wojtek2812 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Witam!Mam taki problem.Robie ze swojego simka 60 cm i chcę się dowiedzieć czy lepiej kupić wał z okrągłymi czy ze ściętymi przeciwwagami.proszę o rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Z tego co mi wiadomo lepszy bedzie ten z okrągłymi bo będzie większe wypełnienie skrzyni korbowej. w motorynkach ''Uzupełniało'' się te wycięcia zeby bylo większe wypełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ten ściety wał to wał od s70, i ma większą wytrzymałość, inne wyważenie, oraz jest lżejszy. "okrągły" jest od s51. oba będą sie nadawać, lecz ze względu na wytrzymalość lepiej wziąć ten ścięty. zawsze to będzie jakiś "zapas" jakbyś chciał tuningować coś... a wcięcia zawsze możesz wypełnić samemu. na allegro s a wały s70 z wypełniaczami ale droższe o 100zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 osobiscie wsadzil bym wal od 50ccm wieksze sprezanie do tego dal bys korki i bez problemu wal by ci wytrzymal nawet w 70ccm tylko ze wtedy nie mogl bys dopuscic do luzow na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja osobiście zakładałem takie wypełniacze w simsonie, to było 60cm, wał od 50. zmieniła sie charakterystyka silnika, inaczej pracowałciągnął lepiej z dołu. takie moje spostrzeżenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ciągną lepiej z dołu dzięki zwiększonej pojemnosći oraz zwiększonemu sprężaniu wstępnemu (wypełniacze). wał od s50 jest cięższy przez co zapewnia lepszy moment obortowy przy niskich obrotach, a z s70 na odwrót. ale w przypadku przenoszenia mocy w wyższe partie obortów (przy tuningu)przydaje się wał od s70. ciekawostką jest też że simson s70 osiąga moc max. przy 6000rpm a s50 przy 5500rpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.