Skocz do zawartości

Tuning podnozkowy Drag Custom 650


barteksax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Mam problem z tylnymi podnóżkami

 

oto one:

http://www.louis.de/_40a043fd9e0ffd5bd6c5d...chterm=10046567

 

montaż to 'pestka', czadowo wyglądają ALE...............

 

Są BEZWŁADNE - rylotają się, spadają z pionu na poziom.

 

Próbowałem podkładać podkładki aby wszystko ciaśniej chodziło, ale jak się przejechałem to zeszły na poziom.

 

 

Jak macie jakiegoś 'pomysła' to piszcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem, jak to jest mocowane, że na śrubie, to widzę, ale tam chyba nie ma żadnego systemu ze sprężynką :) Miałem cuś podobnego kiedyś przy gmolach i pozostawało mi jedynie ciasne dokręcenie z wyczuciem, by podnóżki dały się opuścić. Po złożeniu i tak miały lekki luz, a wówczas klekotały. Dla spokoju jeździłem z rozłożonymi, co nagmolach wyglądało niczym skrzydła i w korkach miejskich przeszkadzało. Wiem, że głupio jeździć na tyle z opuszczonymi podnóżkami, ale cóż... Louis wiele gadźetów ma tandetnych jak z odpustu parafialnego - błyszczą ale sa niepraktyczne. Spróbuj jeszcze z podkładkami sprężynującymi, albo z ciasnymi tulejkami z jakiegoś tworzywa sztucznego - to ostatnie można nawet pilnikiem tak wyprofilować, by powstały dwie pozycje ustawienia. A jak nie chcesz się bawić pilnikiem, to dokręć ciasno na tulejkach plastikowych i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy montowaliście to razem z tym:

 

http://www.louis.de/_40a043fd9e0ffd5bd6c5d...st_bez=&typ_id=

 

Bo gzieś tam widać wg mnie gniazdo na kulkę, czyli klasyczny zatrzask. Zresztą powinno się to dać zrobić w każdym wsporniku.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Mam problem z tylnymi podnóżkami

 

oto one:

http://www.louis.de/_40a043fd9e0ffd5bd6c5d...chterm=10046567

 

montaż to 'pestka', czadowo wyglądają ALE...............

 

Są BEZWŁADNE - rylotają się, spadają z pionu na poziom.

 

Próbowałem podkładać podkładki aby wszystko ciaśniej chodziło, ale jak się przejechałem to zeszły na poziom.

Jak macie jakiegoś 'pomysła' to piszcie...

 

 

kupiłeś 50% całości :D To o czym pisze Browarny jest do tego drugą połówką, Louis tak ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie ale jeżeli nie masz tej 2 części Louisa to radzę Ci przejść do sklepu które sprzedają płyty CD czyli komputerowego. Tam będą mieli setki krązków wykonanych z pianki lub gąbki o takiej mniej więcej średnicy (można też lekko dociąć) tam też powinni mieć takie same krażki z plastiku. Po nałożeniu tego na ten króciec stopki może być ok. Będzie to robiło za sprężynę odpychającą. To samo można zrobić z gumy i podkładki metalowej. Tak było w starych polskich motocyklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy montowaliście to razem z tym:

 

http://www.louis.de/_40a043fd9e0ffd5bd6c5d...st_bez=&typ_id=

 

Bo gzieś tam widać wg mnie gniazdo na kulkę, czyli klasyczny zatrzask. Zresztą powinno się to dać zrobić w każdym wsporniku.

 

Ta część jest zbędna.

 

Już wiem o co chodzi. Pytałem się gościa który sprzedawał identyczne podnóżki w necie.

Powiedział mi że powinna być jeszcze blaszka, kulka i sprężynka

sprężynka do otworu na to kulka i blaszka, całość w uchwyt.

 

Na moim linku nie widać wdrożenia na to, bo jest ono z drugiej strony-też o tym myślałem ale nie mogłem tego znależć w katalogo louisa ani tego kupić gdzie indziej więc nie wspominałem o tym.

 

Do czego to doszło kupuje się rzeczy niekompletne, no ale.... zdarza się!

 

więc idę to wyczarować : ) !!!

Pozdro B!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem dobra zagwozdke w mojej shadowce, strasznie cos mi dzwonilo, juz podejzewalem najgorsze, silnik, nie dalo sie zlokalizowac gdzie to, no i kiedys jak grzebalem przy motórze, to przydzwonlem glowa w gmole i zadzwonilo cos tak jak zawsze :flesje: okazalo sie ze to spacerowki troche lataly i skrecilem je na maksa, dzwonienie ustalo :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ kombinujecie, jak konie pod górkę :notworthy:

Skoro zamocowaliście w nieoryginalnym wsporniku to należy nawiercić płytkie otwory pod kulkę, dobrać średnicę i zrobić zatrzask.

Być może nie będzie potrzebna żadna sprężyna, może wystarczy sama sprężystość materiału wspornika (bo na ugięcie kulki raczej bym nie liczył :icon_mrgreen: )

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...