Skocz do zawartości

Uszczelki pod głowice K-750 - POMOCY!!!


Zyjo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Poszukuje kogoś kto wie gdzie można kupić uszczelki pod głowice do K-750.Nie chodzi mi o te aluminiowe, bo te przy mojej Kaśce się nie sprawdzają, najlepsze byłyby te z kryngelitu z miedzianymi obwódkami.

Może jest ktoś kto produkuje takie lub są jeszcze jakieś inne które sie dobrze sprawdzają w motorze, byłem na moto bazarze w łodzi i nie trafiłem na te uszczelki.

 

Pozdrawiam wszystkich

Zyjo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..pytanie pierwsze-

dlatego aluminiowe nie sprawdzaja sie u ciebie? masz wyjatkowa kaske? :)

 

nie wiem czy takie dostanie- ale pytaj pod tym numerem, moze Lechu bedzie mial...

600 142 718

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Poszukuje kogoś kto wie gdzie można kupić uszczelki pod głowice do K-750.Nie chodzi mi o te aluminiowe, bo te przy mojej Kaśce się nie sprawdzają, najlepsze byłyby te z kryngelitu z miedzianymi obwódkami.

Może jest ktoś kto produkuje takie lub są jeszcze jakieś inne które sie dobrze sprawdzają w motorze, byłem na moto bazarze w łodzi i nie trafiłem na te uszczelki.

 

Pozdrawiam wszystkich

Zyjo

To to kogos znalazłeś. Tak czasem produkuje i miewa takie podobne . Ja nie byłem na moto bazarze to tez nie trafiłem.

Pozdrwaiam Cię forumowy pozdrawiaczu wszystkich .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, uszczelka z klingierytu pod głowicę - to się gryzie samo z sobą :icon_eek:

 

zadaniem uszczelki w tym miejscu jest uszczelnianie oraz przekazywanie ciepła na połączeniu głowica - cylinder.

 

klingieryt słabo przewodzi ciepło. dlatego nadaję się na uszczelki między gaźnik a cylinder, a nie pod głowicę :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem zakład który dorabia uszczelki.

 

Jeśli chodzi o podkładki z kryngielitu to chodzi o kryngielit zbrojony z miedzianymi lub stalowymi okuciami/obwódkami, jest on od lat stosowany jako podkładki pod głowice mimo gorszego przewodnictwa ciepła i tak sprawdza się doskonale, a największą zaletą jest oczywiście dobre uszczelnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki ciekawy problem z lewą uszczelką pod głowicę.

Problem polega na tym, że co jakieś 3-4 tys. km muszę ją wymieniać, bo w okolicy zaworu wydechowego przy jednej ze śrub poprostu stopniowo "wypływa" spod głowicy.

Wygląda to tak w tym miejscu jakby ją ktoś rozklepał młotkiem, nawet otwór pod śrubę staje się jajowaty.

Podejrzewam nierówność powierzchnii.

Tak przy okazji, jak palnuje się głowicę w dolniakach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oryginale ruscy robia to na wiertarko-wytaczarce wspolrzednosciowej. Podkowa jest w ksztalce kola. Szukamy srodka tego kola, ustawiamy na maszynie, ustawiamy noz i wprawiamy glowice w ruch obrotowy. Do tego dochodzi posuw noza na zewnatrz i w ten sposob mamy pieknie obrobiana powierzchnie.

Druga mozliwosc (bardziej pracochlonna) to obrobka np na frezarce.

Oczywiscie przed planowaniem glowicy nalezy ja obrocic komora spalania w kierunku plaszczyzny stolika maszyny i z gory musimy wyrownac wysokosci otworow na szpilki (ich czola musza byc na jednakowej wysokosci od plaszczyzny planowanej) gdyz to wlasnie na nich jest zwykle bazowana glowica przed planowaniem. Jezeli mamy w planie wykonac wiecej obrobek glowic to dobrze jest wykonac sobie przyrzad pomocniczy do ich mocowania (podpierania).

 

Acha z dzisiejszym paliwem np 95 oktanowym po planowaniu glowicy proponuje podkowy nie ruszac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem uszczelkę.

Czy ktoś wie jakim momentem dokręca się śruby w głowicy dolniaka?

Dokręciłem 40 Nm, tak na wyczucie dobraną wartością, głowica jest teraz szczelna.

 

Ps.: Kolegi tata który restauruje Indiany i Harasie zleca planowanie głowic frezerowi, który robi to rzeczywiście na frezarce.

Edytowane przez gobert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ps.: Kolegi tata który restauruje Indiany i Harasie zleca planowanie głowic frezerowi, który robi to rzeczywiście na frezarce.

No to "Indiany i Harasie" moze wreszcie zaczną być restaurowane na poziomie który podpatrzyli u ruskich :) . A na czym ma to planować? Na Tatozlecogłowicoplanownicy? Chociaż słyszałem już o regeneracji na płycie chodnikowej :) "Mona ta ,i mona ta "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Chociaż słyszałem już o regeneracji na płycie chodnikowej bigrazz.gif "Mona ta ,i mona ta "

i huzia pilnikiem lub kantók\wką :bigrazz: aż dojdziemy do płytki chodnikowej :wink: i wtedy możemy mówić że mamy splanowaną głowice ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to "Indiany i Harasie" moze wreszcie zaczną być restaurowane na poziomie który podpatrzyli u ruskich :bigrazz: . A na czym ma to planować? Na Tatozlecogłowicoplanownicy? Chociaż słyszałem już o regeneracji na płycie chodnikowej ;) "Mona ta ,i mona ta "

 

Dosyć na poziomie.

Zapraszam na stronę: http://oldtimerclub.riders.pl/projekty%20motocyklowe.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pieknosci.. ah.. az pragnie sie tych perelek..

 

btw- kolorystyka oliwkowo czerwona- jak najbardziej!

prince- dzika kaczka i tak jest najpiekniejsza! :icon_mrgreen: :*

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...