Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z Klr oddalem glowice do regeneracji zostały zregenerowane w niej krzywki i dorobione panewki wymienilem 2 zawory ssace uszczelniacze zaworowe i uszczelki w silniku /

Pali od kopa ale jak sie doda gazu to ciagnie do 4 tys i pluje paliwem z gaznika.

Prosze o pomoc :)

Gdzie dawaleś glowice do regeneracji? Co dokladnie ci tam zrobili i ile cie to wynioslo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam mam problem z KLR koło zebatki jest czujnik biegu jałowego jak jest podpiety kabelek do niego przy wcisnieciu sprzegla gasnie a jak podepnie kabelek do masy to dziala normalnie tylko neutral caly czas sie swieci :) prosze o pomoc



Ma ktos z was narzedziówke na tylny blotnik klr 250 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zadzwoniłem do gościa z postu powyżej. Dogadaliśmy się że kupię od niego dekompresator, dograliśmy wszystko kilkoma emailami ( cena, forma płatności, adres do wysyłki ) i czekałem. Po kilku dniach zapytałem czy wysłał a on na to że nie wie o co mi chodzi, wysłałem mu historię emaili a on na to że to nie on ze mną pisał. .. Telefonów albo nie odbiera a jak przypadkiem odbierze to mówi że nic nie rozumie i że przerywa mu w słuchawce. Cwaniak i oszust z Sieniawy ( dane z ogłoszenia na Tablicy ) Ostrzegam i przestrzegam przed tym gościem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...

Teść mój ma do sprzedania gaźnik. Twierdzi, że do KLR 250, jednak nie ma ani on, ani ja pojęcia do jakiego rocznika, no i czy napewno do KLR'a.
Może coś ktoś? ;) Please o podpowiedź. Szkoda żeby sie przewracał jak może ktoś bardzo potrzebuje :)
http://www.fotosik.pl/u/vectrab/album/1620566

 

Jakby co to tel. 507 275 324 lub mail: [email protected]

 

Dzieki za wszelką informację :)

Edytowane przez Azbest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem tu nowy i mam pytanie. Jestem w posiadaniu KLR 250 i szykuje mi się remont silnika a głównie szlif i wymiana tłoka, tylko ze jest problem z jego dostępnością, przeczytałem tutaj że można założyć tłok od KSF 250 Mojave, ale nie znalazłem tutaj czy ten tłok rzeczywiście będzie pasował to tego motorka. I tu moje pytanie czy ktoś z Was robił taki zabieg z zakładał tłoka od KSF 250 do KLR 250. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLR 250 był produkowany jeszcze parę lat temu więc części nowe nie powinny być jakoś specjalnie trudno dostępne... Chyba że szukasz używki, tylko nie do końca jestem pewny czy montowanie używanych tłoków to dobry pomysł...

 

Co do samego pomysłu to nie za bardzo pomogę, ale podpowiem że ceny niektórych oryginalnych części potrafią pozytywnie zaskoczyć, dlatego poszukaj najpierw w kawasaki i będziesz miał obraz o jaką kwotę walczysz próbując wcisnąć tam jakiś inny tłok ;)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie używany tłok nie wchodzi w grę :) A jest ten problem że bylem u siebie w salonie Kawasaki i gość powiedział ze nie ma tłoka w bazie to tego motoru, no i własnie mam z tym dylemat teraz. Tylko nie wiem bo jak sie pytał o rocznik to mu podałem KLR-a 85 wiec może dla tego nie mógł znaleźć tego tłoka, w sprawdzałem ze KLR-ki były produkowane do 2005, więc może jak bym powiedział mu, że chcę tłok z młodszego rocznika to by znalazł, tylko pytanie czy to tez będzie taki sam jak w moim ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie pasował. W serwisie Kawsaki mają tłoki nominalne i na pierwszy szlif. Ksf 250 to jest dokładnie to samo, od tego silnika kupisz tłok do drugiego szlifu. Szukaj u Wossnera i Namury, kupisz bez problemu, koszt 500 - 600 zł. W zeszłym roku zakładałem w serwisie do mojego KLR 250 Wossnera i na pudełku które dostałem było napisane że jest to do KSF 250. Mam używane orginalne tłoki ( nominał i I szlif ) ale absolutnie nie polecam. Używanego tłoka się nie zakłada. Najpierw musisz zdjąć cylinder i zanieść go do dokładnego zmierzenia do zakładu w którym robią szlify, nie rób tego sam bo nie jesteś w stanie tego zrobić, nie zmierzysz owalizacji a to jest bardzo ważne. Szlifierz powie Ci ile trzeba zebrać materiału i jaką średnicę powinien mieć nowy tłok ( wymiary tłoków są dostępne na stronach producenta ) Jak masz jakieś pytania to wal śmiało, w zeszłym roku robiłem remont w swoim więc jestem na bierząco w tym temacie a z częściami nie było problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...