Skocz do zawartości

Chopper dla wysokiego (dużego) kierowcy


Tomek860
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Virago- szczerze przyznam nie jeździłem a opinie, że lepiej się prowadzi od DragStara wziąłem z forum Virago właśnie :icon_mrgreen: Jeździłem za to Dragstarem 1100 i jak dla mnie porażka. Od manewrowania poprzez hamowanie- lipa panie z sosną. Z drugiej strony chopper czy cruiser ma być ładny, geometria ramy czy podwozie nie są przystosowane do składania się w winkle czy dynamiczną jazdę po mieście. Na pewno nie poleciłbym Krisowi choppera z silnikiem 1300 na pierwsze moto.

PS. Mi się jednak CBF1000 podoba :wink:

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi Ci o choppera to Intruder 600/750/800/1400, :crossy: ale to jest dopiero sprzęt który totalnie się nie prowadzi (zakręty, koleiny i frezowana nawierzchnia) – totalna porażka i nie hamuje na oryginalnych zaciskach. :ohmy: Tyle że jest to sprzęt (jeżeli uda Ci się kupić w dobrym stanie) praktycznie bezawaryjny, :icon_biggrin: jedynie sprawia problem synchronizacja gaźników.

Moje zabawki:

NEO; Intruz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi Ci o choppera to Intruder 600/750/800/1400, :crossy: ale to jest dopiero sprzęt który totalnie się nie prowadzi (zakręty, koleiny i frezowana nawierzchnia) – totalna porażka i nie hamuje na oryginalnych zaciskach. :ohmy: Tyle że jest to sprzęt (jeżeli uda Ci się kupić w dobrym stanie) praktycznie bezawaryjny, :icon_biggrin: jedynie sprawia problem synchronizacja gaźników.

... a od kiedy to, intruder jest chopper'm? Mylicie koledzy pojęcie choppera z cruiserem. Czopków, prawie nie ma w Polsce. Oczywiście, nie licząc całej masy przerobionych wsk. Ale, o dziwo, to jest właśnie chopper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intruder chopper- http://moto.allegro.pl/vs-800-intruder-jak-nowy-zadbany-salon-i1470823606.html a tu Intruder cruiser- http://moto.allegro.pl/suzuki-c50-boulevard-intruder-vl800-volusia-2007r-i1486277130.html obie osiemsetki

Poza tym WSK nie jest i nie była chopperem- no chyba, że masz WSK-ę z widlastym twinem, z odpowiednim kątem wyprzedzenia i ze zbiornikiem w kształcie "łezki", bo to są cechy rasowego czopka. Tak naprawdę obecnie nie produkuje się już chopperów, wszystkie nowe konstrukcje to cruisery, przynajmniej mi się żaden seryjny chopper w ostatnim czasie nie rzucił- no może oprócz nowego Junaka :icon_biggrin: Ale dla mnie to porażka:)

Edytowane przez -lisio-

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a od kiedy to, intruder jest chopper'm? Mylicie koledzy pojęcie choppera z cruiserem. Czopków, prawie nie ma w Polsce. Oczywiście, nie licząc całej masy przerobionych wsk. Ale, o dziwo, to jest właśnie chopper

 

Josha jaki ty masz problem, gość chce kupić motocykl pyta o choppera a ty wyskakujesz z wsk-ami :banghead: jeżeli nie masz nic do napisania w temacie to trzymaj dla siebie te wynurzenia albo załóż temat „co to jest chopper” i tam się udzielaj.

Intruder a mam na myśli te produkowane od 86 r 750 później (i przede wszystkim) 1400 i dalej 600 i 800 i jeżeli to nie są choppery produkowane seryjnie (fakt że są to produkcje japoński), to co?

Intruder 1400: :crossy:

http://http://www.maciejk.w8w.pl/

i wiele innych tekstów i opini.

Moje zabawki:

NEO; Intruz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem za to Dragstarem 1100 i jak dla mnie porażka. Od manewrowania poprzez hamowanie- lipa panie z sosną.

 

ee tam nie znasz sie i jeszcze ktoś uwierzy... wszystko zalezy od tego do czego to to porównamy... :flesje:

no i jeśli bierzesz pod lupę takie aspekty jak "składanie się w winkle i dynamiczna jazda po mieście" to ja się w ogole nie dziwie że drag Cię rozczarował...

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeszcze ktoś uwierzy... wszystko zalezy od tego do czego to to porównamy... :flesje:

no i jeśli bierzesz pod lupę takie aspekty jak "składanie się w winkle i dynamiczna jazda po mieście" to ja się w ogole nie dziwie że drag Cię rozczarował...

