Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  Dawid125 napisał:

Witam.

 

Nie wszyscy kupuja choppery żeby nimi powoli jezdzić:PP

 

Hmm to mój może dlatego tyle pali ze nim tak zapier.....am.

 

może dlatego "tyle" pali bo rozregulowany kompletnie :bigrazz: to z jakimi prędkościami Ty się poruszasz :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poprzedni intruderek 750 palił ok 4.2l na 100km bez większej różnicy czy sam jechałem czy z żonką i tobołkami gdzieś w góry. Natomiast 1400 min. wyszedł 5.5l, raz tak się udało, najczęściej jest to ok. 6l na 100km, ale tak jak pisze Worriot, czasami istnieje potrzeba szybszego przemieszczania się, a wtedy nie liczę ile intruder spalił, bo po co się interesować, przecież i tak będę jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  emilio1400 napisał:

(..) a wtedy nie liczę ile intruder spalił, bo po co się interesować, przecież i tak będę jeździł.

Bedziesz jezdzil, jesli bedzie paliwo w baku. A bak maly, wiec warto wiedziec ile pali pacjent.. albo potem pchac zelastwo :icon_twisted:

Ja na dodatek mam mile na liczniku, wiec musze dodatkowe operacje matematyczne przeprowadzac..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . To nie dział mechaniki ale ze wzgledu na to ze mowa o intruderach to zwracam się też do waz z tym problemem , może ktoś z Was się z tym juz spotkał .

 

Mam pewien problem z dzwiekiem (bardziej z cykaniem) wydawanym przez mój silnik (motocykl:intruder 800 , 2000r , przebieg 40 tyś km ).

 

Dzwięk przypomina Cykanie , bardzo wysoki ton , wyzszy od dzwieku luzu na zaworze , dosłownie jak by zegarek ręczny cykał tylko ze głosniej (wyrażnie słychać) i częstotliwość większa niż w zegarku (w taki sposób mogę to opisać) . To cykanie pojawia się gdy silnik się rozgrzeje (na zimnym chodzi idealnie) . I teraz jesli cykanie się pojawi to gdy leciutko dodam gazu i puszcze rolgaz to ustaje na 2 sekundy i znowu zaczyna . Zawór wykluczam bo dziś ustawiłem wszystko i sprawdziłem luz , jest ok ! Cykanie dochodzi tylko z jednego cylindra (drugiego od przodu motocykla i z okolicy glowicy tak mi się wydaje bynajmniej ) Myslę ze to łancuszek rozrządu (ale jak słyszałem łancuszki to dzwiek bardziej przypominał szelest niż cykanie) wolę się zapytać zanim rokręce moto zdejme pokrywe na glowicy dobiore sie do rozrzadu a okaze sie ze to nie rozrzad jednak .

 

A i jeszcze jedno pytanie , nie znalazłem u siebie (na zewnątrz cylindra jak to przewaznie bywa) napinacza łancuszka rozrządu czy jest on pod pokrywa na głowicy ?? czy gdzieś indziej , przynajmniej z zewnątrz nie mogę znależć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Bodman Intruder jest po wszystkich wymianach i regulacjach:)

 

A predkości w trasie to 140-150km/h a spalanie to ok 8-9l.

 

Hmm...jakoś mi się nie chce wierzyć jak ktoś pisze 3,6 litra bo jak jade w grupie to i tak spali mi 6l. przy normalnej jezdzie 100-110km/h

 

Pozdrawiam

dawid

 

P.S ale ostatnio byłem zadowowlony jechalem tak po 140km/h z kolegą zapakowany na zlot to spalił mi 7,5l :icon_biggrin:.

 

A 3,6 litra to nawet moja shadow 125 więcej paliła.

Edytowane przez Dawid125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dawid125 napisał:

Hmm...jakoś mi się nie chce wierzyć jak ktoś pisze 3,6 litra bo jak jade w grupie to i tak spali mi 6l. przy normalnej jezdzie 100-110km/h

Mozesz kolego nie wierzyc, ja do niczego nie zmuszam :)

3,6l to jak do tej pory minimum, srednio jest cos kolo 4l/100

 

  Cytat
A 3,6 litra to nawet moja shadow 125 więcej paliła.

A uwierzysz, ze moj 560SEC pali w trasie 10/100 przy 100-110km/h? I to nie jeden, obydwa tak pala.. 5500 cm3 pod maska, i takie spalanie..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Worriot napisał:

I jak to sie ma do spalania intrudera ( srednio 6.5) gdzie silnik jest trzy razy mniejszy , a masa motocykla 6 razy mniejsza...

