Skocz do zawartości

Yamaha DT 80 znowu problem


nowytzrdt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

Ja mam to samo co autor tematu. Na 6 biegu 6000 tys. obr i koniec!!! A co najlepsze: na 5 biegu kręci się do końca (tzn. nie wiem czy do końca bo tylko do 10 tys obr. go kręciłem):icon_mrgreen: Trochę to dziwne, ale na 5 biegu wyciągam prawie 90 km/h, a na 6 niecałe 70 km/h !!! :wink:

Kiedy kupowałem moto sprzedawca zapewniał, że moto jest odblokowane, poza tym był podwyższony i przerobiony na full cross'a (Z resztą kto by wpadł na pomysł, żeby zablokowane moto przerabiać na full cross'a). Chciałem jeszcze podkreślić, że na 6 dość dobrze przyspiesza. Kompresja jest. Gaźnik mam mikuni 26mm. Co to może być?

Pozdr.

Edytowane przez koper9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki powinien byc gaznik ale 26 to troche duzy, sprawdz jaka masz dysze i czy filter powietrza jest czysty.

Mam 2 gaźniki pierwszy od RD 80 (30W) - 20mm i drugi, aktualnie założony 26mm od DT 80 (53V).

Ale chyba im większy tym lepszy :notworthy: , co więcej moto się anie nie dławi ani nie dusi, tylko na 6 biegu nie wchodzi na więcej niż 6000 obr., a na 5 biegu do 10000 obr się kręci. Elegancko przyspiesza, więc myślę, że to nie jest wina gaźnika.

Kilka minut temu ściągnąłem łańcuch z moto i o dziwo na 6 biegu kręci się do końca, czyli 12 tys. obr.

Nie mam już więcej pomysłów.....:/

 

Filtr powietrza nowy, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany

Edytowane przez koper9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem bez łańcucha na ile obrotów wejdzie (chciałem sprawdzić czy CDI obrotów nie blokuje).

Na 6 biegu kręci się do 6000 obr, a na 5 biegu do 10000 obr. Kompresja jest ok. Bez problemu na 1 biegu podnosi koło...

A co mają zębatki do tego?? Mój problem polega na tym, że szybciej jedzie na 5 niż na 6 biegu..

 

Ma ktoś może schemat CDI do DT 80 LC2 92r? Jeśli tak to proszę o linka

Pozdr.

Edytowane przez koper9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest na na 100 % wina modułu, jak mówią inny. Pomyślcie, skąd moduł miałby wiedzieć, że to jest 6 bieg i trzeba zmulić moto do 6 tyś obr/min? Gdyby to był moduł, to by kręcił na 1, 2, 3... jak i na 6 do tych 6 tyś obr/min. Proponuję podnieść iglicę, wyregulować i wyczyścić gaźnik, wyczyścić air boxa i naoliwić gąbkę.

Edytowane przez wicek15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) wicek_15 dobrze prawi piwo mu

 

to że moto im wyższy bieg tym gorzej kręci to po prostu oznaka braku mocy (słaba kompresja, zatkany wydech, rozregulowany gaźnik etc)

 

moduł to tylko głupia elektronika blokuje na obroty nie wie który jest bieg jeśli ktoś ma sytuacje ża na 1 10tys a na 2 już 8 tys TO NAPEWNO NIE MODUŁ

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...