Skocz do zawartości

Jaki motor przed 600cc??


Rekomendowane odpowiedzi

szczerze to poradzilbym Ci sluchac wlasnego rozumu, ja mam wlasnie zamiar cbr 600 rr w przyszlym miechu kupic jako pierwsze moto, wole sluchac wlasnego zdania :) chcesz cbr - kupuj cbr proste

 

Miło było Cie poznać..... Jak masz takie świetne rady dawać to lepiej idz pooglądac TV... Taki wybór decyduje czasem o naszym dalszym życiu.. albo niestety śmierci.. Człowiek powinien uczyć się na błędach ale nie swoich a cudzych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to poradzilbym Ci sluchac wlasnego rozumu, ja mam wlasnie zamiar cbr 600 rr w przyszlym miechu kupic jako pierwsze moto, wole sluchac wlasnego zdania D.gif chcesz cbr - kupuj cbr proste

 

 

No ja wlasnie posluchalem rozumu i dlatego kupuje mniejszy motor. Jakbym posluchal serca to bym zafundowal sobie Honde.

 

a czy Twoj wiek jest prawdziwy?? bo jakos nie chce mi sie wiezyc :icon_evil:...A jesli chodzi o motor to juz wybralem ze najpierw kupie sobie takie Suzuki zebym sie nauczyc dobrze jezdzic i by latwiej bylo mi dosiasc Honde :bigrazz:. Nie bede musial sie jej tak bac wiec bede z niej czerpal maksymalna radosc.

Edytowane przez Lukers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Tylko szkoda ze jest tylko jeden taki model na allegro ale moze do przyszlego sezonu sie to zmieni :icon_rolleyes:

czemu jeden ?

 

http://moto.allegro.pl/item205951116_piekn...za_grosze_.html

 

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M440475

 

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M444478

 

http://moto.allegro.pl/item203271365_suzuk...e_sprzedam.html

 

 

Gsów jest i bedzie duzo wiec sie niemartw ten motocykl latwo kupic latwo sprzedac to jest jego wielki plus :lapad:

 

 

pzdr

Edytowane przez ziomek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to poradzilbym Ci sluchac wlasnego rozumu, ja mam wlasnie zamiar cbr 600 rr w przyszlym miechu kupic jako pierwsze moto, wole sluchac wlasnego zdania :icon_mrgreen: chcesz cbr - kupuj cbr proste

 

 

Dlaczego tylko CBR 600 RR ?????

 

Zacznij od razu od litra, co to dla takiego Jak TY na pierwsze moto ???? Mieczak jestes czy co ??? :icon_rolleyes:

 

 

z drugiej strony zajebiscie slucha sie rad 13 - to latka, w koncu z takim doswiadczeniem zyciowym.....

 

( moze masz 17 ale to nie zmienia postaci rzeczy )

 

:lapad:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu jeden ?

 

jak wpisywalem w wyszukiwarce to wyskoczyl tylko jeden :)

 

 

ciekawe czemu kolo pokazuje fotke z salonu skoro jest napisane ze uzywany

Edytowane przez Lukers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło było Cie poznać..... Jak masz takie świetne rady dawać to lepiej idz pooglądac TV... Taki wybór decyduje czasem o naszym dalszym życiu.. albo niestety śmierci.. Człowiek powinien uczyć się na błędach ale nie swoich a cudzych..

 

Ciebie takze milo poznac :crossy: lepsza jest taka rada niz ustawianie kogos pod swoj wzor, skoro komus podoba sie cbr i wie ze da sobie z nia arde dlaczego ma sluchac innych? kazdy ma swoj gust, kwestia 600 jako bledu jest mocno dyskusyjna poniewaz znaczna ilosc wlasnie od takich zaczyna i niekoniecznie musza do statystyk dolaczac.

 

No ja wlasnie posluchalem rozumu i dlatego kupuje mniejszy motor. Jakbym posluchal serca to bym zafundowal sobie Honde.

 

a czy Twoj wiek jest prawdziwy?? bo jakos nie chce mi sie wiezyc :)...A jesli chodzi o motor to juz wybralem ze najpierw kupie sobie takie Suzuki zebym sie nauczyc dobrze jezdzic i by latwiej bylo mi dosiasc Honde :). Nie bede musial sie jej tak bac wiec bede z niej czerpal maksymalna radosc.

 

zaraz wlasnie rzuce okiem co z tym wiekiem jest, jednak logicznym wydaje mi sie ze majac 13 alt nie wsiadalbym na motor ktory w tym wieku bylby ode mnie wyzszy :biggrin: :biggrin:

 

 

Dlaczego tylko CBR 600 RR ?????

 

Zacznij od razu od litra, co to dla takiego Jak TY na pierwsze moto ???? Mieczak jestes czy co ??? :banghead:

z drugiej strony zajebiscie slucha sie rad 13 - to latka, w koncu z takim doswiadczeniem zyciowym.....

