Xbiker Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Witam, jestem nowy wiec z góry witam wszystkich. Mam problem kupiłem Suzuki RM 250 i nie wiem co jest, czytam na forach i pisze że górna granica spalanie to ok 12 litrów, ja jeżdze po terenie który mam w miarę zmierzony, poza tym jeżdzę z kolegą który ma enduro i przejeźdzamy tyle samo km mniej wiecej i wychodzi mi spalanie ok 25 litrów na 100 km ;) czym to mozę być spowodowane, mozę coś należy wyregulować lub wymienić, prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam, jestem nowy wiec z góry witam wszystkich. Mam problem kupiłem Suzuki RM 250 i nie wiem co jest, czytam na forach i pisze że górna granica spalanie to ok 12 litrów, ja jeżdze po terenie który mam w miarę zmierzony, poza tym jeżdzę z kolegą który ma enduro i przejeźdzamy tyle samo km mniej wiecej i wychodzi mi spalanie ok 25 litrów na 100 km :icon_question: czym to mozę być spowodowane, mozę coś należy wyregulować lub wymienić, prosze o pomoc. sprawdz swiece czy jest moktra czy sucha... jak mokra to masz za duza dawke paliwa ustawioną... sprawdz czy nigdzie ci nie ucieka to paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 brudny filtr pwietrza,jaks dziwna dysza w gazniku.chyba ze jestes ju z tak hard corowy i tak dajesz to i moze 25 spalic :biggrin: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 spalanie 25luitrów to zdecydowanie zaduzo nawet jak na hardcor;] obstawiam ze jakis kretryn w poszukiwaniu mocy podniusł iglice albo wiertarka potraktoał dysze główna;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 wszystko jest mozliwe tak samo to ze ma 13 lat i jezdzi cwiara :icon_biggrin: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 sprawdź czy się paliwo w gaźniku nie przelewa do gleby Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbiker Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 wiec tak swieca jest mokra :wink: filtr powietrza wypiorę jutro( jeśli to pomoże, póżniej nasączyć go benzyna z olejem taka jak do baku ? )na gazniku sie troche nie znam ale mam jakieś 3 dziury, jedna ma tylko gwint i myślałem że jest od regulacji obrotów ale jak ja kręce to nic sie nie zmienia, pozostałe 2 nie mam pojęcia doczego są :biggrin: a nie jeźdze non stop na max obrotach... wiec nie wiem co gdzie mogę wyregulować jeśli chodzi o pobór mieszanki ?? PS. Co do wieku to mam 20 lat, tylko bład w ustawieniach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Przy takim dużym spalaniu i jak koleś wspomniał "jeżdżę z kolegą który ma enduro" nie wydaje mi się żeby to była zawodnicza jazda na opartej manecie, więc najpierw sprawdź czy nie masz dziurawego baku :wink: i czy się z gaźnika na glebę nie leje. U mnie okoliczni crossowcy jeżdżący na ćwiarach mówili że na jazdach po lesie to one całkiem oszczędne są... Chyba nie mieli na myśli 25l na 100 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbiker Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 no nie jeźdze na opórze na maxa, czasem przed hopą czy jak na gume idzie ale tak to staram sie na średnich obrotach jeździć, bak cały :wink: a z gaźnika też nie wyglada zeby leciało, bo stoi w garazu, tylko neiwiem czy sprawdzić to na otwartym kraniku nie zaleje go ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ja zaleje to się odleje :icon_mrgreen:ile oleju lejesz do paliwa ? jeśli w przedziale 1:40-1:50 to ok , zostajje prawidłowa regulacja gaźnika i powino być oki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ..I nasącz filtr olejem do filtrów, np Valvoline'm, a nie benzyną z olejem do mieszanki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 lol dla mnie jest toprosta kwestia , na 99% jest to kompresja , sprawdz jaka masz kompresje i jesli jest ponizej 9 to niestety czeka Cie wymiana tloka pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Sory ale byc moze jeszcze nie jestem doswiadczony w tej kwestii... Co ma ilosc spalanej mieszanki do kompresji?? :P Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) no to jak nie wiesz to po ch*j sie odzywasz?? i widzisz ma i to bardzo wiele , dam Ci przyklad moj ktm palil 12l/100km a po remoncie niecale 6,5l/100km pozdro Edytowane 18 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 no to jak nie wiesz to po ch*j sie odzywasz?? i widzisz ma i to bardzo wiele , dam Ci przyklad moj ktm palil 12l/100km a po remoncie niecale 6,5l/100kmpozdrono chodzi tylko o to ze w mneijszych pojemnosciach jak nie ma kompresji to słabiej jedize i trzymasz czesciej gaz do oporu. Ale to jest kwestia najwyzej 2l na 100.Ja bym zobaczył do gaznika ( po wczesniejszym jego zdemontowaniu) na ustawienie iglicy. Zeby to sprawdzić musisz odkręcic górny (najwiekszy) dekiel w gazniku (ta czesc do ktorej linka wchodzi) i wyjedzie Ci sprezyna, przepustnica i iglica. Musisz to zdjąć z linki i zobaczyc na ktorym stopniu wysunięcia jest iglica przy przepustnicy. Bedziesz wiedział o co chodzi jak to zdemontujesz i zobaczysz. Podejzewam ze własnie ktos probował przez drastyczne zwiększenie dawki paliwa zwiększyc moc albo jakas inna tego typu bzdura. Im iglica jest nizej czyli bardziej wysunięta w dół z przepustnicy to motocykl dostane mniej paliwa. ja podejzewam ze u Ciebie moze ona być np na maksa podniesiona.Inna sprawa to ta brakująca srubka w gazniku po ktorej został tlko gwint.. Motor moze łapał lewe powietrze i poprzedni własciciel stwierdził ze zamioast wkręcic nową srubkę to on dowali paliwa i proporcja bedize ok. Mozna by sprobować cokowliek wkręcic w ten otwor i zobaczyc czy bodzie wogole chciałjechac czy tylko bedize go zalewało. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.