Skocz do zawartości

XJR1200 - XJR1300


Rekomendowane odpowiedzi

XJR'a to nie chopper, nie potrzebuje zbyt wielu błyszczących dodatków ... ale na pewno przyda się zegar(ek). Ja do tej pory przyklejałem do pompy hamulcowej zegar z bazaru za całe 5złp, wyglądał na tyle dobrze że ktoś się mnie spytał dlaczego komputer pokładowy jest w takim dziwnym miejscu 8O :lol: .

Teraz kupiłem zegar z Luisa za 45złp mocowany do ... no q** jak to nazwać ? mocowanie lusterka, noo ... ten drut, pręt.

Bagażnik na kufer centralny, może stelaże na kufry, szyba nie za mała, nie za duża coby nie służyła tylko ozdobie ale i nie szpeciła.

Kufry mam oryginalne Yamahy, nie używam ich :!: :!: . Mocowania są pomyślane na zachodnie gładkie autostrady i nie zdają egzaminu w prawdziwej turystyce na wschód od Odry. Używałem zwykłej 45L torby sportowej i kufra centralnego który niestety urwał się w trasie wraz częścią bagażnika. Kufer niestety też wygląda ohydnie na XJR'ze ale jest wygodny, zawsze sucho, zawsze pewnie. Bagażnik kupuj taki coby miał podparcie do samego końca, mnie ułamał się ostatni fragment (D).

Jeszcze tankpad aby nie rysować baku i chyba wszystko. Jak sobie jeszcze cóś przypomnę to się odezwę.

 

 

No i przypomniałem sobie;gmole, gmole,, gmole,, gmole

 

Tylko nie zakładaj gmoli dwuczęściowych :!: w razie szlifu składają się jak skrzydełka motyla i jeszcze bardziej demolują moto. Tylko jednoczęściowe.

 

 

 

Zbycho

XJR1300

MW750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak, termometr oleju to bardzo fajna sprawa. Za radą Zbycha kupiłem również i psychicznie jest mi lepiej. Chociaż kiedyś "znawca na czoperze" stwierdził że się ośmieszam bo w silnikach tej generacji nie ma prawa nic się stać. Może tak może nie, mnie jest lepiej.

Zegarek w przeciwieństwie do Zbycha mam w liczniku, cóż przywilej wersji japońskiej :-)

Co do kufrów to mam 3 + stelarz firmy Givi. Jestem z niego bardzo zadowolony. Kiedyś nawet moto przewrócił mi się na parkingu, kufer zgrzytął i ... nic się nie stało.

Poza tym jeżdżę głównie do Norwegii a tam często pada, także jakiekolwiek sakwy odpadają.

Gmole ważna rzecz, na szczęście jeszcze mi się nie przydały.

Przydaje się również chociaż najmniejsza owiewka, chyba że nie przekraczasz 150 km/h.

Zdjęcia moto wraz z osprzętem i nie tylko znajdziesz na http://bb.1asphost.com/7greg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki chłopaki!

 

Zdjęcia z Norwegi naprawde powalające :)

 

Zajzyjcie Tutaj http://xjr1300sp.republika.pl/tuning/tuning.html (pewnie ta strone znacie) czy takie Racing Protektory coś dają?

 

Czy szybka tej wielkości co widze na zdjeciu u Grega juz coś pomaga? I jezeli mozna zapytac to jakiej firmy ta szybka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja szybka to zwykła uniwersalna z Louis'a. Kosztowała 30E tu masz link http://louis9.louis.de/katalog2005/pages/511.pdf . Jak tej szybki nie mam to jest w miarę przyjemnie do 120km, potem jest gorzej ale da się wytrzymać do 160. z szybką jest nieźle do 150 a powyżej jak się pochylę to ile fabryka dała :-) Zawsze możesz sobie walnąć wielką szybę 'ala' chopper, i będziesz mógł palić fajkę przy 240 km/h.

Co do RacingProtektorów to ja nie mam do nich zaufania. Jest to tylko moja subiektywna ocena także jakby co to proszę o poprawkę. Wydaje mi się że przy takim punktowym podparciu podczas szlifu ten "wałek" może się wbić w asfalt, ziemię czy zahaczyć o cokolwiek i motor może zachować się nieprzewidywalnie. w przypadku gmoli jest większa powierzchnia i będziesz miał doczynienia z "prawdziwym" szlifem.

