Skocz do zawartości

Pytania: HONDA CB 400 Super Four ( CB400 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!

Szukam informacji na temat motocykla Honda CB400 Super Four.

Nie udało mi się znaleźć wiele - w polskim internecie nie ma tego za dużo...

 

Bo w Polsce malo motocykli jest (jeszcze). Czas najwyzszy sie podciagnac w angielskim, to i informacje sie znajda. wystarczy klepnac w googlach......

 

http://www.cb400sf.co.uk/

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Widzę, że kolega interesuje się egzotyką :D. Motocykle te produkowane sa głównie na rynek japoński. Jest to naked z silnikiem 400 i systemem HYPER VTEC SPEC III. System działa tak samo jak w VFR 800 VTEC.

 

Tutaj ynajedyiesy o niej troch informacji http://www.honda.co.jp/CB400SF/index.html

 

Jeżeli będziesz taką chciał jedz do Hondy i zamów sobie taką. Na 100% Ci ją sprowadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że to u nas egzotyka, bo zakochać się można z miejsca w tej maszynie:D

Szkoda że jesteśmy jaeszcze małym rynkiem motocyklowym, dobrze że to się zmienia i oferta maszyn dostępnych u nas jest coraz większa.

 

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak patrząc w parametry itp,itd to jest to ten sam djabełek co moja cbr 400 tylko jako golas :flesje:

 

Twoja Honda ma rozrząd na kołach zębatych. Gwidże trochę ? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, szukam motonga, maja to być pierwsze 2oo i wymysliłem sobie właśnie CB 400 spre four.

Domyslam sie, że cięzko może być z częściami, bo troche moto jest egzotyczne w Europie, o PL nie wspominając.

Jak ktos ma więcej info n.t Cb 400SF to bardzo proszę o napisanie, czy np. części z innych H są zamienne (np. CB-1).

Znalazłem jendą ładną na alledrogo: http://moto.allegro.pl/item206043628_honda...zona_super.html

bardzo mi sie podoba, kolor nie podchodzi, ale rumak jest zacny i kolor przeboleję (chociaż gear seta już mam i granatowy jest :cool: )

 

Mam prośbę do tych, którzy maja "po drodze" do tego komisu/salonu i oblookanie go czy warto jechać 300km.

Moto z UKjowa więc jest szansa, że latał na kurierce - czy mozna to zweryfikować, dokładnie chodzi mi o przebieg, podobno mozna na podstawie nr ramy w jakiejś bazie danych sprawdzić ile miał przebiegu przy ostatnim "przegladzie" - obiło mi się o uszy, że to tzw. MOT.

 

Planowałem Horneta, ale udało się namówić znajomka na jazdę próbną :eek: więc szerszeń może za kilka sezonów :buttrock:

 

W tej chwili wydaje mi się, że taka cebulka będzie idealna na 1. 2oo

 

Dzieki za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Da sie sprawdzic jaki przebieg mial moto po ostatnim MOT. Ale niezbedne jest do tego posiadanie angielskiego nr rejestracyjnego. Jezeli sprzedawca sam sciagnal moto z UK powinien miec angielskie papiery.

To ta stronka: http://www.motinfo.gov.uk/internet/jsp/ECS...tus-Request.jsp

tam wpisyjesz nr rejestracyjny i nr dokumentu MOT lub V5C z dowodu rejestracyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyslam sie, że cięzko może być z częściami, bo troche moto jest egzotyczne w Europie, o PL nie wspominając.

Jak ktos ma więcej info n.t Cb 400SF to bardzo proszę o napisanie, czy np. części z innych H są zamienne (np. CB-1).

