Skocz do zawartości

XJR1200 - XJR1300


Rekomendowane odpowiedzi

No cóz ja u siebie mam zamontowany Scottoiler-bardzo przydatne urzadzonko,kufer centralny GIVI,

szybka GIVI troche wieksza niz ta z Louisa,ale nie za duza,

orginalne crash pady yamahy(juz dwa razy mi dupe uratowały),

oczywiscie podgrzewane manetki no i przewody hamulcowe w oplocie,

to tyle z pożytecznych, a gadzety to:zegar rowerowy SIGMa,pług ,tylni błotnik,termometr oleju.

Nie wspominam o Dynojetach i rozwiercie silnika.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja uzbroiłem swoją XJR też w kufry GIVI ( chyba im maxia). Na razie nie mam problemów. Co do gmoli - Zbychu ma rację, ale też spełniają swoją rolę crash pady a wyglądają troszkę subtelniej co przekłada się na ogólny obraz XJR. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mogę powiedziec :) Piękna, piękna i jeszcze raz piękna :D

 

Gratuluję zakupu i życze długiej oraz bezawaryjnej eksploatacji :)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od zaledwie miesiaca jestem tak jak Wy szczesliwym posidaczem XJR -ki 1300. Ja zalozylem bagaznik i szybke Louisa, ale zauwazyle ze zbyt wiele to ona nie daje.

Czy crash-pdy Louisa nadaja sie do uzytku czy lepiej zainwestowac w oryginaly? Jak sadzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że do klasycznej lini XJR'y bardziej od crash-pad'ów pasują gmole, ale ... nie to jest ładne co jest ładne, tylko to co się komu podoba :D

Ja mam w każdym bądź razie gmole które nawet już zdążyłem przetestować :x :twisted: Po testach niestety nadawały się tylko do wymiany.

 

Co do rozmiaru;

XJR'ka jest rzeczywiście dużym, ciężkim kawałem żelaza ;) ale jest dobrze wyważona i nie sprawia kłopotów nawet zawodnikom wagi średniej. Ja mam 163cm wzrostu i ok.80kg nadwagi, jeżdżę bez problemów :D no ... czasami w terenie ... ale kto rozsądny zapuszcza się XJR'ką w teren :?: 8O

Nawet jak się zdażyło ją położyć to podniosłem ją biez problema a waży około 250kg. Nowe modele są lżejsze i ciut cieńsze w tali i jeszcze wygodniejsze.

Dla mnie gdyby XJR'ka miała wał zamiast p**** łańcucha i paliła ciut, ciut mniej byłby to ideał motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie gdyby XJR'ka miała wał zamiast p**** łańcucha i paliła ciut, ciut mniej byłby to ideał motocykla.

No i właśnie dlatego wymyślono FJR. Dla mnie to ideał. Zwłaszcza, że preferuję dłuższe wyjazdy a nie kręcenie dupą dla szpanu po mieście. Ale to pewnie przychodzi z wiekiem. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj jarek.jan,

 

Mam nadzieję, że otrzymałeś moją wiadomość na e-maila. No cóż po wywrotce :cry: , jaką miałem trudno mi trochę się pozbierać tym bardziej, że połowę ciała mam usztywnioną.

Ale do rzeczy, ja zamontowałem crash pady zakupione na niemieckim e-bay’u. Biorąc pod uwagę koszt 19 EUR jest to warte rozpatrzenia. Ew. służę zdjęciami do samodzielnego wykonania, (jeśli masz dostęp do tokarki naturalnie)

 

Pozdr.

Jarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...