Najlepiej pogadaj z Moczulem, bo to jego motor bądź a innymi userami takich "wałków".

Tu masz link do allegro http://www.allegro.pl/show_user_auctions.p...php?uid=2970050

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podgrzewane manetki !!! jeśli jeździsz dużo i długo bardzo pożyteczna rzecz, właśnie się u mnie montują. Szyba, ta z Louisa, prawie ideał. Nie za duża, nie za mała. Panie boże broń nie dawaj wielkiej szyby z krążownika, raz że moto będzie paskudnie wyglądało, dwa że wiatr będzie ciebie rzucał po całej szosie, trzy ... na pewno jest więcej argumentów ale w tej chwili nie pamiętam.

 

ZBycho

XJR1300

MW750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde chłopaki wielkie dzieki za pomoc.

Szybka w ksztalcie juz mi sie podoba :P Do louisa mam niedaleko ze Szczecina. Moze sa tam tez jakies gmole fajne?

Pewnie jeszcze nasuna mi sie jakies pytania.

 

Jak bysmy sie kiedys gdzies spotkali macie u mnie browary zapewnione :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Zbychu jeszcze zapomniałeś o swoim termometrze oleju, może bajer i mozna bez tego zyć ale w chłodzonych powietrzem maszynach bez fabrycznego termometru jest to bardzo pozyteczne urządzenie.

pozdrawiam

Ja mam tylko pytanie, na ktore zaden ze stosujacych ten gadzet nie potrafi mi odpowiedziec.Czemu to sluzy? Co to da ze jedzie sie z predkoscia zolwia w korku podczas upalow i widzisz wysoka temperature na wskazniku. I teraz co robi sie dalej?

a) jedzie w takim samym tempie w korku

b)staje i gasi sprzeta

c)staje i zostawia sie silnik "na chodzie"

To jest powazne pytanie, ja nie potrafie na nie sobie odpowiedziec, moze uzytkownicy tego urzadzenia mi odpowiedza? Wiem ze optymalnie byloby obnizyc temperature zewnetrzna i przegonic go na jakiejs prostej z wieksza predkoscia- co by sie silnik chlodzony powietrzem troszke ostudzil. Ale co zrobic w srodku miasta w korku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd mam miernik temperatury nie musiałem w ogóle reagować. W zimny dzień jadąc szybko mam temperaturę ok 70 stopni. W ciepły dzień około 90. Jak dam ostro w gaz to wzrasta do 100. w korku również nie przekracza 100. Jak wiadomo do temperatur extremalnych jeszcze zostało z 50 stopni luzu. No ale gdyby się przytrafiło to sprzęt stop i musi się ostudzić.

 

A co do Twej propozycji piotreks to lubię takie obietnice :-) :):):P:):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychu jeszcze zapomniałeś o swoim termometrze oleju, może bajer i mozna bez tego zyć ale w chłodzonych powietrzem maszynach bez fabrycznego termometru jest to bardzo pozyteczne urządzenie.

pozdrawiam

Ja mam tylko pytanie, na ktore zaden ze stosujacych ten gadzet nie potrafi mi odpowiedziec.Czemu to sluzy?

 

Niczemu konkretnemu :P a głównie dobremu samopoczuciu, że się ma fajny bajer :) Tak samo jak karbonowe błotniki, przelotowe tłumniki czy fajna laska na tylnym siedzeniu.

 

 

Zbycho

XJR1300

MW750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No i w koncu Zbycho wyjasnil mi cala idee montowania tego urzadzonka. Teraz juz wszystko wiem :) Ale z wyzej wymienionych dodatkow najwieksza funkcja uzytkowa wykazuje sie dobra laska na tylnym siedzonku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Zbychu jeszcze zapomniałeś o swoim termometrze oleju, może bajer i mozna bez tego zyć ale w chłodzonych powietrzem maszynach bez fabrycznego termometru jest to bardzo pozyteczne urządzenie.

pozdrawiam

 

Prosze mnie oświecić - gdzie kupić, co kupić (mraka, typ), za ile kupić, jak zamontować, gdzie zamontować na moto, czy montaz jest skomplikowany.

Pytam, albowiem mam maszine chłodzoną jeno powietrzem i olejem.

Dzięki :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...