 

hej, niezupelnie egzotyczne w Europie. Co prawda produkowane i sprzedawane do tej pory chyba tylko w Japonii, ale juz np w Irlandii, a co za tym idzie w Wlk Brytanii pewnie tez, bardzo popularne. Pelno tego na ulicach Dublina. Swego czasu sam chcialem kupic, ale nie trafil sie. Z kurierka masz racje, wiec dobrze sprawdzic przebieg.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre wieści z ilościa tych motongów w UK - pewnie z częściami tam nie jest bardzo ciężko - DZIEKI :flesje: Czy pomoże mi ktoś i "przejeżdziając" obejży to moto i ew. przejedzie kilka km czy jedzie prosto, zerknie na spawy, posłucha silnika jak gada? Ja na mechanice motongowej zupełnie się nie znam, do tego stopnia, że jak słysze jakiegoś olejaka to tem charakterystyczny klekot dla mnie kwalifikuje moto do temontu - duża zgrzewa browara dla tego kto mi pomoże :) :flesje: :crossy: albo cokolwiek innego - do dogadania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nieodpare wrażenie, że gdybym zapytał czy "lytr" na pierwsze moto jest dobry to byłaby masa chętnych do"pomocy" :banghead:

Moze ktos poleci jakiegos meachanika z okolicy Bydgoszczy/Torunia?

Moto bardzo mi podchodzi, podoba się, super na 1. 2oo i "napaliłem" sie na niego, a jak wiadomo to najgorszy doradca...

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos nie wiem czy to bedzie dobry pomysł. Jak przegladalem ALLEGRO to jest tylko jedna ta sztuka. Reszta to stare 2 cylidrowe modele. Czyli ta to jakis egzotyk :wink: Swiadczy to jaki jest rynek wtorny jezeli chodzi o czesci. Najlepiej zadzwon do serwisu Hondy, zapytaj czy sa jakies problemy z zalatwieniem zamienikow do tego modelu, chociazby o podstawowe czesci eksploatacyjne.

 

Jezeli jednak stwierdzisz ze moze byc ciezko to ja podsune Ci troszke inny pomysl. Honda NTV 650 REVERE. Jest to rozwiazanie aby nie byc kolejnym 10 000-czym posiadaczem GS-a badz CB 500. Czy na 1 2oo sie nadaje. Mysle ze tak. Silnik nie za mocny, 2 cylindrowy widlasty, swietnie ciagnie od dolu, do napedu wal kardana (zapomnisz o lancuchu i smarowaniach). Podobno niezniszczalna maszyna. Klasyczny naked. Do wyboru modele od poczatku lat 90 az do 97. Niektorzy pisza ze trzeba nauczyc sie nim wchodzic w zaktrety.Jak dla mnie poprostu trzeba wyczuc moto, kazde moto tak rowniez i to i jazda bedzie przyjemna. Wystarczy na wiecej niz 1 sezon, a i orginalny bedziesz jezdzac czyms innym ;)

 

Co do kupna. Moze byc ciezko znalezc jakis wyszukany egzemplarz. Ale zawsze mozesz poszukac gdzies poza allego, urzytkownicy z forum

, gazety, prywatne ogloszenia. Jezeli juz znajdziesz jakis ladny okaz i gdyby (odpukac) cos sie dzialo to o czesci NA 100% MASZ BARDZIEJ GLOWE SPOKOJNA NIZ W TEJ CB400 SF. Chociazby spojrz na Allegro.

 

aAle jak to mowia...co wolisz bedzie twoje. W kazdym razie powodzenia w wyborze

oto kilka fotek:

 

http://www.bikepics.com/pictures/624769/

http://www.bikepics.com/pictures/504083/

http://www.bikepics.com/pictures/693487/

http://www.bikepics.com/pictures/263806/

http://www.bikepics.com/pictures/623861/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś miesiąc temu też była taka na allegro, w podobnej cenie. Więc CB400SF czasem się jednak u nas pojawiają? Zastanawiam się właśnie nad takim 1szym moto, podoba mi się jak żaden inny, ale więcej ofert nie wypatrzyłem..

 

Czy w Polsce jeżdżą CB400SF, zna je ktoś z ulicy, albo na takim jeździł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...