Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba masz okresik :D bo strasznie się emocjonujesz :) W dodatku nie czytasz ze zrozumieniem, skoro ktoś Ci pisze że nie ma znaczy że nie ma. Przyjmujesz do wiadomości i już.

 

W KLR 250 jest on na końcu wałka zaworów wydechowych, uchyla je, działa na zasadzie siły odśrodkowej. Niestety u mnie jest go brak bo ktoś go wymontował i zagubił :/ Jeśli się mylę i to nie on za to odpowiada niech ktoś poprawi.

 

Co do drugiej kwestii że po wymianie... , -nie trzeba być szczególnie błyskotliwym by wpaść że jednak wszystko się eksploatuje więc przyczyną może być cokolwiek innego...

 

I spokojniej pisz, to forum ma nam pomagać.

 

 

Wracając do tematu Moje moto nadal ciężko odpala. Po zejściu na niskie obroty po chwili gaśnie, przy odpalaniu gdy nie chce odpalić czasem strzeli w tłumik nie wiem czy to nie czasem zbyt duża ilość paliwa w komorze i go zalewa? Ktoś podpowie jak regulować ten gaźnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na biegu jałowym po chwili gaśnie to ja obstawiam gaźnik. Ale nie dlatego że się znam, tylko dlatego że właśnie taki problem miałem. :)

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak myślałem wyczyściłem wydmuchałem i bez zmian, do tego na wolne obroty schodzi po chwili, na wolnych pochodzi z 40 sekund może z minute i gaśnie. Starałem się unikać regulacji bo nie mam informacji jak to regulować ale chyba się tego nie przeskoczy :/ ktoś może coś podpowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na gaźnik, jakby za uboga mieszanka. Ile masz tam śrubek do regulacji? Tak ogólnie to się reguluje tak, że śrubke mieszanki odkręcasz 2 pełne obroty, śrubką od obrotów regulujesz wolne obroty tak żeby nie gasł, po czym śrubkę mieszanki wykręcasz stopniowo, obroty będą rosły więc co pewien czas śrubką od obrotów korygujesz je. Srubke od mieszanki wykręcasz tak długo aż obroty przestaną rosnąć (0.5 -2 obroty tak mniej wiecej), To wszystko robisz na cieplym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie na pewno jestem w stanie powiedzieć, że to lewe powietrze. Ta niedorobiona guma przed gaźnikiem nigdy nie daje się normalnie nałożyć i bardzo lubi spadać oraz przepuszczać bokiem. Skutek jest taki, że gaźnik nie daje się wyregulować, motocykl trudno zapala i nie ma jałowych.

Regulacja jak wyżej ale najpierw posprawdzaj dolot. Opaska zaciskowa najlepiej metalowa (cybant?) po obu stronach gaźnika musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz siedzę w mieszkaniu, w domu pewnie będę na weekend więc nie mam jak sprawdzić ile tam śrubek do regulacji, ale może ktoś ma jakieś zdjęcia tego gaźnika? To by się przydało tu na forum by było wiadomo co od czego...

 

Faktycznie na dolocie nie ma opasek, -poprawię to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu głowica ciężka sprawa, wiem bo sam długo szukałem znalazłem jedną za 600zł ale ktoś mnie uprzedził inna była za 500 i też się sprzedała zanim zadzwoniłem, podobnie ciężko kupić wałki bo też szukałem. A w Twojej co padło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na Ebay'u jedną sztukę ale za 350 euro...a w mojej głowicy to istne cuda się odgrywały , te stopki od wałków były od innego moto no i któregoś pięknego dnia przy 100 km/h wałek od zaworów ssących się zatrzymał i prawie miałem wypadek bo koło mi się zablokowało.I teraz jak frajer bujam się i szukam głowicy bo tych stopek nie da rady zregenerować....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprzedasz mi prowadnice zaworu ze swojej starej głowicy? Ale żeby zatrzymało? Hmm to może Oleju Ci nie podawało do góry? Teraz wsadzisz następną będzie to samo, trzeba by zwrócić na to uwagę, ja przy składaniu też właśnie najpierw bez dekla sprawdzałem czy olej podaje.

 

 

A tak nawiasem to do KLR 250 były chyba dwie głowice z czego jedna miała napis na boku druga nie? Różniły się tylko napisem?

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...