RudyXJ Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 http://moto.allegro.pl/item176811936_honda..._prod_1992.html - ładna i tania , ale sprowadzona z ...włoch , ktoś orientuje sie jak jest z formalnościami , bo ja nawet nie wiem gdzie w okolicy jest jakiś tłumacz włoski , cena nie podlega neg. a z transportem mozna sie dogadać , koleś wydawał sie konkretny , ponoć sprzet pewny w 100% moze nawet ściągnąć plastiki i oblookać , tylko zaznaczył , ze sam nie zarejestruje , to juz we własnym zakresie... Aha , może przyjąć moją XJ w rozliczeniu , ale za 2500zł czyli średnio mi sie opłaca :icon_mrgreen: Pozdro http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M374300 ten dual też jakiś aż zatani , jeszcze gratisy dorzuca :D Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item176811936_honda..._prod_1992.html - ładna i tania , ale sprowadzona z ...włoch , ktoś orientuje sie jak jest z formalnościami , bo ja nawet nie wiem gdzie w okolicy jest jakiś tłumacz włoski , cena nie podlega neg. a z transportem mozna sie dogadać , koleś wydawał sie konkretny , ponoć sprzet pewny w 100% moze nawet ściągnąć plastiki i oblookać , tylko zaznaczył , ze sam nie zarejestruje , to juz we własnym zakresie... Aha , może przyjąć moją XJ w rozliczeniu , ale za 2500zł czyli średnio mi sie opłaca :banghead: Pozdro http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M374300 ten dual też jakiś aż zatani , jeszcze gratisy dorzuca :biggrin: Jeśli chodzi o tłumacza włoskiego to jest z nimi faktycznie problem, a jeśli są to nie przyśięgli.Mi udało się znaleśc jakies 100 km od mojej miejscowości,za 2 papierki wykasowała cos ok.100 zł o ile się nie myle. A co do dokumentów potrzebnych do rejestracji to: bref(nie wiem jak sie pisze :bigrazz: ),wymeldowanie, umowa i to wszystko :crossy: aha tego tłumacza znalazłem w Gnieznie Edytowane 19 Marca 2007 przez kawon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 no to faktycznie , słodko nie jest z formalnościami z kraju makaronu :biggrin: Moze dlatego koleś nie rejestruje sam i ceny ma dość przystępne ... Choć moto sprawia wrażenie pewnego wiec moze i opłaciło by sie polatać za tłumaczem ?? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 No pewnie jak cena jest ok to czemu nie, a co do tłumaczniea to możesz zadzwonić do goscia i spytac czy by tego niezałatwił.Jak sprowadza z Włoch to napewno będzie wiedział gdzie sie udać.Ja też miałem moto z włoch i poza tłumaczeniami niebyło problemu z rejestracją :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Kawon , nie miales? Ja gdzies (chyba ŚM) czytałem , ze była jakas afera z moto z angli , ponoć było tam jakoś wyrejestrowane , w PL tez nie mogli tego zarej. bo wtedy z angli jakiś papieów chyba nie dawali. We Włoszech na pewno tak nie ma? Głupio było by kupić dobry sprze na... części:) Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Ja żadnych problemów z rejestracją nie miałem,tylko tak jak pisałem troche było problemów z tłumaczem. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 W UK wczesniej mieli inne dowody rej. i przez tobyly problemy. Bo w PL trzeba miec dowod rej. zeby rejestrowac a w UK ten dowod trzeba bylo oddac zeby dostac kwitek dot. exportu moto i w tym momencie polscy urzednicy konczyli sprawe. Teraz w UK sa nowe dowody (V5C) ktory ma format 2x A4 i jest podzielony na kilkanascie sekcji (chyba 10 czy 12) i w razie exportu wycina sie jedna sekcje i wysyla do tutejszego urzedu (DVLA) a reszte zabierasz do PL i rejestrujesz. Moze sie tak zdarzyc ze moto bedzie zarejestrowane jednoczescie w PL i w UK jesli sie nei wysle tego kwitka do DVLA. A co do moto z UK to ostatnio znalazlem fajna CBR i mialem w weekend jechac ja ogladac ale tak sie zdarzylo ze ktos przyjechal wczesniej obejrzec moto i kupil je od razu. Szkoda bo super stan byl, nowy ukl. napedowy, super oponki, czysta i zadbana.http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...04367&rd=1&rd=1 Wk..wiłem się strasznie. Mam nadzieje ze zdaze cos znalezc do MayDay Run w Maju bo to bedzie super impra, cos jak rozpoczecie sezonu w wersji Londynskiej. Podobno bedzie kilkadziesiat tysiecy maszyn, nie wiem , nie bylem tu jeszcze na rozpoczeciu bo przegapilem ostatnie 2 lata wiec zobacze co i jak. Moze jakies zdjecia beda, a jak kupie kamerke to nagram material, bo wczoraj rozwalilem swoja kamere na atomy. