Tomiacho13 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Witam.Remontuje starą Af1 125 z 88r. Silnik rotax 127 na cylindrze rave. Silnik ten sam co w tuaregu. Kupiłem do niej tłok Vertexa. Ale zauważyłem, że nie ma w nim okienka od strony gaźnika. W starym tłoku było. I teraz nie wiem czy tak powinno być. Chce się tylko dowidzieć czy w orginale był ten otwór. Jęsli tak to czy byłaby możliwość wycięcia w tym Vertexsie takiego samego okienka. Oglądałem dokłądnie tłok i zauważyłem że wewnatrz po stronie gaźnika jest więcej materiału. Sugeruje to możliwość usuniącia materiału przez wycięcie. Ale nie wiem jak z wyważeniem tłoka i czy w czasie wycinania nie pęknie. Oczywiście sam tego nie będę wycinał tylko porządny zakład do którego oddam cylinder do szlifu. Prosze o pomoc. Ponieważ sam za bardzo na inżynierii silnikowej się nie znam i co najwyżej moge sobie pogdybać. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi. pozdrawaim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misza125 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Witam, nie polecałbym Ci wycinania "otworków przelotowych" ponieważ jak sam już napisałeś tłok jest wyważony. Także miałem oryginalny tłok z owymi otworkami i niestety musiałem go zastąpić podróbką tańszą i bardziej uproszczoną. Motocykl przez to nie stracił na mocy. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomiacho13 Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Aha czyli moto nie straci na mocy. Ok nie bede ryzykował. Za cenny ten tłok żeby z nim grzebać. Szczerze mówiąc już mam dość tego silnika. Już nienawidze 2t. Nigdy w życi juz sie nie będe bawił z dwusuwami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 mowisz to w wieku 13 lat no chyba ze nie zmieniles wieku. Ale latasz padlem to nie wiesz co dobry 2t potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomiacho13 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nie mam 16lat. I wiem na co stać moją aprilke ale.... jak dla mnie to i tak za słabe. Jeździłem już gsxf 600 i też nie zrobił ma mnie większej furrory. Jedyne motorki którymi jeździłem i mi sie podobały to był fireblade 929 i R1. To już była radocha. Więc nie mow mi że jakieś 27 kucyków wymiata. A co do wycinania to po prostu byłem ciekaw. Bo gdyby zostało mi 20KM to byłby całkiem słaby. Po prostu nie lubie 2T ponieważ cały czas sie psują. Sam przyznaj że tak jest. Co 20 000km musisz zrobić generalke. I w dodatku brzmią jak piździki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 (edytowane) Nie mam 16lat. I wiem na co stać moją aprilke ale.... jak dla mnie to i tak za słabe. Jeździłem już gsxf 600 i też nie zrobił ma mnie większej furrory. Jedyne motorki którymi jeździłem i mi sie podobały to był fireblade 929 i R1. To już była radocha. Więc nie mow mi że jakieś 27 kucyków wymiata. A co do wycinania to po prostu byłem ciekaw. Bo gdyby zostało mi 20KM to byłby całkiem słaby. Po prostu nie lubie 2T ponieważ cały czas sie psują. Sam przyznaj że tak jest. Co 20 000km musisz zrobić generalke. I w dodatku brzmią jak piździki. Chyba jednak masz te 13 lat :] Poczekaj aż ci sie 4T porządnie posypie to zobaczymy co na to twój portfel powie :DChociaż fakt faktem że 125 2T na asfalcie to nie ma sie czym popisać Pozdrawiam Edytowane 19 Maja 2007 przez kover Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomiacho13 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nowe częsci do 4T są bardzo drogie ale za to używanych jest o wiele wiecej i są w miare tanie. Do gsxf kumpel kupowa tłoki pierścienie i cylindry za 300zł Przebieg 1000km. A do mojego nie dość że jest mało częsci to jeszcze zajebiście drogie. Jak dla mnie to 2t to totalne gówo. Może i masz jakąś super rs 125 która ma ze 40Km ale co z tego. Wole poczekać te 2 latka, zrobić prawko i jeździć prawdziwym motorem a nie jakoś piździkowatą rs za 6 tyś zł. Ja kupiłem moją tylko po to żeby jakoś pojeździć a tu jeszcze mnie wku**ia ten sypiący sie silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Tomiacho13 skończ te wywody, jaki ty nie jesteś. 