Skocz do zawartości

Tor w Wyrazowie... koło Częstochowy...


skoal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj odbylem swoja pierwsza jazde na torze...no moze na mini torze w Wyrazowie...

Moje wrazenia sa bardzo pozytywne... spedzilem tam okolo 30minut i... niesamowicie to meczy, nogi mnie bolaly jak nigdy... tez tak macie?

I teraz chcialbym sie Was poradzic... do zamkniecia gumy mam okolo 1,5-2 cm... czy to samo przyjdzie, ze bede sie skladal coraz bardziej? bo wlasciwie nie chce przekroczyc tej granicy, ktorej nie znam, i zaliczyc slizga...

Jak to bylo w Waszym przypadku? Czy ta odleglosc 1,5cm do zamkniecia to duzo czy malo? Czy moge spokojnie sie skladac nie myslac o slizku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odbylem swoja pierwsza jazde na torze...no moze na mini torze w Wyrazowie...

Moje wrazenia sa bardzo pozytywne... spedzilem tam okolo 30minut i... niesamowicie to meczy, nogi mnie bolaly jak nigdy... tez tak macie?

norma po każdej dłuższej przerwie po jeździe po torze mam takie zakwasy w nogach i dupie ;) jakbym przebiegł maraton
I teraz chcialbym sie Was poradzic... do zamkniecia gumy mam okolo 1,5-2 cm... czy to samo przyjdzie, ze bede sie skladal coraz bardziej? bo wlasciwie nie chce przekroczyc tej granicy, ktorej nie znam, i zaliczyc slizga...

Jak to bylo w Waszym przypadku? Czy ta odleglosc 1,5cm do zamkniecia to duzo czy malo? Czy moge spokojnie sie skladac nie myslac o slizku...

jeśli faktycznie jest to 1,5 - 2,00 cm tzn że możesz się pochylić jeszcze duuuuużo mocniej w zakręcie. Jednakże nie rób nic na siłę, daj sobie trochę czasu i samo przyjdzie. Oczywiście nawet nie wspomnę że jeśli chcesz w miarę bezpiecznie zamykać opony to to muszą być OPONY, a nie jakieś tam lezakowane używki z 1999 roku :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci zostaje 2cm gumy to po diabła schodzić na kolano :) Jak już skończy Ci się rezerwa czyli już zamkniesz oponę to wtedy aby jeszcze zacieśnić zakręt należy przenieść środek ciężkości czyli przesunąć dupę, czyli, wystawić kolano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci zostaje 2cm gumy to po diabła schodzić na kolano :icon_question:

 

Te 2cm nie mieszajmy w to o co mi chodzi... pytalem czy jest taka mozliwosc... i nie odnosilem sie do swoich umiejetnosci...

 

co do toru... nie jest za dlugi i nie da sie rozwijac duzych predkosci... hehe nie liczylem ilosc zakretow w lewo i w prawo... ale jest ich dosc duzo i fajnie mozna pocwiczyc technike... szerokosc... miejscami jest szeroki mniej wiecej to okolo 8m kolo tego... moze mniej... co do wjazdu to jest bezplatny... jest tylko tabliczka ze to teren prywatny i podany nr tel... bylem rano wiec posmigalem samemu...

 

a teraz wracajac do techniki pokonywania zakretu...

czyli moge pokonywac zakret stosujac przeciwskret... i nie musze wystawiac kolana ani sciagac tylka z siedzenia... tak? po prostu siedzie sobie zwyczajnie na maszynie i smigam bez zbednych ruchow ciala... zgadza sie czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poslucham Twojej rady i nic na sile nie bede robil...

Jeszcze sie tak zastanawiam czy jest mozliwosc jezdzic na kolanie przy predkosciach do 60km/h?

Czy mozna przy takich predkosciach dupe sciagac i kolano wystawiac?

Do kolana możesz zejść przy duuużo mniejszych prędkościach. Sprawdziłem. Co do zamykania opon, to po co chcesz zamykać opony? Jeśli teraz zaliczasz ciasne winkle i jest ok, to tak jak pisze zbycho, masz zapas pochylenia. Kolanko dopiera jak się zapas skończy :icon_question:. Czego Tobie ani nikomu innemu nie życzę.

 

Przed ślizgiem jest jeszcze tarcie podnóżkami.

 

Mam pytanko odnośnie samego toru. Opisz dokładnie jak tam trafić. Może jakies fotki samego toru. Czy jest tam dobra widoczność? Chodzi mi o to, żeby nie wyjechać z winkla i zobaczyć że ktoś jedzie wolnie albo odwrotnie, żeby ktoś nie zobaczył że jadę wolniej.

Edytowane przez arturXJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie masz oczekiwania co do toru, ale za tydzien bede znowu wiec zdjecia zrobie i przemysle jak wytlumaczyc dojazd...

 

wszystko widac jak na dloni na torze... patrzac na tor widac kazdy zakret... wiec jest to niemozliwe ze ktos Cie nie zauwazy...

Edytowane przez skoal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie masz oczekiwania co do toru, ale za tydzien bede znowu wiec zdjecia zrobie i przemysle jak wytlumaczyc dojazd...

 

wszystko widac jak na dloni na torze... patrzac na tor widac kazdy zakret... wiec jest to niemozliwe ze ktos Cie nie zauwazy...

Po Twojej odpowiedzi to chyba wszystkie moje oczekiwania od toru są spełnione. Głównie chodzi mi o to o czym pisałem (widoczność) i dodatkowo, żeby nikt z boku nie wskoczył na tor. Dzięki za odpowiedź. A jak za tydzień się wybierasz, to chętnie się dołączę - jeśli nie masz nic przeciwko.

Edytowane przez arturXJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już powstał temat o torach, to mam okazję zapytać.

 

Jak wygląda taka jazda na torze? Płacę, wjeżdzam i jeżdżę? :biggrin:

Ile kosztuje jazda? Jak naliczany jest czas? Jakie są zasady na takim torze? Łatwo o kolizję z innym użytkownikiem, szczególnie dla kogoś z niewielkim doświdczeniem?

I na koniec, gdzie w Polsce są takie tory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...