Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Nie wszyscy kupuja choppery żeby nimi powoli jezdzić:PP

 

Hmm to mój może dlatego tyle pali ze nim tak zapier.....am.

 

może dlatego "tyle" pali bo rozregulowany kompletnie :bigrazz: to z jakimi prędkościami Ty się poruszasz :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poprzedni intruderek 750 palił ok 4.2l na 100km bez większej różnicy czy sam jechałem czy z żonką i tobołkami gdzieś w góry. Natomiast 1400 min. wyszedł 5.5l, raz tak się udało, najczęściej jest to ok. 6l na 100km, ale tak jak pisze Worriot, czasami istnieje potrzeba szybszego przemieszczania się, a wtedy nie liczę ile intruder spalił, bo po co się interesować, przecież i tak będę jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(..) a wtedy nie liczę ile intruder spalił, bo po co się interesować, przecież i tak będę jeździł.

Bedziesz jezdzil, jesli bedzie paliwo w baku. A bak maly, wiec warto wiedziec ile pali pacjent.. albo potem pchac zelastwo :icon_twisted:

Ja na dodatek mam mile na liczniku, wiec musze dodatkowe operacje matematyczne przeprowadzac..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . To nie dział mechaniki ale ze wzgledu na to ze mowa o intruderach to zwracam się też do waz z tym problemem , może ktoś z Was się z tym juz spotkał .

 

Mam pewien problem z dzwiekiem (bardziej z cykaniem) wydawanym przez mój silnik (motocykl:intruder 800 , 2000r , przebieg 40 tyś km ).

 

Dzwięk przypomina Cykanie , bardzo wysoki ton , wyzszy od dzwieku luzu na zaworze , dosłownie jak by zegarek ręczny cykał tylko ze głosniej (wyrażnie słychać) i częstotliwość większa niż w zegarku (w taki sposób mogę to opisać) . To cykanie pojawia się gdy silnik się rozgrzeje (na zimnym chodzi idealnie) . I teraz jesli cykanie się pojawi to gdy leciutko dodam gazu i puszcze rolgaz to ustaje na 2 sekundy i znowu zaczyna . Zawór wykluczam bo dziś ustawiłem wszystko i sprawdziłem luz , jest ok ! Cykanie dochodzi tylko z jednego cylindra (drugiego od przodu motocykla i z okolicy glowicy tak mi się wydaje bynajmniej ) Myslę ze to łancuszek rozrządu (ale jak słyszałem łancuszki to dzwiek bardziej przypominał szelest niż cykanie) wolę się zapytać zanim rokręce moto zdejme pokrywe na glowicy dobiore sie do rozrzadu a okaze sie ze to nie rozrzad jednak .

 

A i jeszcze jedno pytanie , nie znalazłem u siebie (na zewnątrz cylindra jak to przewaznie bywa) napinacza łancuszka rozrządu czy jest on pod pokrywa na głowicy ?? czy gdzieś indziej , przynajmniej z zewnątrz nie mogę znależć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Bodman Intruder jest po wszystkich wymianach i regulacjach:)

 

A predkości w trasie to 140-150km/h a spalanie to ok 8-9l.

 

Hmm...jakoś mi się nie chce wierzyć jak ktoś pisze 3,6 litra bo jak jade w grupie to i tak spali mi 6l. przy normalnej jezdzie 100-110km/h

 

Pozdrawiam

dawid

 

P.S ale ostatnio byłem zadowowlony jechalem tak po 140km/h z kolegą zapakowany na zlot to spalił mi 7,5l :icon_biggrin:.

 

A 3,6 litra to nawet moja shadow 125 więcej paliła.

Edytowane przez Dawid125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...jakoś mi się nie chce wierzyć jak ktoś pisze 3,6 litra bo jak jade w grupie to i tak spali mi 6l. przy normalnej jezdzie 100-110km/h

Mozesz kolego nie wierzyc, ja do niczego nie zmuszam :)

3,6l to jak do tej pory minimum, srednio jest cos kolo 4l/100

 

A 3,6 litra to nawet moja shadow 125 więcej paliła.

A uwierzysz, ze moj 560SEC pali w trasie 10/100 przy 100-110km/h? I to nie jeden, obydwa tak pala.. 5500 cm3 pod maska, i takie spalanie..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak to sie ma do spalania intrudera ( srednio 6.5) gdzie silnik jest trzy razy mniejszy , a masa motocykla 6 razy mniejsza...