W przypadku VS750 vs 560SEC jest jeszcze wieksza roznica (750 vs 5500, i 200 kg vs 1800-1900)..

.. ale rozmawiamy nie o proporcjach, tylko o spalaniu w ogole - moj* VS pali tyle, ile napisalem (SEC takze).. to tak a propos mania sie :notworthy:

 

* ale np. mam kolege posiadacza 560SEL, ktoremu w trasie pali minimalnie 17l/100, z wiatrem w plecy - tak samo moze byc ze spalaniem Intruderow jak sadze..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Krzychu.2000 napisał:

Dziara1400 zapodaj fotki swojego sprzęta

 

 

dzisiaj robie i wysylam (no musza ladne byc nie) :-)

 

  Pompka napisał:

Zapodaj wydruk z hamowni sowjego VSa. Puste wydechy są dobre do wyścigów dragsterów. Do codziennej jazdy liczy sięmoment obrotowy a puste rury skutkują tym, ze w zakresie srednich obrotów (czyli tam gdzie najczesicej jeźdizmy) robi się "dziura". Do tego dochodża takie wesołe rzecyz jak wypalanie zaworów itp (było na forum wiele razy i wypowiadali się tam ludize nieco bardizej obeznani z tematem niż ja). Powiedz mi jak wyregulowałes skład mieszanki? Śrubami czy zmieniając dysze?

 

180 km/h VS 1400?? Prawde mówiac jest to mało prawdopodobne. Na hamowni (bez oporu poiwetrza) komputer pokazywał predkosć około 190 km/h (przy mocy silnika ponad 80 KM i momencie 140 Nm).

 

VS na rynek USA szły ze skrzynią 4-ką do 1996 roku. Potem wszystkie wersje mają 5-tkę i moc wykastrowaną do 61 KM (na silniku - na kole bedize to coś około 50 KM - może mniej może więcej). Wersja 4 biegowa rzeczywiscie wydaje się być sporo mocniejsza od 5-biegowych ale wynika to głównie z tego dławienia . róznica między 61 KM a 68 KM jest naprawdę ogromna (mocniejszy VS objeżdza słabszego jak chce). Tyle, że łatwo można to zmienić (koszty około 1000 zł :notworthy: ).

 

wydruk z hamowni, nie ma problemu, jak tylko skaner gdzies dorwe to zapodam.....ale racji co do tej predkosci to nie masz ja na hamowni moim intruzem zamknolem licznik a wskazowka poszla dalej bylo okolo 220 km/h ale z wydruku zobaczysz...

 

  pino napisał:

mój vs 1400 pali przy 90-100km/h - 5,7l , czy jade sam czy w dwie osoby to i tak tyle samo spali(różnica jest śladowa)

 

 

i tak jest norma przy tych motocyklach, takie ustawienia gaznika a co za tym idzie moc i moment jest troche zdlawiony , moj pali miedzy 6 a 7 l ..........ale za to ehhhh tzreba sprobowac......nie bede sie chwalil :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guti -> "cykanie" małych VSów to chyba norma. Chyba wszystkie które obsłchiwąłem wydawały ten dźwięk.

 

Dziara1400 -> czekam na wydruk. Z racji przełożeń osiągniecie VSem prędkości 200 km/h jest raczej trudne. Może kiedyś się stykniemy gdzieś na zlocie to zrobimy małe porównanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pompka napisał:

Guti -> "cykanie" małych VSów to chyba norma. Chyba wszystkie które obsłchiwąłem wydawały ten dźwięk.

 

Pompka - Ale ten dzwięk pojawia się tylko jak silnik jest nagrzany , i wyrażnie słychać ze jest pochodzenia innego niż te szelesty silników vs-a , słychac wyraźne cykanie ton wysoki , tak mnie to wnerwia ze ... to musi byc do usunięcia bo to, że silnik szeleszczy to norma tak jak mówisz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guti, a moze masz odme peknieta i wydaje taki odglos?

Lub krociec ssacy gaznika tez ma jakies pekniecie i zasysajac powietrze, cyka...mialem tak kiedys w Hondzie.

Podokrecaj tez wszystkie sruby i nakretki w ukladzie wydechowym, bo wydaje mnie sie, ze to tez moze generowac niepokojace odglosy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...