jacmiz Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Mam pytanie poniewaz czytalem ze w Hondzie zmiana oleju jest chyba co 12000 km.Tymczasem w ksiazce serwisowej przeglady mam wpisane co 6000 km.Pytalem rowniez w serwisie i powiedzieli mi ze przy nastepnym przegladzie ktory bede mial przy 6000km. jest tez zmiana oleju.Wiec jak to wreszcie jest naprawde z ta zmiana oleju co 6000km czy co 12000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Nie czytaj tylko słuchaj mechaników. Wymiana oleju w tym silniku co 6000 km a jeżeli będziesz katował silnik to wymiana po 4000 km. i bez problemu silnik przekroczy 100.000 km.Czytałeś : okres wymiany po przebiegu 12.000 km ale nie dopisali że dla eksploatacji w warunkach drogowych USA. Niemcy ze względu na brak ograniczeń na autostradach zalecają co 6.000 km. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacmiz Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 (edytowane) Nie czytaj tylko słuchaj mechaników. Wymiana oleju w tym silniku co 6000 km a jeżeli będziesz katował silnik to wymiana po 4000 km. i bez problemu silnik przekroczy 100.000 km.Czytałeś : okres wymiany po przebiegu 12.000 km ale nie dopisali że dla eksploatacji w warunkach drogowych USA. Niemcy ze względu na brak ograniczeń na autostradach zalecają co 6.000 km.Dzieki Piotrek juz nie pierwszy raz udzieliles odpowiedzi na moje pytanie mam nadzieje ze nie ostatni :banghead: Ja mieszkam w Szwajacarii i tutaj tez jest co 6000km.A moze powiesz mi co mam jeszcze zrobic przy 6000km oprocz zmiany oleju poniewaz sam tez lubie podlubac :icon_question: Edytowane 2 Czerwca 2007 przez jacmiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Absolutnie nie - tylko jazda i jazda.Tego sprzętu nie trzeba naprawiać.Z przykrością muszę Ci podpowiedzieć abyś nabył jeszcze jeden motocykl innej firmy jak koniecznie chcesz pokręcić kluczami.pozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacmiz Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Absolutnie nie - tylko jazda i jazda.Tego sprzętu nie trzeba naprawiać.Z przykrością muszę Ci podpowiedzieć abyś nabył jeszcze jeden motocykl innej firmy jak koniecznie chcesz pokręcić kluczami.pozdroNie nie Piotrek ja nie mam zamiaru nic rozkrecac chodzi mi o rzeczy typu np. wymian filtra lub swiec ,sprawy czysto serwisowe.Wiesz jak chcialbym sobie polezec pod czyms to wzialbym inny rocznik a o to mi nie chodzilo.Tak jak mowisz narazie chce tylko jezdzic :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Przecież żartowałem.Filtr oleju co 12000świece co 24000filtr powietrza co 24000 w Twoim przypadku jeżeli nie pojedziesz nim do Polski nigdy :icon_question: smarowanie łańcucha Ci pozostało w razie potrzeby jak rolki zaczną błyszczeć to już za późnopłyny ustrojowe co dwa lataosobiście płyn hamulcowy wymieniam przy każdej wymianie klockówpowodzenia Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) Piotrze, może Ty będziesz wiedział czy coś jest na rzeczy. Czy zmieniło się coś w silniku CBF500 w porównaniu do CB500?Pytam, bo to ja w innym temacie napisałem jacmizowi, że olej z filtrem zmienia się w CB500 co 12kkm. A napisałem tak na podstawie serwisówki Haynesa oraz instrukcji obsługi CB500 na rynek UK. I tam jak byk stoi, że wymiana co 12kkm. A może producent poszedł po rozum do głowy i wrócił do 6kkm jako bezpieczniejszego odstępu? Hmm.. Edytowane 3 Czerwca 2007 przez theBald1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 smarowanie łańcucha Ci pozostało w razie potrzeby jak rolki zaczną błyszczeć to już za późno... jak to rozumieć? Podłączę się pod temat i zapytam, jak się sprawy serwisowe mają przy CBR 600 F4i :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarp Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) Sorki, post się zdublował, pewnie dlatego że użyłem opcji "szybka odpowiedź" :banghead: Edytowane 25 Czerwca 2007 przez Yarp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarp Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Koledzy, a pierwsza wymiana oleju (w CBF600N)? w Liberatorze na Jagielońskiej w Wawie twierdzą, że jak już rok minął od pierwszej rejestracji to należy olej wymienić nawet jeśli przebieg dopiero 3,5kkmCzy to jest potrzebne czy można spokojnie dojeździć do 6kkm?Y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morador Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 wymien wczesniej - nie zaszkodzi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarp Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 wymien wczesniej - nie zaszkodzi ;]Może zaszkodzić - mojemu portfelowi :] Bo żeby zachować gwarancję to będę musiał znowu wymieniać przy 6kkm.Rozmawiałem z Pawłem, którego tu wszyscy chwalą i jego zdaniem wymiana oleju po 3,5k nie ma sensu - spokojnie można "dojeździć" do 6k - w końcu to Honnnndaaaaa.... tym bardziej że ja tego sprzęta w ogóle nie katuję, na razie raczej się z nim zaznajamiam że tak powiem :icon_razz:Y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) panowie kupilem olej i filtr w celu wymiany przed zime...pomalu dla mnie sezon sie konczy moze jeszcze przejade 1000km moze ciut wiecej...i teraz sie zastanawiam czy jezdzic na starym (przejechane ponad 6000km) i poczekac az przygotuje maszyne do zimowania i wymienic wtedy... czy moze nie czekac z wymiana i zrobic to juz teraz? ma to jakies znaczenie? nie odpuszcze Wam... prosze o porade... Edytowane 26 Sierpnia 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Nie ma znaczenia, mozesz teraz, mozesz za 1000 km. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Dziekuje Panie Adamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.