Shinigami Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Tak 4 różne rodzaje głowic i niestety nie wiem z czego wynika różnica. Numer cześci właściwy i cena też, możessz próbować w serwisie motocyklowym MCS to może jeszcze 10% z tego uszczypiesz ale cena jaka jest każdy widzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 (edytowane) Cena nieosiągalna dla mnie w tym momencie,chętnie bym używaną przygarnął , jest na ebayu niemieckim jedna za...1500 zł :( A podałbyś jakiś namiar na ten sewis MCS ? PS.Tak się zastanawiam , a może by wstawił silnik z innego moto ? są jakieś szanse na takie coś ?? Edytowane 24 Lipca 2012 przez wiktor3966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 http://www.google.pl/search?q=serwisie+motocyklowym+MCS&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&channel=rcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Za 2000 to może ci się udać 4 silniki z używek kupić... Ja teraz z innej beczki... Nie działa mi prędkościomierz, linka jest ok, bo się kręci - wypiąłem ją z licznika i ruszyłem, obraca się. Za nim zacznę demontować cały licznik, ma ktoś jakieś rady? Poprzednio jak licznik demontowałem, okazało się że trzymają go takie dwie perfidne śruby i jak licznik się zdejmie to te śruby już nie chcą trzymać (takie jakby elementy na "wcisk" które po demontażu się "wyrabiają") więc je podkleiłem. Pewno jakieś zabezpieczenie przed kręceniem przebiegu? Ogólnie zastanawiam się czy domowym druciarstwem jestem w stanie coś z tym zrobić, czy może używki poszukać na allegro? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Ruszałeś kołem czy samą linka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Kołem, znaczy jechałem :) i linka której koniec dochodzi do licznika się kręciła. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Po demontażu okazuje się że problem tkwi w części która wygląda na nierozbieralną albo rozbieralną tylko raz a później nieskładalną ;) Pytanie - czy ktoś WIE(?) czy prędkościomierz od KLR 600 pasuje do KLR 250? Może od jakiegoś innego motocykla, np KLM? Czy wystarczy żeby średnica przedniego koła była taka sama, jeśli tylko trzpień od linki będzie pasował a sam prędkościomierz (lub cały licznik) będzie możena fizycznie zamontować? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal1234 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 WItam . Posiadam 2 problemy w swojej Klr 250 . Otóż tak gdy temperatura wzrośnie i jest tak na połowie , to zaczyna przerywać strzelać z tłumika nagle gaśnie i muszę odczekać z 5 minut po czym odpali od 2 - 3 kopnięcia i można jeździć dalej . Drugi problem to że cieknie mi paliwo z przelewu i to strumieniem prawie ;/ . Nie wiem czy dobrze założyłem bo jak rozkręcimy górę gaźnika to tam gdzie jest iglica razem z tym aluminiowym to na dole gdzie wychodiz iglica jest taka dziurka i może ona być po 2 stronach i nie wiem czy od strony flitra czy od strony cylindra . Pomocy i z góry dziękuję za info . Gaźnik już ogarnięty . Pozostał problem z gasnącym silnikiem ;/ .. Pomocy bo to naprawdę wykańcza nie mam już pomysłu co to może być . Chwile pojeździłem i znów zaczął przerywać strzelać i zgasł ; ( . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Paliwo cieknie bo zaworek iglicowy nie trzyma/pływak się przywiesza albo kranik cieknie. Motocykl Ci gaśnie, bo masz źle ustawione luzy zaworowe i gdy się silnik nagrzeje luz zanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal1234 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 No dzięki wielkie kolego :) , gaźnik już ogarnąłem . A z tym gaśnięciem to nie wiem co jest , a jakie powinny być luzy zaworowe ustawione ? bo nie wiem jakie u mnie są . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jest gdzieś na początku tematu. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) Ktoś się orientuje jaką kompresje powinien mieć KLR250? Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Kolego, wszystko jest gdzies na poczatku tematu, tam jest wszystko rozpisane przez innego urzytkownika, wiec chyba nie ma sensu tego tutaj znowu pisac :) A ja z takim pytaniemdośc pilnie potrzebuje odpowiedzi :> a mianowicie :-----> czy korek od chłodnicy od 650 bedzie pasował do mojego KLR-a 250 ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Przypuszczam, że każdy od Kawasaki podejdzie ale musi mieć właściwą wartość ciśnienia np. 0.9 albo 1.1 Każdy układ ma jakiś zapas więc 1.0 może zastąpić 0.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Dzięki wielkie :D a wiecie może gdzie mozna dostac odpręznik do wałka rozrzadu wydechu ? Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.