 

( moze masz 17 ale to nie zmienia postaci rzeczy )

 

:crossy:

 

wiesz w sumie myslalem zeby zaczac od litra ale zdecydowalem sie na slabszy wlasnie ze wzgledow bezpieczenstwa :crossy: rozumiem ze sam masz 17 poniewaz niedomysliles sie ze wiek podany jest bledny? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) skoro komus podoba sie cbr i wie ze da sobie z nia arde dlaczego ma sluchac innych? kazdy ma swoj gust, kwestia 600 jako bledu jest mocno dyskusyjna poniewaz znaczna ilosc wlasnie od takich zaczyna i niekoniecznie musza do statystyk dolaczac

 

podkreślenie moje

a niby skąd ma _wiedzieć_, że sobie da radę? nigdy nie siedział, nigdy nie jechał, nie ma żadnego doświadczenia na takim lub choćby podobnym motocyklu. skąd ma _wiedzieć_, że opanuje ten motocykl, którty - delikatnie mówiąc - do łagodnych nie należy? jesteś w stanie odpowiedzieć na to pytanie?

i to jest właśnie powód, dla którego warto posłuchać ludzi mówiących, że bezpieczniejsza będzie inna ścieżka nauki - spokojniejsza, dłuższa, może nie tak od razu dająca spełnienie marzenia o tym akurat motocyklu; ale w końcowym rozliczeniu niewątpliwie pozwoli mu się cieszyć 2 kółkami dłużej i efektywniej

 

i dalej co do tych, którzy od takich zaczynali: w tym i sąsiednim wątku kilku się już wypowiadało. stwierdzali, że to jednak był błąd, że jednak trzeba było zacząć od słabszego - najpierw się nauczyć jeździć, a dopiero potem uczyć się panować nad tymi "dwiema kopami" kucy w silniku. ba, była tu i wypowiedź, że przed gsf600 warto było kupić jednak te "500ccm i 50KM"

policzyć? tak na szybko: wyróżnimy 4 grupy zaczynających od mocnych sportowych maszyn - a/ nadal jeżdżą, cieszą się i twierdzą, że był to dobry wybór, b/ nie jeżdżą, bo się zabili, c/ jeżdżą, ale po wypadkach zmienili maszyny na słabsze, d/ jeżdżą, ale stwierdzają po fakcie, że to nie był dobry początek. jak się zastanowię (badań nie prowadziłem), to z grubsza stwierdzam, że liczebność grup jest porównywalna - tak podpowiada mi pamięć wypowiedzi ludzi na tym forum + w kilku innych miejscach w sieci, oraz lista wypadków m.in. z prasy. co to oznacza? że szacunkowo gość kupując to cbr600rr na początek ma jakieś 25% szans na to, że tak jak ty będzie zadowolony z wyboru; 50% na to, że się rozbije z bardziej lub mniej bolesnym skutkiem; czyli w 75% można stwierdzić, że życie zweryfikuje ten wybór jako negatywny...

 

wiem, że to wyliczenie nie jest zbyt wiele warte, ale z pewnością więcej, niż twoje "wie, że sobie poradzi" :crossy:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopak pisze ze ma doswiadczenie na motocyklach wiec porownywalnie moze sobie wyobrazic jaka moca dysponuje 600, jest to tzw intuicja, i mimo ze moze ona zawiesc to nie w wypadku gdy wczeniej jezdizlo sie np na 250 i przesiada sie na 600.a co do Twoich wyliczen procentowych nie mozemy brac pod uwage glosu grupy ktora nie zyje z prostego powodu - byc moze mimo koncowego efektu byliby zadowoleni:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopak pisze ze ma doswiadczenie na motocyklach wiec porownywalnie moze sobie wyobrazic jaka moca dysponuje 600, jest to tzw intuicja, i mimo ze moze ona zawiesc to nie w wypadku gdy wczeniej jezdizlo sie np na 250 i przesiada sie na 600.a co do Twoich wyliczen procentowych nie mozemy brac pod uwage glosu grupy ktora nie zyje z prostego powodu - byc moze mimo koncowego efektu byliby zadowoleni:p

 

ad. *niezawodnej intuicji*: jeśli przeczytasz początek, to zobaczysz, że na tej 250 to on jeździł na kursie. czyli ca 20h, z tego połowę na 1-2 biegu na placu. faktycznie, kuuupę ma tego _doświadczenia_ :crossy:

ad. *zadowolenia tych, co nie przeżyli wypadków*: zastanowiłeś się nad tym, czy tak ci się tylko paluchy po klawiszach obsunęły..? bez komentarza...

jsz

Edytowane przez jeszua
„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...da sobie z nia rade dlaczego ma sluchac innych?

 

Powiedzial kto ??? TY ??? Normalnie EXPERT jestes. Podaj adres przyjade do Ciebie na szkolenie moze mnie czegos nauczysz ?

