wady Aprili Falco:

- kiepski uklad ladowania akku - jest mod, pomaga, polega na dodaniu przewodow i poprawieniu jakosci polaczenie pomiedzy prostownikiem a akku.