Skocz do zawartości

Jakie crash pady do cbr f3 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam zalozyc crash pady do cbr f3. Zdaje sobie sprawe z tego, ze trzeba bedzie wywiercic otwory w owiewce ale to nie bedzie problemem. Jakie najlepiej zdadza egzamin?

Zastanawiam sie glownie nad:

http://www.allegro.pl/item199315901_crash_..._600_f2_f3.html

Tutaj obawiam sie czy nie sa one za dluge i czy po glebie moja cbr nie bedzie szlifowac bakiem :icon_twisted:

http://www.dynotech.pl/zipser/crashpads.htm

Tutaj za to zastanawiam sie czy nie sa one za male... tzn obawiam sie, ze przy szlifie i tak przerysuje mi polowe owiewki, faktycznie moze jej nie zmiazdzy ale nie pomoze tak jak wg mnie powinno...

Poradzcie cos, moze ktos ma crash pady w f3 ?

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swojej takie najtańsze z allegro. Coś podobnego do tych z pierwszego linku, tylko "no name". Wierciłem otwory, ale na pewno tego nie żałuję. 2 razy moto mi się już położyło na boku, straty? Jakie straty? :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzuć okiem na to:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3be2fc2bbe1713fb.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84f3bbe61aa67402.html

 

Zdjęcia "robocze", przed anodowaniem. Całkowita długość pada 100mm, na życzenie może być innej długości.

Pad ze stopu aluminium, ślizg z poliamidu, śruba mocująca M10 utwardzana.

Kolory: czarny, czerwony, błękitny, srebrzysty.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce się głupio wymądrzać, ale nie ufam padom wykonanym z aluminium. Od razu zaznaczam, że takowych nie użytkowałem, ale podczas mojego ostatniego szlifu pad wykonany z tworzywa sztucznego elegancko się odkształcił. Z metalowym będzie to raczej niemożliwe, więc obawiałbym się o ramę. W przypadku bardzo dużych obciążeń pad z tworzywa może rozproszyć część energii uderzenia odkształcając się i być może ratując ramę. W przypadku pada metalowego możemy mieć jedynie nadzieje, że dobrze dobraliśmy śrubę i to ona będzie przysłowiowym najsłabszym ogniwem. No nie wiem, może wypowie się ktoś, kto przeżył crash test z metalowymi (a raczej jego moto).

Browarny, a cena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Browarny, za późno się dowiedziałem, że sprzedajesz crashpady, bo bym wziął od Ciebie, ale jak już mi wpadło w oko Twoje ogłoszenie to miałem już zamówione. Do następnego moto będą od Ciebie bo nie ma co z konkurencji korzystać jak kumpel sprzedaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gonzo: ale one sa takie duze, wystajace? Moto nie dotknelo w ogole owiewka o ziemie? To mi sie podoba ;P

 

Browarny: a co z cena?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanko w którym miescu wkręca sie te cars pady w cbr f3 mógłby ktoś pokaza mi to na foto :) z góry dziękuje

ps. najlepiej na zdjęciu bez owiewek ;)

Mówisz masz - ze mną jak z dzieckiem....

 

bez owiewek - widać, gdzie idzie crash pad foto1

z owiewkami, na wypadek wszelki: foto2

 

F3 to najlepsze moto!

pozdr

Michał, Wrocław

KTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jest skalkulowana na 150 zyli. Dobija mnie cena anodowania bo surowe jak na zdjęciu mogą być tańsze, w granicach 110.

 

Co do odkształcania się: nie ma reguł który pad sprawdzi się lepiej bo nie ma dwóch identycznych szlifów. Za twarda śruba może odgiąć ramę lub pęknąć przy uderzeniu, a za miękka się zegnie razem z padem i połamie owiewkę nawet przy lekkim szlifie.

 

U mnie poliamidowy wkład tłumiący ma ok. 30mm (siedzi "schowany" w grzybku) a cały pad zrobiony jest z bardzo miękkiego gatunku aluminium więc na pewno pochłonie sporą część sił uderzenia.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie najszybsze :D

Albo nie najładniejsze :clap:

Albo nie najbardziej emocjonujące :evil:

 

Pozdrowienia z Hamamatsu :icon_twisted:

 

 

:wink:

 

Zaje..cie, że napisałeś na temat, pewnie założyciel wątku jest Ci wdzięczny za tego posta :wink: :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ja juz sie przyzwyczailem do tego frustrata :D

Latamy dzis czy potwor z Hamamatsu juz spi po dobranocce ?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...