Nie mogę powiedzieć, że mnie rozczarował, tylko po prostu trudno się nim steruje, przynajmniej trudniej niż XJ-tą, chociaż pewnie to też kwestia przyzwyczajenia ja przejechałem na nim ok 30 km. Na pewno ma swój urok, no i ten basowy dźwięk V-twina. Pewnie kiedyś kupię sobie coś podobnego- ale jeszcze nie teraz. Pozdrawiam wszystkich chopperowców i cruiserowców. I życzę mocy między nogami :crossy:

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a od kiedy to, intruder jest chopper'm? Mylicie koledzy pojęcie choppera z cruiserem. Czopków, prawie nie ma w Polsce. Oczywiście, nie licząc całej masy przerobionych wsk. Ale, o dziwo, to jest właśnie chopper

 

Josha jaki ty masz problem, gość chce kupić motocykl pyta o choppera a ty wyskakujesz z wsk-ami :banghead: jeżeli nie masz nic do napisania w temacie to trzymaj dla siebie te wynurzenia albo załóż temat „co to jest chopper” i tam się udzielaj.

Intruder a mam na myśli te produkowane od 86 r 750 później (i przede wszystkim) 1400 i dalej 600 i 800 i jeżeli to nie są choppery produkowane seryjnie (fakt że są to produkcje japoński), to co?

Intruder 1400: :crossy:

http://http://www.maciejk.w8w.pl/

i wiele innych tekstów i opini.

mandrzeuju, nie będę ci wyjaśniał co to jest chopper. Pewnie jak ci się zechce, to poszukasz w guglach. Na tym forum też pewnie znajdziesz definicję. Jednak skoro nie rozumiesz o co chodzi, to tak krótko ci powiem. Chopper, to po angielsku posiekany(chop), mówiąc zrozumiale, połamany, poskładany (byle jak) sinik oczywiście V. Cienkie koło z tyłu, a z przodu jeszcze bardziej. Dwa amory z tyłu. Beretka zamiast siedzenia. Zwinięty koc, na czymś, co przypomina tylny błotnik. Reasumując, vtx, jest dobrym materiałem do przeróbki na czopka.(Tylko kto to robi?) Wski, są właśnie tak, podobnie przerabiane, ucięte w połowie, główka, a raczej kąt zmieniony, dmuchawa na silnik.Szlifierka i spawarka są narzędziami podstawowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mandrzeuju, nie będę ci wyjaśniał co to jest chopper. Pewnie jak ci się zechce, to poszukasz w guglach. Na tym forum też pewnie znajdziesz definicję. Jednak skoro nie rozumiesz o co chodzi, to tak krótko ci powiem. Chopper, to po angielsku posiekany(chop), mówiąc zrozumiale, połamany, poskładany (byle jak) sinik oczywiście V. Cienkie koło z tyłu, a z przodu jeszcze bardziej. Dwa amory z tyłu. Beretka zamiast siedzenia. Zwinięty koc, na czymś, co przypomina tylny błotnik. Reasumując, vtx, jest dobrym materiałem do przeróbki na czopka.(Tylko kto to robi?) Wski, są właśnie tak, podobnie przerabiane, ucięte w połowie, główka, a raczej kąt zmieniony, dmuchawa na silnik.Szlifierka i spawarka są narzędziami podstawowymi.

 

Josha i na tym poprzestańmy nie wyjaśniaj mi co to jest chopper.

I co ty z tym vtx, słowem tu nie wspomniałem o nim a piszę tu o Intruderze, jeżeli mówić o moto produkowanym na wzór amerykańskich chopperów to właśnie takim motocyklem jest Intruder produkowany przez Japończyków od roku 86 za rozsądne pieniądze a nowocześniejszej technologii, zaliczany właśnie do chopperów.

I właśnie Intruder posiada cechy, które powinien posiadać typowy chopper, tyle że jest to kompromis pomiędzy nowoczesnością a prostotą pierwszych domowej produkcji chopperów. :crossy:

Moje zabawki:

NEO; Intruz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jako, że to mój pierwszy post na forum witam wszystkich serdecznie :)

 

Na zewnątrz robi się coraz lepsza pogoda więc zamierzam rozpocząć swoją przygodę z motocyklami. Jako, że nie jestem za bardzo w temacie chciałbym poprosić Was o pomoc w wyborze pierwszego choppera dostosowanego do moich wymagań.

