lukasz-aprilia Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Po przesiadce z olejaka na chłodzenie cieczą układ chłodzący budzi moje pewne obawy. Sytuacja wyglądała przez ostatnie ciepłe dni tak: jazda na trasie - temperatura w granicach 80-85 stopniAle wystarczy tylko trochę wolniejszej jazdy (40-60 km/h) i temperatura skacze jak szalona. Po kilkunastu minutach z taką prędkością przekracza 100 stopni. W okolicach 103 stopni włącza się wentylator, który zazwyczaj zbije ją na poziom okolic 95 stopni, żeby po chwili z powrotem przekroczyć 100 stopni. Czy to aby czasem nie za mocne rozgrzewanie się silnika? I nie mówię tu o jakiś piłowaniu maszyny - zwykła standardowa jazda w gęstym ruchu na obrotach w granicach 5tys rpm. Płyn w zbiorniczku sprawdzony - blisko poziomu max. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 dolaczam sie z pytaniem. mam taka sama kwestie w kawie gpz500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Moim zdaniem normalka. Też się na początku dziwiłem temu, że VFR'ka się strasznie grzeje podczas wolnej jazdy w gorące dni. W trasie natomiast temperatura jaką podajesz jest odpowiednia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 u mnie w GSXR600 normanie wczasie jazdy bez stania w korrku okolo 86stopni gdy tylko wjade w korki i jest jeszcze upał dochodzi czasem do 113 stopni to był max jaki widziałem na wyświetlaczu ale przy tem. 110 stopni dopiero uruchamia się wentylator wiec tem nie duzo powyzej 100 to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrówa Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 U mnie jak lecę Thundercatem w trasie w upał tak jak mamy teraz to ok. 70-80stopni zależy (im szybciej oczywiście do pewnej granicy tym mniejsza temp). A w korku to wystarczy postać 3 minuty i już przekracza 100stopni, przy 105 sie wlacza wiatrak. Nie masz sie czym martwić wszystko gra:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Strach pewnie powoduje gorąc bijący po jajach :rolleyes:. No ale taki sprzęt. Mi smaży prawą kostkę :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 U mnie w CBR F4i wentylator włącza się przy ok. 107'C (225'F).W serwisówce jest podane że powinien się włączać przy 98-102'C (208-216'F).Dodam że w czasie jazdy, na trasie temperatura ok. 80-82'C (176-180'F) Również zapodałem temacik na 4um i dostałem takie oto odpowiedzi: "Witam, u mnie jest identycznie To zupełnie normalne, nie ma się czym przejmować" "Hej, W mojej Cebrze włącza się przy 108'C. Ale to i tak rzadko się zdarza, gdyż podczas jazdy temp. oscyluje w granicach 77-82'C.Pozdrawiam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Normalka na wode - jest jakis plyn castrola, ktory miesza sie w scisle okreslonych proporcjach i "uodparnia" ciecz na temperature, poprawia jej termike i podnosi temperature wrzenia na okolo 120-130 stopni. Chlopaki uzywaja tego w KTM-ach w sciganiu sie na supermoto, gdzie baty sa ektremalne i to w najwieksze upaly - tak jak ostatnoi weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Normalka na wode - jest jakis plyn castrola, ktory miesza sie w scisle okreslonych proporcjach i "uodparnia" ciecz na temperature, poprawia jej termike i podnosi temperature wrzenia na okolo 120-130 stopni. Chlopaki uzywaja tego w KTM-ach w sciganiu sie na supermoto, gdzie baty sa ektremalne i to w najwieksze upaly - tak jak ostatnoi weekend. a zalałes to do siebie??? widzisz jakąs roznice miedzy zwykłym plyneł do chlodnic co sie miesza 50 na 50? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 gotowy plyn do chlodnic castrola ma temp wrzenia 130 stopni tylko pytanie po co taki ? i tak wentylator na chlodnicy w motocyklach wlancza sie w przedziale od 103 do 112 stopni wiec teoretycznie nigdy nie dojdzie do tej teperatury no chyba ze ktos lubi kapcia jarac przez 10 minut :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A co zrobisz, jak się okaże, że wiatrak ci się jakoś nie włącza...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Wyczytałem, ze jesteś posiadaczem VFR, także silnik w układzie V. Miałem kiedyś Honde VF 500 F i w niej tez silnik rozgrzewał się jak głupi. Miałem zrobiony w niej wentylator na przełącznik, to w mieście cały czas musiał być włączony, żeby temperatura utrzymywała się na tym samym poziomie. A tez wcale nie był katowany.Także myślę, że wszystko masz ok. Silniki V lubią łapać szybko temperaturę.. PozdrawiamPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ale jak juz dojdzie do tych 130 stopni to i nawet ten plyn nie pomoze taka tepmeratura jest zabojcza dla uszczelki glowicy i nie tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Ale zawsze będziesz miał ten margines bezpieczeństwa... Zdążysz zobaczyć, że wskazówka na zegarze weszła na czerwone pole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) a zalałes to do siebie??? widzisz jakąs roznice miedzy zwykłym plyneł do chlodnic co sie miesza 50 na 50?pzdr W olejakach lepiej nie dolewać żadnych wspomagaczy chłodzenia :icon_arrow: Edytowane 29 Maja 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.