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Hej Witam! Jezeli ktos z Was ma jakies doswiadzcenie z tym motocyklem. To prosze o opinie, komentarze i wszelkie sugestie. Wady rowniez:) honda cbr 1000f sc21 POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 o osobistych doświadczeniach niewiele mam do powiedzienia ale jeszcze niedawno rozgladałem się za CBR1000F ale SC24 i duzo czytalem i slyszalem na jej temat. Ogólnie super mot za małą kasę jelsi szukasz kompromisu miedzy maszyna sportową a turystyczną. Dosc szybki na turystę i dosc wygodny jak na sportowe moto .CBR1000F zostala skonstruowana z mysla o sporcie i dokonała tego czego miała dokonać ale trafiła do calkiem innej grupy uzytkownikow niz to bylo zalozone i kolejny model czyli SC24 a nastepnie SC30 (Dual) byly kosntruowane z mysla o szybkiej turystyce. ogolnie to jest jakby poprzednik hondy CBR 1100XX i trafia do tych samych uzytkowników, ktorzy zmieniają CBR1000F na nowszego Blackbirda. W Cebrze 1000F jedynym mankamentem jest łańuszek rozrządu i napinacz który wymaga wymiany po ok.50k km, ale nie jest to zadna straszna wada, takie tylko niedociągnięcie ktore nie powoduje awarii silnika lecz tylko delikatne dzwonienie gdy elementy są zużyte. Silnik CBR1000F są mocne i spoko wytrzymują duze przebiegi rzędu 100-150 tys km i więcej bez zadnych problemów, za wyjątkiem hałasu z wyzej wspomnianego rozrządu. Cebra ma dużą ładowność i nawet duże obciązenie maszyny nie powoduje drastyczego spadku dynamiki. W sumie to prawie 130KM i 1000ccm. maszyna ogólnie ekonomiczna na swoje klase i rozmiary ale jak lubisz ostro dac po garach to wypije wiecje niz sie spodziewasz. Przebiegi miedzyserwisowe są srednie a ceny części mieszczą sie w normach wsród japonskich maszyn. Tylna opona moze byc dosc droga ze wzgledu na rozmiar i specyfikację motocykla. Wybór uzywanych CBR1000F jest w Polsce nawet duzy , w porownaniu do np. UK gdzie 1000F to rzadkość. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 (edytowane) Co zmieniasz tzr na cbr 1000?? Clever :) Edytowane 19 Maja 2007 przez milosz-RR Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Co zmieniasz tzr na cbr 1000?? Clever :biggrin: Buhahaa. Ja dałem rade powstrzymać sie od takiego komentarza ale krzyk cisnie się na usta.......Szakunec. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Moto super ale ogromniaste!!! jesłi nie jesteś Pudzian to polecam coś lżejszego- o ile chodzi ładnie to trzeba ja trzymać mocną reką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r.slusarz Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Hej Witam! Jezeli ktos z Was ma jakies doswiadzcenie z tym motocyklem. To prosze o opinie, komentarze i wszelkie sugestie. Wady rowniez:) honda cbr 1000f sc21 POZDRcześć- mam ten motocykl od jesieni i jestem w nim zakochany!-wcześniej miałem 600tkę i też była dobra ,ale trzeba ją było trzymać na obrotach, ta jednak ciagnie z kazdych obrotów (co tysiąc to to tysiąc).Mój jest z 92go roku więc jest stary, ale za to prosty, więc sam mogłem sobie zrobić generalny remont.Ponieważ potrzebuje go do długich tras (w tamtym roku zrobiłem 25tysięcy km.) więc dokładnie taki jest mi potrzebny!. Bardzo wygodny,niezawodny,jeśli nie jeżdżisz jak spidigonzales zmieścisz się w 6ciu litrach i motocykl nie poczuje czy jedziesz sam czy z niewiastą.Jeżeli przejechanie 1000km. za jednym zamachem na 600tce było prawie nie możliwe (z powodu nieznośnego bólu tyłka) to na tym jest bezproblemowe. Na zakrętach czujesz się pewnie z powodu masy, i jeżeli oswoisz się z mocą która w tym silniku drzemie będziesz się czuł jedąc po zakrętach jak ptak na niebie,szczególnie na dobrych nawierzchniach.Serdecznie polecam,bardzo wygodny, oszczędny, nie drogi w kupnie i utrzymaniu, prosty w obsłudze, choć model SC24 jest znacznie lepszy, a najlepsz jest SC30 jeśli cię stać. To karzdy z nich jest godny polecenia, pod warunkiem że się ma olej w głowie, bo w rękach oszołoma motocykl ten zamienia się w psychopatę- pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 jeszcze jakiś czas temu byłem bardzo chory na sc 24 ... przeszło mi jak poczytałem troche o niej , pomyślałem , i stwierdziłem , ze moto pali dużo , opony zjada momentalnie (duzy ciezar i moc) kardana nie ma a napędy z najwyższej półki... Osiągi.... Fajne ale ile bym wykorzystał... zdecydowałem sie na VFR i to chyba dobry wybór , jesli chodzi o gabaryty to niewiele mniejsza, za to lżejsza znacznie, moc wystarczająca zupełnie no i spalanie małe (średnie 6 ) a cebrą kręcąc sie po okolicy ponoć trzeba liczyc 8... no i pilnować słynnego napinacza rozrządu.Ale po TZR 80 to naprawde gratuluje pomysłu ... Ale to twój wybór :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 dziekuje za opinie i czekam dalej na jakies wypowiedzi.to nie jest taka zwykla tzr ahhaha POZDR p.s.to nie znaczy ze jestekm oszolomem nie chce mi sie tlumaczyc ale wszytso jest ok nie jestem gnojem ktory chce miec jak najwieksza moc czy cos takiego i nie robie sobie zartow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.