Arni22222 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 (edytowane) Witam kolega znalazl motocykl honda cbr f3 ktory stoi 5 lat nie uzywany nie odpalany ma przejechane okolo 3000km !!powiedzcie mi czy warto cos takiego kupic co zrobic przed odpaleniem z gory dzieki za odpowiedzi Edytowane 2 Czerwca 2007 przez Arni22222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 A był on jakoś zakonserwowany przed taką przerwą??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni22222 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 nie nic poprostu koels stwierdzil zer to nie dlaniego i odstawil dzis smigal a jutro juz go nie odpalil wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 pasowałoby mu przed odpaleniem wyczyścić gaźnki, filtr powietrza, sprawdzić jak się ma bak w środku - czy nie ma syfu, zmienić olej i filtr oleju. warto sprawdzić w jakim stanie jest akumulator. jeśli jeszcze coś to niech ktoś mnei poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Mój kolega też interesował się takim motocyklem, stał ładnych pare lat na wystawie salonu samochodowego. I niestety: akumulator do wyrzucenia, jak się udało odpalić to zaczął sączyć się olej z silnika, uszczelnienia lag także do wymiany, no i prawie niedziałające hamulce. Kumpel dał sobie spokój.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no ja kupiłem 7 letnie moto z przebiegiem 4039km i wszystko gra: uszczelniacze, silnik, hamulce, akumulator może troszkę słabo trzyma ale jeszcze mnie nie zawiódł. a gaźnik czyściłem i filtr dopiero po sezonie bo nie miałem czasu a i tak było gites. reguły nie ma :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 dono co innego pierdzik jednocylindrowy a co innego 4 cylindrowy motyckl! Jak w Twoim wywali uszczelkę czy cokolwiek to silnik można rozebrać i złożyć w jeden dzień samemu Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 może jednak bez tego pierdzik, ok? wiem o co ci chozi qpa, ale mówię o tym że niekoniecznie taki sprzęt który stał trochę czasu musi być złomem. kaszpir akurat rafił na trupa, ja na nówke motocykl. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ale w Twoim mega zabijaku nie ma co sie popsuć :icon_mrgreen: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Co się może stać....... Najgorsza rzecz jaka może być to nalot rdzawy w cylindrze.... Dlaczego ? - w maszynie 4 garowej stojącej 5 lat któryś garnek musi stać z ucylonym zaworem wydechowym. Jeżeli stał w wilgotnym garażu lub na dworze - to może coś w cylindrach być. To coś oczywiście zniknie zaraz po odpaleniu ale żywotność motocykla będzie się zmniejszać w sposób zastraszający - wycieranie pierścieni o mikrowżery w cylindrze. Co poza tym ..... raczej nic - tak jak kolega pisał wymienić wszystkie płyny wraz z paliwem !!, wymienić śwece, filtry płyn hamulcowy !!! - traktować przez 1000 km jak na dotarciu i w drogę ! Oczywiście czyszczenie gażników będzie nieodzowne - ale to po sezonie - w zimie - na luzie (oczywiście jak będzie chodzić maszynka w miarę dobrze) Czy da się poznać czy są jakieś zmiany w cylindrach ? - napewno nie odpalać go, nie przekręcać w żaden sposób korbowodami - i użyć jakiegoś przyżądu lekarskiego typu gastroskop czy laparoskop :-) (oczywiście przez świece a nie odbyt) :icon_mrgreen: Poprośmy jeszcze o potwierdzenie ekspertów - i pytanie może są takie przyżądy samochodowe - ja wymieniłem medyczne .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ale w Twoim mega zabijaku nie ma co sie popsuć :icon_mrgreen: czyżby kompleksik jakiś? :banghead: co z tego że mała pojemność, zasada budowy i działania ta sama i tak samo może się popsuć jak i każdy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 własnie nie bo malutki singielek ma budowe trudnością przypominającą budowe cepa a rzędówka to rzędówka :icon_question: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 moim zdaniem silnik może być w trudnej sytuacji. Wilgoć która jest w powietrzu dostaje sie nie tylko do zbiornika paliwa ale do całego silnika przez kanały wentylacyjne a do cylindrów (cylindra) przez kanały wydechowe w których mogły przyrdzewieć zawory i ich gniazda. Tuleja cylindra w którym jest wilgoć zastraszająco szybko pokrywa sie rdzawym nalotem i powoduje wżery które będą możliwe do usuniecia dopiero po szlifowaniu. Pierścionki również mogą być w nienajlepszym stanie. Ogólnie cylinder może tracić albo całokowicie stracić kompresje jeśli tłok w ogóle sie w nim ruszy. Z takim silnikiem może być kiepsko. Jeśli zagada to od razu po wymianie wszystkich płynów eksploatacyjnych i filtrów powinieneś przeprowadzić pomiar kompresji który wykaże czy rzeczywiście coś sie działo w którymś z cylindrów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 ja bym zdjał pokrywe zaworow i zobaczyl bez wlaczania silnika czy sie wszystko kreci tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.