W przypadku VS750 vs 560SEC jest jeszcze wieksza roznica (750 vs 5500, i 200 kg vs 1800-1900)..

.. ale rozmawiamy nie o proporcjach, tylko o spalaniu w ogole - moj* VS pali tyle, ile napisalem (SEC takze).. to tak a propos mania sie :notworthy:

 

* ale np. mam kolege posiadacza 560SEL, ktoremu w trasie pali minimalnie 17l/100, z wiatrem w plecy - tak samo moze byc ze spalaniem Intruderow jak sadze..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziara1400 zapodaj fotki swojego sprzęta

 

 

dzisiaj robie i wysylam (no musza ladne byc nie) :-)

 

Zapodaj wydruk z hamowni sowjego VSa. Puste wydechy są dobre do wyścigów dragsterów. Do codziennej jazdy liczy sięmoment obrotowy a puste rury skutkują tym, ze w zakresie srednich obrotów (czyli tam gdzie najczesicej jeźdizmy) robi się "dziura". Do tego dochodża takie wesołe rzecyz jak wypalanie zaworów itp (było na forum wiele razy i wypowiadali się tam ludize nieco bardizej obeznani z tematem niż ja). Powiedz mi jak wyregulowałes skład mieszanki? Śrubami czy zmieniając dysze?

 

180 km/h VS 1400?? Prawde mówiac jest to mało prawdopodobne. Na hamowni (bez oporu poiwetrza) komputer pokazywał predkosć około 190 km/h (przy mocy silnika ponad 80 KM i momencie 140 Nm).

 

VS na rynek USA szły ze skrzynią 4-ką do 1996 roku. Potem wszystkie wersje mają 5-tkę i moc wykastrowaną do 61 KM (na silniku - na kole bedize to coś około 50 KM - może mniej może więcej). Wersja 4 biegowa rzeczywiscie wydaje się być sporo mocniejsza od 5-biegowych ale wynika to głównie z tego dławienia . róznica między 61 KM a 68 KM jest naprawdę ogromna (mocniejszy VS objeżdza słabszego jak chce). Tyle, że łatwo można to zmienić (koszty około 1000 zł :notworthy: ).

 

wydruk z hamowni, nie ma problemu, jak tylko skaner gdzies dorwe to zapodam.....ale racji co do tej predkosci to nie masz ja na hamowni moim intruzem zamknolem licznik a wskazowka poszla dalej bylo okolo 220 km/h ale z wydruku zobaczysz...

 

mój vs 1400 pali przy 90-100km/h - 5,7l , czy jade sam czy w dwie osoby to i tak tyle samo spali(różnica jest śladowa)

 

 

i tak jest norma przy tych motocyklach, takie ustawienia gaznika a co za tym idzie moc i moment jest troche zdlawiony , moj pali miedzy 6 a 7 l ..........ale za to ehhhh tzreba sprobowac......nie bede sie chwalil :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guti -> "cykanie" małych VSów to chyba norma. Chyba wszystkie które obsłchiwąłem wydawały ten dźwięk.

 

Dziara1400 -> czekam na wydruk. Z racji przełożeń osiągniecie VSem prędkości 200 km/h jest raczej trudne. Może kiedyś się stykniemy gdzieś na zlocie to zrobimy małe porównanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guti -> "cykanie" małych VSów to chyba norma. Chyba wszystkie które obsłchiwąłem wydawały ten dźwięk.

 

Pompka - Ale ten dzwięk pojawia się tylko jak silnik jest nagrzany , i wyrażnie słychać ze jest pochodzenia innego niż te szelesty silników vs-a , słychac wyraźne cykanie ton wysoki , tak mnie to wnerwia ze ... to musi byc do usunięcia bo to, że silnik szeleszczy to norma tak jak mówisz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guti, a moze masz odme peknieta i wydaje taki odglos?

Lub krociec ssacy gaznika tez ma jakies pekniecie i zasysajac powietrze, cyka...mialem tak kiedys w Hondzie.

Podokrecaj tez wszystkie sruby i nakretki w ukladzie wydechowym, bo wydaje mnie sie, ze to tez moze generowac niepokojace odglosy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...