aker6 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Znam rusa z silnikiem zaporozca i z tego co wiem to chyba co roku na zime ma remont skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 http://img518.imageshack.us/img518/2461/kxxxvc9.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Powiem jedno rewelacyjnie to to napewno nie wygląda :), a widze że musiał hamulec na tarczowy ztyłu zrobić bo na bębnach by si,ę pwewnie nie zatrzymał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Wiedziałem że moje wypociny mogą powodować u niektórych niesmak.Przepraszam tych których ma wizja uraża :) Co do twardości. Mam CZ 350. I mi nie mówcie że to jest bezawaryjny spzręt. Bo trochę niespodzianek już miałem :D Może rusek z takim silnikiem nie wygląda super. Może i ma odgłos sieczki. Ale mnie takie coś nie przeszkadza. Motocykl ma sprawiać radośc z jazdy... Ja jestem kapeluszniczym kierowcom. Pewnie silnik z Tico lepiej by zniusł pracę w mej wolnoobrotowej spokojnej jeździe. Nie moja wina ze nie lubie szybko jeździć... Za 5ooo nie kupie dobrego Transalpa. Ale może bym przez zime złożył taki dziwny wynalazek. Bo tak sobie myślę. W takiej Hondzie za dużo nie pogrzebię. A przy rusku zawsze można sobie pogrzebać przyjemnie w wolny czas ;) Czy w tym Rusku ze zdjęcia rama była cięta i wydłużana??? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Wiedziałem że moje wypociny mogą powodować u niektórych niesmak.Przepraszam tych których ma wizja uraża icon_rolleyes.gif ale nikogo nie uraziles.. :D -patrze na to zdjecie i relacjonuje- rama jest z modela pow. 64r gdzie weszly w obieg o 18-20cm +/- dluzsze niz pierwotnie. nie widac zmocnien, ani zabiegu spawania, z reszta nie jest to dobry pomysl bo automatycznie rury sa oslabiane, a pod wlpywem mocy, masy i dgran by sie predzej czy pozniej rozlecialy. a tak na dobra sprawe- po co sobie zycie utrudniac? zamiast zabrac sie konkretnie za silnik.. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Czy rusek ze zmienionym silnikiem powiedzmy od Malucha, Zapora czy Tico to jeszcze jest rusek? W końcu ma wstawione inne całkem serce, inaczej bijące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ja sie na ruskach nie znam, ale chyba lepiej juz wsadzic serducho od BMW. Czytalem kiedys o takim, podobno super sprawa. Ostarnio byl podobny na allegro;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ja sie na ruskach nie znam, ale chyba lepiej juz wsadzic serducho od BMW. Czytalem kiedys o takim, podobno super sprawa. Ostarnio byl podobny na allegro;). oczywiscie ze to dobra sprawa.moj chrzestny jezdzi 5 rok na bawarskim piecu w skorze mw i 0 awarii. robi kolejny, juz tym razem pojdzie "do zyda" dla mnie soviet to soviet, jedynie bez z odwelwanych z klamek lub stali gwozdzowej tlokow :D Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Takie serducho daje tylko bezawaryjnosc , mniejsze spalanie, lepsz kulture pracy, czy takze podnosi moc , predkosci? Jak wygladaja parametry takiego monstrum;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 a czemu nikt niewsadza w rame HD WL silnika z czegos tam? bo to profanacja i tak samo jest z rusamijuz nawet junakow sie nie przerabia !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) juz nawet junakow sie nie przerabia !! to juz nie jest trendy :cool: a co do spalania- tu sie mylisz.jezeli ktos zalozy BINGi to bedzie lykac 5l +/- z koszem -to w tedy takmoc- 800ccm kultura pracy- nie trzeba pisacno i to ze nie trzeba sie martwic, ze zaraz pradow braknie, korbowod wykrzywi... ;) ni chu*a.. zostaje przy sovietach. :) Goska Edytowane 13 Maja 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 a czemu nikt niewsadza w rame HD WL silnika z czegos tam? bo to profanacja i tak samo jest z rusamijuz nawet junakow sie nie przerabia !! Ja bym nie miał serca w sprawny dobry motocykl wkładać ten silnik.Bo to by był ewidentny grzech :icon_mrgreen: Tak kupić jakąś archaiczną kupkę. Coś co by przypominało rame i własnymi siłami stworzyć coś nowego. Swoją CZ wytargałem od synka ze stodoły. Motocykl miał skończyć żywot. Ale wpadł w me ręce. Został pomalowany. Silnik wyremotowany. Updejt elekrtyki. I sie turla :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 No dobra ale jak widzialem ten filmik (rusek na bawarskich plucach) to widac bylo ze ma moc;) A wyglad ruskiego boxera... Jak dla mnie super sprawa, jeszcze jakby byla ta 100-110 w trasie to juz w ogole bajka. Czy jaste to profanacja ? Moim zdaniem jest to takie same usprawnienie jak wkladanie Bingow zmiana pradnic, czy innego rozdaju patety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Wszystko zalerzy czy robimy orginał w miare orginał, czy kundla. W przypadku orginału bez komentarza, w miare orginał dopuszca drobne przeróbki, jeszcze sie to nie gryzie specjalnie i zawsze mozna odwrócic proces, ale kundle to jakas masakra! Na h...j to spawac miecic i prztykac jak kultura jazdy na wydumce żadna tyle ze sie ludzie oglądaja i pukaja w głowe, a co do posiadacza 5000,- za to kupisz naprawde fajnego japonca, zamiast grzebac sie w wątpliwej jakosciowo i wizualnie maszynie która bedzie robic tylko smród i hałas-daj spokój, nie ma co żezbic ruska, kup japonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 mozecie pomnie pojeździc ale ostanio widziałem genialnie przerobiony silnik od malucha. Silniczek był łądnie odciety, współpracował z 5 biegowa skrzynia od MZ ETZ. zamknieta równiez w nowym opakowaniu... Wszystko wygladało bardzo podobnie do angielskiego silnika. Co do pracy... po kilku kosmetycznych przeróbkach miało około 30KM i kreciło 6500obr/min. Poniewaz silnik stracił olbrzymie koło zamachowe nie potrzeba było duzej poduszki by zawiesic go w ramie... Rama zastosowana do tego pojazdu pochodziła z Jawy TS 350. Gosc teraz stylizuje to na C R. Nie kazda przeróbka jest zła byle była by wykonana z głową! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.