Mam 191cm wzrostu i ok 80kg wagi.

 

Moje wymagania:

- wygodny dla wysokiego gościa, by nie wyglądał na nim jak na BMXie ;)

- pojemność skokowa poniżej 1000 cm^3 - przy pierwszym moto chyba nie mam co myśleć o wyższej

- cena najlepiej do 8 000zł, ale max może być 9 500zł

 

Z góry dziękuję za pomoc,

Aegle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeglądnąłem ten temat i wybrałem 3 motocykle.

- Honda VT 600 Shadow

- Yamaha Drag Star 650 (w tym przypadku może być ciężko zmieścić się w budżecie)

- HONDA MAGNA 750

Który byłby najlepszy pod moje wymagania? A może inny?

 

Raz jeszcze proszę o pomoc. Bardzo zależy mi na tym by poznać opinie doświadczonych motocyklistów, gdyż sam jestem laikiem, a chciałbym dokonać odpowiedniego wyboru, którego nie będę później żałował.

 

Z góry dziękuję i wybaczcie posta pod postem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Podepnę się pod temat :)

Otóż miałem ostatnio okazję przejechać kilkaset kilometrów na Vulcanie 900 i po prostu się zakochałem ;) 3 sezon jeżdżę na C450s i jak do tej pory byłem (jestem) bardzo zadowolony. Jednak vulcan mi pokazał, że można przejechać 300km bez zmęczenia :) Stwierdziłem, że tego typu motocykle bardziej mi odpowiadają i zacząłem się rozglądać :)

Gabaryty mam podobne, do wcześniej opisywanych czyli 185cm wzrostu i jakieś 90kg, prawie zawsze jeżdżę z żoną ale ona malutka jest 160cm i jakieś 42 kg Czyli potrzebuję motocykla, który uniesie jakieś 130kg plus sakwy. Budżet jakim dysponuję to około 6 tys (po sprzedaniu cebuli, ale z tym nie będzie problemu - kupiec już jest)

 

W tej kasie, to znalazłem tylko vulcana 750, vt 750 - ale ten mi się wydaje jakiś krótki, virago 700/750 Inne w tej kasie to już około 500ccm Na mocy mi nie zależy - przeważnie jeździmy w przedziale 80 - 100km/h za to zależy mi na dość niskim spalaniu - cebulka pali około 5l i to mi się podoba ;) Co doradzicie? Coś z wyżej wymienionych czy szukać innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałeś VN900 i się spodobało, co nie znaczy, że wszystkie customy/choppery/crusiery będą tak samo ci pasowały. Ja mam właśnie 900-tkę Custom nie przypadkowo, po prostu inne motocykle o podobnym wyglądzie mniej mi pasowały pod kątem prowadzenia. Radzę ci przymierzyć się do każdego z wybranych i może do Kawasaki EN500. Nie jest to "rasowy" chopper, zresztą żaden japoński w sumie nie jest, ale ma dynamiczny i oszczędny silniczek. Kumpel zakupił niedawno takiego EN tanio u zachodnich sąsiadów i bardzo sobie chwali. Drugi znajomy ma poprzednika EN500, czyli 27-letnie LTd 454 i zasuwa nim po całym kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

a co myslicie np o virago xv 750 z 1985-87 lub cos w tym stylu?opłaca sie to kupować? niechciałbym spedzić wiecej czsu pod motorem niz na nim:)

750 jest prawie identyczna jak 1100. wizualnie np. mi jest je trudno odróżnić jak by stały obok siebie. I nie są wcale dużo większe od 535. Mają trochę większy bak trochę inne siedzenie... ale gabarytowo są zbliżone.

 

Spróbowałeś VN900 i się spodobało, co nie znaczy, że wszystkie customy/choppery/crusiery będą tak samo ci pasowały. Ja mam właśnie 900-tkę Custom nie przypadkowo, po prostu inne motocykle o podobnym wyglądzie mniej mi pasowały pod kątem prowadzenia. Radzę ci przymierzyć się do każdego z wybranych i może do Kawasaki EN500. Nie jest to "rasowy" chopper, zresztą żaden japoński w sumie nie jest, ale ma dynamiczny i oszczędny silniczek. Kumpel zakupił niedawno takiego EN tanio u zachodnich sąsiadów i bardzo sobie chwali. Drugi znajomy ma poprzednika EN500, czyli 27-letnie LTd 454 i zasuwa nim po całym kraju.

 

Ja też ostarnio zakochałem się ale w VZ 800. Tyle, że za 6000zł raczej VN-a nie kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...