koper9 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Witam ;) Ja mam to samo co autor tematu. Na 6 biegu 6000 tys. obr i koniec!!! A co najlepsze: na 5 biegu kręci się do końca (tzn. nie wiem czy do końca bo tylko do 10 tys obr. go kręciłem):icon_mrgreen: Trochę to dziwne, ale na 5 biegu wyciągam prawie 90 km/h, a na 6 niecałe 70 km/h !!! :wink:Kiedy kupowałem moto sprzedawca zapewniał, że moto jest odblokowane, poza tym był podwyższony i przerobiony na full cross'a (Z resztą kto by wpadł na pomysł, żeby zablokowane moto przerabiać na full cross'a). Chciałem jeszcze podkreślić, że na 6 dość dobrze przyspiesza. Kompresja jest. Gaźnik mam mikuni 26mm. Co to może być?Pozdr. Edytowane 27 Lutego 2008 przez koper9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Nie wiem jaki powinien byc gaznik ale 26 to troche duzy, sprawdz jaka masz dysze i czy filter powietrza jest czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper9 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Nie wiem jaki powinien byc gaznik ale 26 to troche duzy, sprawdz jaka masz dysze i czy filter powietrza jest czysty.Mam 2 gaźniki pierwszy od RD 80 (30W) - 20mm i drugi, aktualnie założony 26mm od DT 80 (53V).Ale chyba im większy tym lepszy :notworthy: , co więcej moto się anie nie dławi ani nie dusi, tylko na 6 biegu nie wchodzi na więcej niż 6000 obr., a na 5 biegu do 10000 obr się kręci. Elegancko przyspiesza, więc myślę, że to nie jest wina gaźnika. Kilka minut temu ściągnąłem łańcuch z moto i o dziwo na 6 biegu kręci się do końca, czyli 12 tys. obr.Nie mam już więcej pomysłów.....:/ Filtr powietrza nowy, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany Edytowane 27 Lutego 2008 przez koper9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jak to sprawdziłes bez łancucha?Jezeli jadąc (z łancuchem )kreci do 6tys, to nie ma siły krecic wiecej, to wina albo kompresji (zmierz) albo zembatek(policz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper9 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Sprawdzałem bez łańcucha na ile obrotów wejdzie (chciałem sprawdzić czy CDI obrotów nie blokuje).Na 6 biegu kręci się do 6000 obr, a na 5 biegu do 10000 obr. Kompresja jest ok. Bez problemu na 1 biegu podnosi koło...A co mają zębatki do tego?? Mój problem polega na tym, że szybciej jedzie na 5 niż na 6 biegu.. Ma ktoś może schemat CDI do DT 80 LC2 92r? Jeśli tak to proszę o linkaPozdr. Edytowane 27 Lutego 2008 przez koper9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Nie jest na na 100 % wina modułu, jak mówią inny. Pomyślcie, skąd moduł miałby wiedzieć, że to jest 6 bieg i trzeba zmulić moto do 6 tyś obr/min? Gdyby to był moduł, to by kręcił na 1, 2, 3... jak i na 6 do tych 6 tyś obr/min. Proponuję podnieść iglicę, wyregulować i wyczyścić gaźnik, wyczyścić air boxa i naoliwić gąbkę. Edytowane 27 Lutego 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 :) wicek_15 dobrze prawi piwo mu to że moto im wyższy bieg tym gorzej kręci to po prostu oznaka braku mocy (słaba kompresja, zatkany wydech, rozregulowany gaźnik etc) moduł to tylko głupia elektronika blokuje na obroty nie wie który jest bieg jeśli ktoś ma sytuacje ża na 1 10tys a na 2 już 8 tys TO NAPEWNO NIE MODUŁ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 moze byc tez tak ze masz zle przelozenia (napisz ile masz zebow z przodu i z tylu) i poprostu na ostatnim biegu nie ma juz sily jechac.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.