Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Cena nieosiągalna dla mnie w tym momencie,chętnie bym używaną przygarnął , jest na ebayu niemieckim jedna za...1500 zł :( A podałbyś jakiś namiar na ten sewis MCS ?

 

PS.Tak się zastanawiam , a może by wstawił silnik z innego moto ? są jakieś szanse na takie coś ??

Edytowane przez wiktor3966
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2000 to może ci się udać 4 silniki z używek kupić...

 

Ja teraz z innej beczki... Nie działa mi prędkościomierz, linka jest ok, bo się kręci - wypiąłem ją z licznika i ruszyłem, obraca się. Za nim zacznę demontować cały licznik, ma ktoś jakieś rady? Poprzednio jak licznik demontowałem, okazało się że trzymają go takie dwie perfidne śruby i jak licznik się zdejmie to te śruby już nie chcą trzymać (takie jakby elementy na "wcisk" które po demontażu się "wyrabiają") więc je podkleiłem. Pewno jakieś zabezpieczenie przed kręceniem przebiegu?

 

Ogólnie zastanawiam się czy domowym druciarstwem jestem w stanie coś z tym zrobić, czy może używki poszukać na allegro?

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po demontażu okazuje się że problem tkwi w części która wygląda na nierozbieralną albo rozbieralną tylko raz a później nieskładalną ;)

 

Pytanie - czy ktoś WIE(?) czy prędkościomierz od KLR 600 pasuje do KLR 250? Może od jakiegoś innego motocykla, np KLM? Czy wystarczy żeby średnica przedniego koła była taka sama, jeśli tylko trzpień od linki będzie pasował a sam prędkościomierz (lub cały licznik) będzie możena fizycznie zamontować?

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam . Posiadam 2 problemy w swojej Klr 250 . Otóż tak gdy temperatura wzrośnie i jest tak na połowie , to zaczyna przerywać strzelać z tłumika nagle gaśnie i muszę odczekać z 5 minut po czym odpali od 2 - 3 kopnięcia i można jeździć dalej . Drugi problem to że cieknie mi paliwo z przelewu i to strumieniem prawie ;/ . Nie wiem czy dobrze założyłem bo jak rozkręcimy górę gaźnika to tam gdzie jest iglica razem z tym aluminiowym to na dole gdzie wychodiz iglica jest taka dziurka i może ona być po 2 stronach i nie wiem czy od strony flitra czy od strony cylindra . Pomocy i z góry dziękuję za info .

 

Gaźnik już ogarnięty . Pozostał problem z gasnącym silnikiem ;/ .. Pomocy bo to naprawdę wykańcza nie mam już pomysłu co to może być . Chwile pojeździłem i znów zaczął przerywać strzelać i zgasł ; ( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolego, wszystko jest gdzies na poczatku tematu, tam jest wszystko rozpisane przez innego urzytkownika, wiec chyba nie ma sensu tego tutaj znowu pisac :)

 

A ja z takim pytaniemdośc pilnie potrzebuje odpowiedzi :> a mianowicie :

-----> czy korek od chłodnicy od 650 bedzie pasował do mojego KLR-a 250 ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...