jasiuniemowa Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam,zakupiłem ostatnio Kawe Zephyra 1100, nastukałem nim jakieś 2000 km i wszystko grało. Ostatnio maszyna troche więcej spali no i pojaiła się taka usterka: Po wyjechaniu ponad połowy baku paliwa sprzęt czasami gaśnie mi w czasie jazdy, jade a on jakby nie dostawał paliwa nawet na rezerwie. Jade jakiś kawałek i tu nagle zaczynam tracić moc a za chwile motor całkowicie gaśnie. Na postoju zapuszczas ssanie chwile poprbuje z rozrusznikiem i jade dalej. Nie jest to regułą ale już pare razy mi sie zdarzyło i to po wyjeżdżeniu ponad połowy paliwa gdy bak jest pełen problem nie występuje. Może mi ktoś powiedzieć co się dzieje? Znajomy miał kiedyś coś podobnego w Cebrze 600, rzekomo po wymianie jakiegoś tam modułu ustało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Mam bardzo podobny problem, opisany jest w poniższym linku, też sądzę, że przyczyną jest moduł. Moje objawy były podobne do twoich. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=73022&st=20 Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Nieee Janusz M, to po prostu zatkany filtr kranika wchodzacy mniej wiecej na polowe wysokisci baku.Wyjac, oczyscic w carb cleanerze i bedzie znowu latal. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiuniemowa Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) No to jakieś 200 za wymiane modułu :/ kur*a. Czy psujący się moduł może być przyczyną nadmiernego spalania?? Sporbuje jeszcze z tym kranikiem zakombinować. Bo w sumie to nic się nie dzieje jeśli poziom paliwa nie zejdzie poniżej połowy baku. Edytowane 31 Maja 2007 przez jasiuniemowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Adamie u mnie podobnie naprawdę się działo, dlatego pomyślałem, że to jednak ten sam problem może być. Na początku myslałem, że mi pompa paliwa szwankuje. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiuniemowa Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Janusz to w końcu wymieniłeś ten moduł?? U mnie sprawa się ma tak że zaraz po zgaśnięciu motor odpala, tylko musze zaciągnąć ssanie na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jeżeli zawsze pojawiają się takie objawy po zużyciu połowy paliwa ze zbiornika to powodem może być zatkany otworek odpowietrzający w korku zbiornika paliwa. Wystarczy go przedmuchać kompresorem i sprawdzić czy awaria się powtórzy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Gdyby był padnięty moduł, to pojawianie się usterki nie miałoby związku z ilością paliwa.Obstawiam filtr paliwa jak napisał Adam.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiuniemowa Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Dzięki Panowie, sprawdze to co sugerujecie. Tak jak pisałem wcześniej takie cuś zdarzyło kilka razy mi się dopiero ostatnio i to zawsze po zyżyciu ponad połowy jakże drogocennego paliwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Ja jestem w trakcie naprawy, bak już sprawdziłem, faktem jest, że mój problem pojawił się również przy pełnym baku. Jednak kiedyś zgasł, gdy miałem ponad połowę baku, na rezerwie odpalił i tylko na niej pracował. Bak miałem czysty, rureczki drożne Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Ja jestem w trakcie naprawy, bak już sprawdziłem, faktem jest, że mój problem pojawił się również przy pełnym baku. Jednak kiedyś zgasł, gdy miałem ponad połowę baku, na rezerwie odpalił i tylko na niej pracował. Bak miałem czysty, rureczki drożne A może żle idzię wężyk paliwa? mialem tak w swojej kawie zrx ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Wężyk ułożony jest prawidłowo,, paliwo dochodzi do listwy przy gaźnikach Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.