foks Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) Zamierzam zalozyc crash pady do cbr f3. Zdaje sobie sprawe z tego, ze trzeba bedzie wywiercic otwory w owiewce ale to nie bedzie problemem. Jakie najlepiej zdadza egzamin? Zastanawiam sie glownie nad:http://www.allegro.pl/item199315901_crash_..._600_f2_f3.htmlTutaj obawiam sie czy nie sa one za dluge i czy po glebie moja cbr nie bedzie szlifowac bakiem :icon_twisted:http://www.dynotech.pl/zipser/crashpads.htmTutaj za to zastanawiam sie czy nie sa one za male... tzn obawiam sie, ze przy szlifie i tak przerysuje mi polowe owiewki, faktycznie moze jej nie zmiazdzy ale nie pomoze tak jak wg mnie powinno...Poradzcie cos, moze ktos ma crash pady w f3 ? Edytowane 27 Maja 2007 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Mam dokładnie takie jak w drugim linku, o tym jak chronią nic nie napiszę, bo odpukać, szlifa nie miałem, ale mogę powiedzieć, że wykonane są naprawdę solidnie i estetycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ja mam w swojej takie najtańsze z allegro. Coś podobnego do tych z pierwszego linku, tylko "no name". Wierciłem otwory, ale na pewno tego nie żałuję. 2 razy moto mi się już położyło na boku, straty? Jakie straty? :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Rzuć okiem na to: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3be2fc2bbe1713fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84f3bbe61aa67402.html Zdjęcia "robocze", przed anodowaniem. Całkowita długość pada 100mm, na życzenie może być innej długości. Pad ze stopu aluminium, ślizg z poliamidu, śruba mocująca M10 utwardzana.Kolory: czarny, czerwony, błękitny, srebrzysty. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Nie chce się głupio wymądrzać, ale nie ufam padom wykonanym z aluminium. Od razu zaznaczam, że takowych nie użytkowałem, ale podczas mojego ostatniego szlifu pad wykonany z tworzywa sztucznego elegancko się odkształcił. Z metalowym będzie to raczej niemożliwe, więc obawiałbym się o ramę. W przypadku bardzo dużych obciążeń pad z tworzywa może rozproszyć część energii uderzenia odkształcając się i być może ratując ramę. W przypadku pada metalowego możemy mieć jedynie nadzieje, że dobrze dobraliśmy śrubę i to ona będzie przysłowiowym najsłabszym ogniwem. No nie wiem, może wypowie się ktoś, kto przeżył crash test z metalowymi (a raczej jego moto). Browarny, a cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Browarny, za późno się dowiedziałem, że sprzedajesz crashpady, bo bym wziął od Ciebie, ale jak już mi wpadło w oko Twoje ogłoszenie to miałem już zamówione. Do następnego moto będą od Ciebie bo nie ma co z konkurencji korzystać jak kumpel sprzedaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Gonzo: ale one sa takie duze, wystajace? Moto nie dotknelo w ogole owiewka o ziemie? To mi sie podoba ;P Browarny: a co z cena? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastergit Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ja mam pytanko w którym miescu wkręca sie te cars pady w cbr f3 mógłby ktoś pokaza mi to na foto :) z góry dziękuje ps. najlepiej na zdjęciu bez owiewek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ja mam pytanko w którym miescu wkręca sie te cars pady w cbr f3 mógłby ktoś pokaza mi to na foto :) z góry dziękujeps. najlepiej na zdjęciu bez owiewek ;)Mówisz masz - ze mną jak z dzieckiem.... bez owiewek - widać, gdzie idzie crash pad foto1z owiewkami, na wypadek wszelki: foto2 F3 to najlepsze moto! Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Cena jest skalkulowana na 150 zyli. Dobija mnie cena anodowania bo surowe jak na zdjęciu mogą być tańsze, w granicach 110. Co do odkształcania się: nie ma reguł który pad sprawdzi się lepiej bo nie ma dwóch identycznych szlifów. Za twarda śruba może odgiąć ramę lub pęknąć przy uderzeniu, a za miękka się zegnie razem z padem i połamie owiewkę nawet przy lekkim szlifie. U mnie poliamidowy wkład tłumiący ma ok. 30mm (siedzi "schowany" w grzybku) a cały pad zrobiony jest z bardzo miękkiego gatunku aluminium więc na pewno pochłonie sporą część sił uderzenia. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 F3 to najlepsze moto!Szkoda że nie najszybsze :D Albo nie najładniejsze :clap: Albo nie najbardziej emocjonujące :evil: Pozdrowienia z Hamamatsu :icon_twisted: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Szkoda że nie najszybsze :D Albo nie najładniejsze :clap: Albo nie najbardziej emocjonujące :evil: Pozdrowienia z Hamamatsu :icon_twisted: :wink: Zaje..cie, że napisałeś na temat, pewnie założyciel wątku jest Ci wdzięczny za tego posta :wink: :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Foks :D Psieplasiam :clap: Ale nie pobijesz mnie na następnej ustawce, co? Prooosze :icon_twisted: Troche luzu Miklas, to forum tylko :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Hehe, ja juz sie przyzwyczailem do tego frustrata :D Latamy dzis czy potwor z Hamamatsu juz spi po dobranocce ? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ja już śpie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.