Rafal_akros Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Witajcie normalnie nie normalnie jestem wnerwiony na maxa. Mam pytanko dla bardziej doświadczonej części ludzi (reszty też smile.gif ) Jade se dziś ładnie pięknie fazą po A4 mijam srebrno-granatową buzę (ktoś z forum?) i kawałek dalej faza robi mi buuuu i gaśnie. Obrotomierz po załączeniu zapłonu pokazuje 9tys a więc logicznie myśląc (chyba) jest to jakiś język którym faza usiłuje się ze mną skontaktować co ją boli ale ja nie mam pojęcia o co chodzi.... HELP bo wczoraj odebrałem wszystkie wpisy do indeksu a więc mam wakacje a tu ku*wa faza chora.... Nieno znowu nie będę mógł spać w nocy sad.gif Wszystkim wielkie :icon_mrgreen: za pomoc EDIT: Coś takiego znalazłem w serwisówce ale nie za bardzo kumam o co biega.... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1c25f53e512cc1f1 Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Rafal_akros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zobacz jeszcze raz w serwisówce. To nie jest błąd numer 9 jak pomyslałes. Zobacz w rozdziale "self diagnostics". Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztp Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 wg instrukcji do xj900s (ale to chyba standard) 9000 na obrotomierzu znaczy "zapłon" ;-) I polecają iść do warsztatu ;-(btw 10000 to czujnik przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 btw 10000 to czujnik przepustnicy Zazwyczaj czujnik połozenia przepustnicy (TPS) to 3 tys, tak wiec nie ma reguł. Trzeba sprawdzic to w konkretnej serwisówce do tego modelu. Moge poszperac, akurat nie mam serwisówki do Fazera 1000 pod ręką, wiec nie chce podawac ogólników. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Coś z tego będzie bo gówno to już jest! Ach te fazerki! Jak złoże mojego to będzie oddzielny temat o moich usterkach.pozdro Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Dziki_YZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Z tego co wywnioskowałem z opisu tej części serwisówki to chodzi o czujnik położenia wału, pomierzyłem i ma 300oHm a więc mieści się w normie (?) Gdzie mam i czego szukać.? EDIT: Odłączenie tego czujnika również nic nie daje... Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Rafal_akros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Pawel ci napisal ze zlapales sie nie za to co trzeba, ale nie doszlo.Musisz otworzyc serwisowke w rozdziale "selfdiagnosis" i przeczytac jak tlumaczycustawienie wskazowki obrotomierza na wys 9 tys obrotow.Wcale nie musi to znaczyc blad nr 9.Jak znajdziesz strone to zeskanuj ja i daj link do niek - szybko przetlumacze i dowiemy sie o co biega. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) Zamieszczam w linkach tą część serwisówki która wydaje mi się być odpowiedzialna za mój problem, jeśli się mylę proszę mnie naprowadzić. :icon_mrgreen: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=654d7436e006fd42http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=52f7952191f71c4dhttp://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=91e27b99e9f881c6 Edytowane 8 Czerwca 2007 przez Rafal_akros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztp Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) To nie ta bajka- w instrukcji (nawet nie serwisowej tylko w manualu) powinien być rozdział w stylu "obwody elektryczne- próba działania"- i tam powinno być napisane co znaczą poszczególne wskazania obrotomierza. Co najmniej jest tak w mojej xjI wtedy dopiero patrz na serwisówki. średnica wału nie ma sie nijak do czujnika :clap: Po angielsku to może być coś jak "self/ auto diagnostics", "sensors checking", Edytowane 8 Czerwca 2007 przez krzysztp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 (edytowane) Przyznaję się do błędu no ale myślę jest jakaś opcja wybaczenia z powodu mojej nie wiedzy anglika :icon_eek: Znalazłem ten dział self diagnosis i zamieszczam linki. Proszę łopatologicznie powiedzieć co gdzie zrobić i co kupić nowe (bo jest to prawdopodobnie uszkodzone).Chodzi o błąd przy 9000obr. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4d6bbe08eaa5f47ehttp://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0cd08054e9e46615 Wszystkim z góry dziękuję za pomoc. :icon_evil: Edytowane 9 Czerwca 2007 przez Rafal_akros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 (edytowane) Chodzi o przelacznik swiatel awaryjnych. Trzeba sprawdzic czy przewod sie nie rozlaczyl, a jesli nie to wymienic przelacznik. Dodane: sam juz nie wiem. Tlumaczac doslownie to chodziloby o przelacznik awaryjnego swiatla stop. Ale co to jest? Edytowane 9 Czerwca 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Te linki u mnie nie chodza niestety. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 (edytowane) Te linki u mnie nie chodza niestety. Adam M. Chodzi o "emergency stop switch", cokolwiek to znaczy :notworthy: Edytowane 9 Czerwca 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 To ten czerwony przycisk po prawej stronie kierownicy, czyli awaryjnt wyłącznik zapłonu, a nie światła awaryjne :notworthy: Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 To ten czerwony przycisk po prawej stronie kierownicy, czyli awaryjnt wyłącznik zapłonu, a nie światła awaryjne :notworthy: PawelDzieki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.