KowalKlR250 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam chcial bym sie zapytac jak wymenic swiece w KLR 250 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 klucz 18mm za 12 zł (rurka) i wykręcaszW moim moto wszystko już wiadomo. Zatarł sie. Teraz cylinder do szlifu, nowy tłok, nowe zawory ssące, uszczelniacze,gniazda zaworowe do frezowania.Koszt ok 1500zł. Pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, odpalał i jeździł bdb. Olej, filtr sprawdzany po każdej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Zależy co Ci się tam działo albo kiedy zdechł i jak wygląda to zatarcie. Może gaźnik lał za dużo benzyny i spłukiwało olej, może sam olej był gównianej jakości, może cisnąłeś silnik po obrotach zanim zdołał się dobrze rozgrzać, może wleciał jakiś gruby twardy syf i podrapał gładź. Opcji jest sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalKlR250 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam mam problem z moim KLR 250.Gdy go kupilem kopcil.Zrobilem: szlif cylindra owalizacje tłoka Wymienilem: pierscienie, uszczelki cylindra , głowicy , uszczelniacze zaworowe.Po wymienie strasznie kopci bialym dymem i strasznie ubywa oleju.Prosze o pomoc przez co tak kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Jaką owalizacje tłoka ? Tłok albo się nadaje albo wymieniasz i koniec. Olej może ciągnąć jeśli źle dotarłeś silnik albo przez to, że tłok był obrabiany mechanicznie i pierścienie nie mogą powstrzymać nadmiaru oleju albo przy składaniu zamki pierścieni nie zostały ustawione w konkretnych odstępach względem siebie albo luz montażowy jest zbyt duży.Ewentualnie silnik cieknie ale to raczej byś zauważył.A dym to raczej masz niebieski, bo biały oznacza wciąganie chłodziwa do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalKlR250 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Tłok był dobry. Oddawałem cylinder to pomyslalem zeby mi juz wszystko zrobili szlif owalizacje i cała reszte.KlR kopcił dlatego ze jeden pierscien byl woogole inny niz oryginalny. Wymienilem ten pierscien na stary i wszystko gra :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Odebrałem KLR z warsztatu, jak na razie wszystko OK i mam nadzieję że tak zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalKlR250 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Mam pytanko.Gaznik z KLR 650 pasuje do 250 ???albo z DR 350??? a jak nie to jaki pasuje .Prosze o odpowiedz Jakie zebatki beda najlepsze do KLR chodzi mi o ilosc zebow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ja mam z przodu 14 a na tyle 44 zęby. Nie lepiej orginalny gaźnik założyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalKlR250 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jaka moze byc przyczyna szybkiego rozlegulowania luzow zaworowych ??Po jednej jezdzie juz musze regulowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Za słabo dokręcasz śrubki albo mają już uszkodzony gwint, bo ktoś je zbyt mocno dobił albo masz już martwe gniazda zaworowe lub same zawory i bardzo szybko uklepują się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Może wiele nie pomogę ale zawsze po kilka sztuk klrów na części było na allegro. Jako że kopki nie są zapewne chodliwe, powinieneś za parę groszy wyrwać :) A przy okazji, może niecodzienne pytanie... Jaki masz kolor motocykla? :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 dzwoniłem do ludzi co handlują na allegro i nikt nie ma. Znalazłem od KLR 600 ale sprzedający nie wie czy będzie pasować do 250. Może ktoś wie czy kopki w 600 i 250 się czymś różnią lub nie ?Moja KLR jes zielona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Poszukaj tu: http://www.kawasakipartshouse.com/oemparts/#/c/kawasaki_motorcycle_1989/parts Rocznik raczej nie ma znaczenia w tym wypadku? O kolor pytałem bo byłem ciekawy czy to tobie sprzedałem swojego klra :P a pamiętam po nicku że kiedyś do mnie pisałeś przez allegro. Ja miałem biało niebieskiego. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam wszystkich !Niestety zdażyło się, że niedługo po remoncie (przejechane nie więcej niż 10mth ) motor wyzionoł ducha.. :/ Urwała się dźwigienka od popychacza zaworowego ssącego i niestety nie mam już żadnej motywacji, żeby go naprawiać. W moto było zrobione wszystko dosłownie :- Nowa tuleja w cylindrze- Membrana w gaźniku- Nowe 2 wałki rozrządu i łańcuch- Regeneracja korby- Nowe uszczelki na całym silniku- Nowiuteńka pompa wodyPoza tym wszystko sprawne w największym porzątku, więc cały silnik i jego osprzęt jest na sprzedaż.Jedyne co nie sprzedaje, to głowica, gdyż nie chce nikomu sprzedać czegoś co może nie działać.Piszę to tutaj, gdyż wiem, że natrafie tu na wielu zainteresowanych i potrzebujących części.Żadnego z elementów ramy nie sprzedaję, bo planuje włożyć do niej inny silnik.Gdyby ktoś był zainteresowany czymkolwiek, prosze o kontakt na e-mail: [email protected], a podeśle zdjęcia elementu i czego będziecie chcieli ;)LwG i pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.