maxshadow Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 witam mam zamiar wyjąc z tłumika jego wnętrzności ale zastanawiam się czy to może pociągnąc za sobą jakieś negatywne skutki ???uprzedzam osoby którym żal tego oryginalnego , iż kupiłem drugi z rozbitka w stanie perfekcyjnym i tego chce wybebeszyć :)prosze o informacjepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Witaj. Temat poruszany był juz na forum co najmniej kilkanaście razy :) Poszukaj w archiwum. Ja mam pusty wydech w Virago 750. Żadnych negatywnych skutków (może tylko troche słabiej ciągnie z"dołu"). Żadnego strzelania, przerywania, dziur w gazie, ani nic z tych rzeczy. Ogólnie po 10 000 jestem zadowolony ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 bylo wlakowane wiele razy - kazdy ma swoje zdanie oprawdy nie dowiedziesz , szukaj pod tematami pusty wydech , albo przelotowy tlumik Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 ma negatywne skutki. koles wypruł tłumik w F3 i mu przepalilo kolektory. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 W sporcie ja też bym nie zaryzykował wyprucia wydechów... Ale w chopperze ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Ja wyprulem oryginalny tlumik w F3 i jedyna wada to dziura w obrotach przy 6-7 tys (jedynie na nierozgrzanym silniku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 przepaliło mu kolektory bo nie zmienił ustawień gaźników. przy wydechach przelotowych na nowo ustawia się gaźnik, przeważnie mieszanka musi być bogatsza w paliwo. keidy mieszanka jest zbyt uboga w paliwo (za dużo powietrza) wzrasta znacznie temp. spalin. na forum było o tym wiele razy. co do dziury w obrotach to raczej reguły nie ma i tutaj trzeba liczyć na szczęście bądź dobre ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Nie ma sensu się kłócić, każdy ma swoje zdanie i będzie go bronił.Moje zdanie: PUSTYM TŁUMIKOM NIE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 nie no nikt sie nie kłoci. ? jak to mówią, wszytko dla ludzi (a raczej motocykli), tylko żeby z głową...ps. ja bym tłumika nie wybebeszył. jeśli już to kupiłbym tuningowy. ale to tylko moje skromne zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 nie no nikt sie nie kłoci. ? jak to mówią, wszytko dla ludzi (a raczej motocykli), tylko żeby z głową...ps. ja bym tłumika nie wybebeszył. jeśli już to kupiłbym tuningowy. ale to tylko moje skromne zdanie no cos tak jak by. po to je produkja :icon_question: a do zalozyciela tematu. jak chcesz to mam kilka namiarow gdzie ktos ci zrobi fajne tłumoki Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 no cos tak jak by. po to je produkja :notworthy:Głównie po to aby na tym zarobić.Moim zdaniem wybebeszony tłumik wcale nie musi być gorszy od "super tuningowego uniwersalnego".Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Jest tylko mały problem w przypadku tłumika tunningowanego... Cena. Mało kogo tak naprawdę stać aby wybulić ładnych parę zł. na taki wydech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 A co mozecie powiedziec o tych tlumikach tuningowych na allegro za 350-400zł.Warto je kupowac czy lepiej poczekac dolozyc i kupic jakas uzywke znanej firmy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 nie napewno nie warto kupowac takich tlumikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość livgren Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 nie napewno nie warto kupowac takich tlumikow -jak masz jakies zle doswiadczenia, to napisz konkret.. Ja mam takie wydechy z allegro (dokladnie za 195 zeta jeden)- zadnych negatywnych skutkow, zrobilem kilkanascie tys i zaraz wyjezdzam w trase ok 10tys. :buttrock: moze troche mniej ciagnie od dolu, ale naprawde to tak zeby na sile sie przyczepic..poprzednio w vs600 tez mialem wolne i po 56tys nie dzialo sie nic zlego...Najwazniejsze, to zeby uwolnic sound- a w cisnienie jak najmniej ingerowac- sa takie tlumiki z hamulcami w srodku (tzn. nie sa calkowicie przelotowe)- na tyle trzymaja cisnienie w fazie wydechu, ze bez problemu da sie wyregulowac gazniki, bez zmiany dysz i zrobic synchro. Moze w jakims wysilonym supersporcie to nie jest dobry pomysl, ale w chopperze? Co z tego ze ubylo tych kilka Nm momentu, albo kilka Km... Nie panikujmy- pierd z tylu tez jest wazny :) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.