2t takie są i będą, a że ty może raz sie przejechałeś z tyłu na 600cm(bo kierować napewno nie kierowałeś) i za słabe i w ogóle to może powiedzieć doświadczony motocyklista ale napewno nie ty.a że masz starą padline co ma xxxxxkm przebiegu to sie nie dziw że sie psuje, bo jak ty będziesz miał 60 lat to też będą ci zęby wypadać.... poprostu skończ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Tomiacho13 tak a ja prowadzilem hayabuse i dla mnie to malo takie sciemy to mozesz wciskac komus innemu. Wiesz kazdy potrafi odkrecic manetke na prostej kazdy glupek to potrafi tylko gorzej zatrzymac. Jak sie kupuje za przeproszeniem zlom to sie nie dziwie ze sie sypie.Ja kupilem dt wymienilem tlok i przez 5 tys sie nie dotykalem do niej jedynie normalne serwisowanie. Ale 2T to gowno no to niech Ci sie sypnie 4T to bedziesz sobie pod nosem gadal ze jednak 2T tanszy w utrzymaniu. Dlatego sie kupuje motory do ktorych masz czesci a nie musisz sciagac z wloch za duza kase. A i nie wolno wiercic okna w tloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Tomachio , powiem Ci ze jest totalnie po**bany. Chwalisz sie nie wiadomo czym ze nie wiadomo jakimi motorami jezdziles, sam nie mozesz zlozyc swojej aprili bo nie wiesz pewnie jak sie to skladalo . Nie chcwal sie tu na forum bo stary nie ma takiego sensu zebys sie tak kozakowal. Jak ci mocy brak to kup sobie HONDE CR 250 co prawda 2T ale to napewno nie jest zadne gowno i wyjedz sobie na tor, ale nie jakis amatorski, z prostymi, tylko zajebisscie trudny, i naku**iaj pelna manetka, ale pelna i ai razu nie przymykaj gazu, tak dlugo jak dasz rade. Sie zaloze ze 3 okrazenia i padasz. I zobaczysz co te 2T z Ciebie zrobi- sierote stary, sierote... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Tomachio , powiem Ci ze jest totalnie po**bany. Chwalisz sie nie wiadomo czym ze nie wiadomo jakimi motorami jezdziles, sam nie mozesz zlozyc swojej aprili bo nie wiesz pewnie jak sie to skladalo . Nie chcwal sie tu na forum bo stary nie ma takiego sensu zebys sie tak kozakowal. Jak ci mocy brak to kup sobie HONDE CR 250 co prawda 2T ale to napewno nie jest zadne gowno i wyjedz sobie na tor, ale nie jakis amatorski, z prostymi, tylko zajebisscie trudny, i naku**iaj pelna manetka, ale pelna i ai razu nie przymykaj gazu, tak dlugo jak dasz rade. Sie zaloze ze 3 okrazenia i padasz. I zobaczysz co te 2T z Ciebie zrobi- sierote stary, sierote... no dużo by nie przejechał okrązeń bo silnik na oporze też ładnie by żłopał paliwo z (ponad dyche) tak wiec mogą by mu zabraknąć jak by nie wlał pełnego.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 (edytowane) Co wasze posty mają wspólnego z dyskusją na temat wycinania dziur w tłoku? no dużo by nie przejechał okrązeń bo silnik na oporze też ładnie by żłopał paliwo z (ponad dyche) tak wiec mogą by mu zabraknąć jak by nie wlał pełnego.Pozdro Ten jest szczególnie związany z tematem. Wracajac do tłoka to słyszałem o przypadkach wycinania okien w tłokach, choćby na forum cz. Edytowane 20 Maja 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Co wasze posty mają wspólnego z dyskusją na temat wycinania dziur w tłoku?Ten jest szczególnie związany z tematem.Wracajac do tłoka to słyszałem o przypadkach wycinania okien w tłokach, choćby na forum cz. hehe nie wiem jaki jest sens wycinania pogarsza sie tylko zywotność(przez co moze sie tłok urwać) bowiem niektóre silniki mają takowe otowry w tłoki a niektóre nie np.vertexy nie ma mają takich okien i jakoś silniki na nich maja ogromną moc. a jesli Af1 nie miała okien a dysponowała sporą moca czyli ok 30KM to na co jeszcze robic je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Z reguly tak jest, ze jezeli dolot wraz z membrama jest osadzony w cylidrze to tlok powinien posiadac okna. A jezeli dolot jest bezposrednio umocowany do skrzyni korbowej, to najczesciej tloki nie posiadaja okien. Np w cz 125 cross , jezeli zdecydujemy sie na membrame to musimy powycinac okna w tloku. Mniej wiecej tak to wyglada: http://www.bikepics.com/pictures/667797/ Wiec lepiej kupic orginal tlok z oknami a nie przerabiac tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 wiem że jeśli tłok nie ma otworów a założymy taki z otworami, to nie ma żadnej różnicy-przerabiałem temat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.