Skocz do zawartości

Czyszczenie filtra...?


wilk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam was!!Mam mały pytanko:mianowicie dziś wyciągnąłem filter z rm-a 125 i jest on dosyć mocno zabrudzony(tłusty,klejący)...jak go najlepiej wyczyścić? Czy wypadało by go już wymienić?;> Z góry dzieki pozdro!!

 

 

we wszystkich motocyklach które mialem zawsze wymieniałem filtr na nowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest tego skutkiem ?? Ja wlasnie w taki sposob myje swoj filtr. Moze to jest zle, moze tak sie nie powinno i stad moje pytanie : jaki bedzie skutek.

 

 

stopniowo filtr zaczyna przepuszczać drobiny piasku no i zaczyna pękać

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czyszczę filtr spryskując go płynem do mycia plandek(Karcher,dimer itp).Zostawiam go tak na powiedzmy 2 minuty a później w wiaderko z wodą i i dokładne płukanie,wyciskanie aż zrobi się żółciutki.Później suszenie i na drugi dzień nasączam go olejem do filtrów z Motorexa...polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 12 lat później...
W dniu 30.05.2007 o 20:10, zazzu napisał:

 

haha nie wierzę, że mogła to napisać osoba mająca 17 lat - chyba ze nie chodzisz do szkoły. Gdzie z wodą do tłuszczy i olei ?? Takie coś myje sie w benzynie, rozpuszalniku, nawet nafcie - cokolwiek, ale nie woda.

Są specjalne preparary (takie klejące) do filtrów, nimi psikasz zamiast nasączać w oleju - mam taki Castrola

Ja od ponad roku w mojej rm 125 myję tylko gorącą wodą z pianą,jeszcze nigdy mi się nie przytrafiło żebym miał zapchany gaźnik czy coś innego, bo to naturalne i najlepsze dla filtra a nie jakieś rozpuszczalniki co mogą Ci rozwalić cały filtr a co najgorsze zrobić dziury potem się dziwić że gaźnik zapchany 🙂 Cytując do 17 latka u góry, bierzesz wiadro,wiaderko byle by czyste, zalewasz wodą gorącą z pianą i myjesz, powtórz tą czynność 2-3 razy potem daj na piec czy grzejnik żeby wysechł a na koniec dobrze go nasączasz z każdej strony, tak btw w 125 2t myj filtr co 4-5 wyjazdów takich porządnych, chyba że jeździsz na torze motocrossowym i się bardzo kurzy to co innego, ale jak jeździsz rekreacyjnie to nie ma aż takiej dużej potrzeby, pamiętaj też o pielęgnacji napędu bo filtr i napęd do 2 najważniejsze rzeczy w crossie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...