 

kazdy ma swoj gust, kwestia 600 jako bledu jest mocno dyskusyjna poniewaz znaczna ilosc wlasnie od takich zaczyna i niekoniecznie musza do statystyk dolaczac.

 

Gust mozna miec i o nim sie nie dyskutuje - jezeli to w ogole zauwazyles. Mowa jest tu o mocy i pojemnosci.

Mocno dyskusyjna moze w Twoim srodowisku, bo jak widzisz na forum odbiega to " troche " od Twojej koncepcji, moze z racji wieku i doswiadczenia ???

 

wiesz w sumie myslalem zeby zaczac od litra ale zdecydowalem sie na slabszy wlasnie ze wzgledow bezpieczenstwa :icon_razz:

 

Rusz banka i pomysl, ze gdybys zaczal od litra moze juz bys tego posta nie napisal ? W zyciu trzeba jeszcze miec jaja zeby sie do tego przyznac.

 

rozumiem ze sam masz 17 poniewaz niedomysliles sie ze wiek podany jest bledny? :banghead:

 

he, he do kogo masz pretensje jezeli sam nie zauwazasz swego bledu a pozniej sie czepiasz ? Podfales 13 ja Ci jeszcze 4 dodalem ale to byl chyba jednak blad !- Jak powyzej.

 

chlopak pisze ze ma doswiadczenie na motocyklach wiec porownywalnie moze sobie wyobrazic jaka moca dysponuje 600,

 

Tak jak napisal powyzej Jeszua 20 h na placu , no moze pare godzin na miescie ? A co z jazda poza terenam zabudowanym jakie tam ma doswiadczenie ? O tym tez sie wypowiesz ? :icon_mrgreen:

 

jest to tzw intuicja, i mimo ze moze ona zawiesc to nie w wypadku gdy wczeniej jezdizlo sie np na 250 i przesiada sie na 600.

 

O jakiej intuicji Ty w ogole mowisz ? Znasz w ogole znaczenie tego slowa ? W jakim przypadku masz ta intuicje ?

 

a co do Twoich wyliczen procentowych nie mozemy brac pod uwage glosu grupy ktora nie zyje z prostego powodu - byc moze mimo koncowego efektu byliby zadowoleni:p

 

Moze najpierw uzupelnij profil jakim motocyklem sie poruszasz i czy w ogole jakikolwiek posiadasz, wazniejsze byloby jeszcze dodac ile km nakreciles, bo jak dla mnie to na razie jestes NAWET NIE TEORETYK.

 

morze jest szerokie i glebokie.

 

Moc i pojemnosc na papierze jest troche inna pod wzgledem charakterystyki w praktyce.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi h na nauce to można sobie naprawdę podarować... Tak jak kiedyś już to ktoś napisal "Nauka i egzamin jest po to żeby zdać prawko , a nie nauczyć się jeździć". Wyczucia i umiejętności uczysz się na swoim sprzęcie i najlepiej było by zacząć od takiego którego moc nas nie zaskoczy i możemy nad nią zapanować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak jeden "znawca" podpowiada drugiemu. Jeździłem 600rr przez kilka dni i nie jest to motocykl na 1 sprzet. Zapierdziela jak wściekły, idzie na gumę z gazu, ma zajebiste hamulce co ... w pewnych warunkach może zabić. Nie wierze w powolne turlanie sie na 600 rr. Nie ma szans, chyba ze kierowca w ogóle nie ma zapędów w tę stronę. A jak nie ma to po co sportowy motocykl? Do lansowania sie pod barem ?? Gadanie o intuicji, wyczuciu i takich tam pierdołach tylko mnier śmieszy. Mi po 10 minutach na takim motocyklu intuicja podpowiada "zapierd**aj" i pewnie wielu z Was (ale praktyków, a nie motocyklistów "katalogowych") ma podobnie.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może oświecimy troche majstra legioniste mówiąc że jeden koń mechaniczny jest w stanie podnieść 30Kg na 1m w góre jeśli dobrze pamiętam w ciągu sekundy no a teraz ciutek wyobnraźni i co może zrobić 120 takich ?

 

 

A to z wikipedi

 

Koń mechaniczny (KM, niem. PS, fran. CV, ang. HP) – pozaukładowa jednostka mocy. Jednostka mocy w układzie jednostek miar MKS.

 

1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 0,9863 HP

 

Jednostka powstała na wzór konia parowego (HP) stworzonego w krajach anglosaskich do porównywania mocy maszyn parowych z koniem. Moc 1 KM odpowiadała zaprzęgowi z jednym koniem, 2 KM – z dwoma końmi itd. (w przybliżeniu). Jest to moc brutto oddawana przez konia z pominięciem strat.

 

Po wprowadzeniu układu SI zastąpiony kilowatem. Nadal często używany do określenia mocy silników spalinowych. Często moc podawana jest w obydwu jednostkach. Drugą wartość umieszcza się w nawiasach.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...