agressor Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Witam! Wiem ze opinie o Kawasaki sa podzielone czy ktos z Was mial do czynienia z ta maszyna?Wady zalety komentarze opinie...nie znam rocznika ale motor stary POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Pierwszy raz w życiu słyszę o takim modelu Kawasaki. Musi być dostępny do oglądania już chyba tylko przy jakimś muzeum ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Pierwszy raz w życiu słyszę o takim modelu Kawasaki. Musi być dostępny do oglądania już chyba tylko przy jakimś muzeum ...To mało słyszałeś.... http://www.bikepics.com/kawasaki/gpz400/A co do sprzęta to poszukaj jeszcze tu:http://members.lycos.co.uk/kawasakigpz/for...06a726c3fcade95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no wlasnie niestety jest do roboty duzo chodzi jakby ktos wsypal garsc srubek...ok czekam na daalsze pomysly co to jest:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Olej sprzeta, dość żadki, a jak żadki to problem z częsciami.... W dodatku jak piszesz to silnik napier... a wiadomo co sie sypneło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 wiadomo jak to w starym sprzecie lozyska glowki ramy , uszczelniacze, naped, rozrzad i napinacz i pewnie jescze cos ale cena dosyc okazyjna nawet niezle wyglada a kilka rzeczy do zrobienia trudno...boje sie jedynie ze to kawsaki i ze rzadkie to bedzie lipa ... tak jak mowisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 wiadomo jak to w starym sprzecie lozyska glowki ramy , uszczelniacze, naped, rozrzad i napinacz i pewnie jescze cos ale cena dosyc okazyjna nawet niezle wyglada a kilka rzeczy do zrobienia trudno...boje sie jedynie ze to kawsaki i ze rzadkie to bedzie lipa ... tak jak mowiszOj będzie i to wielka! Zrobisz jedno - sypnie się drugie i więcej będziesz robił niż jeżdził a o kosztach już nie wspomne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) Rzadki sprzet - moga byc klopoty jak sie cos posypie. Chociaz po zdjeciach wyglada ze wiekszosc czesci (pewnie oprocz silnika) bedzie wspolnych z GPZ600. Pewnie przypadlosci tez podobne :/ Aha - no i wiadomo ze lepiej wydac wiecej na moto w lepszym stanie, albo zdecydowac sie na cos prostszego i tanszego w eksploatacji za te same pieniadze Edytowane 3 Czerwca 2007 przez Marecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Czy to aby nie model produkowany wyłącznie na rynek japoński ? Tam z reguły 600-tki mają pojemność 400 cm, ze względu na niższe koszty opłat. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 no wlasnie nie wiem co z tym moto robic zobacze jak sprawa sie rozwiaze ale juz sie tak nie napalam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Może byc trudno z częsciami do tego. Jak wiadomo maszyny o poj. 400ccm czyli taka GPZ , VFR, GS400, CBR400, ZXR400 i wiele innych o tej pojemnosci to import z Japonskiego rynku gdzie sa ograniczenia poj. i wysokie skladki ubezp. pow . 400ccm i maszyny te sa odsc popularne i japoncy produkuja wiele popularnych motocykli lecz o poj. 400 np. Suzuki GSXF 400 (to dopiero lipa, w ogóle nie ma sily jechac). Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.