Skocz do zawartości

trudna sprawa z wyborem


Rekomendowane odpowiedzi

jedziesz do motorlandu na ul.wal miedzyszynski dajesz im wal z korba a oni ci robia wszystko tzn wymina korby i wywazanie. do yz wywazanie to 60zl z wymiana.

 

 

60zł za całą regeneracje?? to niby nie dużo tylko trze jednak korbowód kupować i roboty od h.ja i ciut ciut. a oni to robią porządnie czy jakaś fuszerka. sprowadzają częsic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy zaklad szlifujacy cylindry i waly Ci wymieni korbe.

 

 

problem w tym czy zrobi to profesjonalnie czy na maszynie kupione po rozpadzie firmy w 78 roku.ojciec mi mówił jak taki prywaciaż robił mu szlify w samochodzie. dwa dłoki stały a dwa przeszły na wylod tylinder jak po maśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym czy zrobi to profesjonalnie czy na maszynie kupione po rozpadzie firmy w 78 roku.ojciec mi mówił jak taki prywaciaż robił mu szlify w samochodzie. dwa dłoki stały a dwa przeszły na wylod tylinder jak po maśle.

 

 

zawiez to do takiej firmy co jakis czas juz sie tym zajmuje i nie bedziesz miał problemu, ja tak zrobilem w kmx-ie zregenerowali mi wal za 50zl i moto smigal ladnie nic sie nie dzialo i pewnie do dzis jeszcze ladnie cyka :)

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawiez to do takiej firmy co jakis czas juz sie tym zajmuje i nie bedziesz miał problemu, ja tak zrobilem w kmx-ie zregenerowali mi wal za 50zl i moto smigal ladnie nic sie nie dzialo i pewnie do dzis jeszcze ladnie cyka :icon_mrgreen:

 

 

hm no to ta regenaeracja wyszła by kolejne 200zł. moto po takim remonie by rewelacyjnie jeździłtylko to kolejnie uszczelki i pytanie czy nic nie zje.bie jak zazne to rozbierać bo ze sprzieprzeniem to nie ma problemu. dzieki jednak za to ze mi to doradzacie bo jednak szanujecie forumowiczów i chceie jak najlpeiej. myśałem też o zakupieniu 50ccm i by to wtedy jakieś 400łż ale zęści byłby nowe. jednak widząć moc tego moto teraz z cylkiem 80ccm na takim tloku i cylku chciąłbym mieć jednak wyremntować 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostan przy 80ccm!!! Motorland robi bardzo dobrze oni zlecaja to innemu zkladowi wiec mozesz sprobowac kto dla nich robi wymiane. A co do roboty to nie jest tego tak duzo. Kurwica zaczyna brac dopiero jak po 3dniach trzeba znowu rozebrac caly silnik zeby wydobyc kawalki tloka. :PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostan przy 80ccm!!! Motorland robi bardzo dobrze oni zlecaja to innemu zkladowi wiec mozesz sprobowac kto dla nich robi wymiane. A co do roboty to nie jest tego tak duzo. Kurwica zaczyna brac dopiero jak po 3dniach trzeba znowu rozebrac caly silnik zeby wydobyc kawalki tloka. :PP

 

 

a jesli załużmy że bede sie starał spokojnie jeździć bo to tylko 2 lata to wał wytrzyma ponad dwa sezony?? jak myślicie po ilu km może paść?

 

hyba narazie wymienie tylko łożysko na sworzniu bo to przecież ono dostaje najbardziej po dupie. moze jakkośc pociągnie......... :icon_mrgreen: :icon_razz:

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wał radziłbym Ci wymienić. mi jak zaczął stukac wał to stwierdziłem,e tam jeszcze pojeżdże. po pewnym czasie moto przestał ładnie palić,mocy też malutko i nap**dalał jak szalony. po rozebraniu wał nie nadawał się nawet do wywarzenia :icon_mrgreen: zabuliłem za nowy wał 500zł :icon_razz: i radziłbym Ci założyć wzmocniony korbowód przy wymianie wału,bo wał sam w sobie się nie rozleci od 80cc,ale korba może szybko pójść. u mnie na cylindrze 80cc i wydechu giannelli seryjny wał wytrzymał 3tyś km katowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wał radziłbym Ci wymienić. mi jak zaczął stukac wał to stwierdziłem,e tam jeszcze pojeżdże. po pewnym czasie moto przestał ładnie palić,mocy też malutko i nap**dalał jak szalony. po rozebraniu wał nie nadawał się nawet do wywarzenia :) zabuliłem za nowy wał 500zł :) i radziłbym Ci założyć wzmocniony korbowód przy wymianie wału,bo wał sam w sobie się nie rozleci od 80cc,ale korba może szybko pójść. u mnie na cylindrze 80cc i wydechu giannelli seryjny wał wytrzymał 3tyś km katowania

 

 

 

ale jeśli chodzi o ta regenarecje to ja bym nie kupował nowego wału tylko włożył korbowód nowy. pytanie jaki dobry i tani??

 

 

 

mas dobrą servisówke , fiszki to tego silnika tak zebym wiedział jak to jest zbudowane??

 

 

 

powiedzcie jeszcze gdzie kupić zimmeringi to wału i uszczelki do tegi silnika bo chyba decyduje sie na wymiane wąłu. był brat przed chwilą w szlifierni i za wyważanie krzyknęli 100zł a za wymiane korbowodu 300zł. to nie wiem comyśleć. to mozliwe żeby w tym motorlandzie barali 60zł za obie rzeczy jak tu ktoś napisał?

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaku musisz się zdecydować czy chcesz tanio czy dobrze. Tanie mięso psy jedzą więc jak masz wpakować 600 i ma to Ci się rozlecieć za tydzień to szkoda kasy. Poza tym jak się na tym nie znasz to lepiej sam tego nie rozbieraj bo nauka na błędach kosztuje.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaku musisz się zdecydować czy chcesz tanio czy dobrze. Tanie mięso psy jedzą więc jak masz wpakować 600 i ma to Ci się rozlecieć za tydzień to szkoda kasy. Poza tym jak się na tym nie znasz to lepiej sam tego nie rozbieraj bo nauka na błędach kosztuje.

 

pozdro

 

 

stawiam na to żeby było solidnie i w miare tanio. chodzi mi teraz jakie mam kpić części i gdzie dokupić niezbędne łożyska, zimmeringi i uszczeli potrzebne przy rozbiórce silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli załużmy że bede sie starał spokojnie jeździć bo to tylko 2 lata to wał wytrzyma ponad dwa sezony?? jak myślicie po ilu km może paść?

 

hyba narazie wymienie tylko łożysko na sworzniu bo to przecież ono dostaje najbardziej po dupie. moze jakkośc pociągnie......... :icon_rolleyes: :icon_razz:

 

Mi wal na rok starczal na nowej korbie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wal na rok starczal na nowej korbie ;)

 

 

ale w teren jeździłęś?? zresztą chyba mnie przekonaliście. poszukuję teraz dobrej servisówki do modelu am5. bo nie wiem czy od am6 pasuje. tylko jaki to ma być korbowód?? w motoromie powiedzieli że korbowód osztuje 150zł a ja mói że potrzebuje do tuningu a on że to nie ma różnicy> to sam nie wiem . te na agmocie co zapodałem to wyglądają solidnie i cena przystępna. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...