Skocz do zawartości

Doradz co kupić...?


robert30
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem zainteresowany kupnem HONDY MAGNY w roczniku ok 1995 i proszę was( doświadczonych motocyklistów) o poradę.

Markę Hondy cenię sobie szczególnie, jednak z różnych zrodeł słyszałem, ze w modelu który mnie interesuje występują jakieś problemy z rozrządem?! Dodatkowo ponoć jest to motor drogi w eksploatacji ze względu na ceny części (m.in. rozrząd). Posiadaczy i osoby znające temat proszę o słowa "prawdy" na ten temat.

Pozdrawiam i dziękuje java script:emoticon(':)', 'smid_24')

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/

 

kwestia do czego ci to moto potrzebne i czego oczekujesz od maszyny. plus pi x drzwi budżet. potem pewnie kilka osób spróbuje doradzić :icon_biggrin:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starsze magny na silniku FV faktycznie mialy problem z rozrzadem tzn krzywki na walkach popychaczy zaworow byly zrobione ze zbyt miekkiego materialu w skutek czego dosc szybko sie wyrabialy (koszt kupna nowej czesci oscylowal jak na lata 95;97 jakies 500 pln zwazywszy iz walkow bylo 4szt wydatek znaczny - znam to z autopsji - ujezdzalem takowa magienke wlasnie wtedy - a rocznik jej byl 86 - nie wiem dokladnie w ktorym roku ale modele po 92 roku na pewno byly robione juz na silnikach od VFR a jak wszyscy znajacy sie wiedza ze jednostki te naleza do ogolnie malo awaryjnych (polecam) a apropos paliwka to pali tyle ile wlejesz hihihihihihi - przy normalnej jezdzie nie powinna przekroczyc 7 literkow (czy to duzo czy nie zalezy od ciebie) - ale dobre i mocne moto musi swoje palic (w koncu koniki nie biora sie z powietrza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/

 

kwestia do czego ci to moto potrzebne i czego oczekujesz od maszyny. plus pi x drzwi budżet. potem pewnie kilka osób spróbuje doradzić :banghead:

jsz

Witam. dzięki za interesowanie!

Ze moje wyśnione cacko ma apecik, tez słyszałem jednak myślę ze wikszość 750 potrafi spalić.

Może możesz mi ewentualnie polecić coś dobrego i ekonomicznego (rozpatruje tez yamahe Virahe- tania opcja, Drag star - wypas opcja)

 

...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/

 

kwestia do czego ci to moto potrzebne i czego oczekujesz od maszyny. plus pi x drzwi budżet. potem pewnie kilka osób spróbuje doradzić :notworthy:

jsz

Czego oczekuje? Hmmm..... przyjemnoości, wiatru we włosach, adrnaliny....

A tak serio, jakiejś odskoczni od mojej zatyranej rzeczywistości. Myślę ze ucieczka z laską za miasto i wypad na jkiś zlocik, to coś innego niż moj obecny świat!

 

starsze magny na silniku FV faktycznie mialy problem z rozrzadem tzn krzywki na walkach popychaczy zaworow byly zrobione ze zbyt miekkiego materialu w skutek czego dosc szybko sie wyrabialy (koszt kupna nowej czesci oscylowal jak na lata 95;97 jakies 500 pln zwazywszy iz walkow bylo 4szt wydatek znaczny - znam to z autopsji - ujezdzalem takowa magienke wlasnie wtedy - a rocznik jej byl 86 - nie wiem dokladnie w ktorym roku ale modele po 92 roku na pewno byly robione juz na silnikach od VFR a jak wszyscy znajacy sie wiedza ze jednostki te naleza do ogolnie malo awaryjnych (polecam) a apropos paliwka to pali tyle ile wlejesz hihihihihihi - przy normalnej jezdzie nie powinna przekroczyc 7 literkow (czy to duzo czy nie zalezy od ciebie) - ale dobre i mocne moto musi swoje palic (w koncu koniki nie biora sie z powietrza)

witam!

To samo powiedział mi miły pan w sklepie, który wczoraj odwiedziłem. Naprawde spoko gość - pozdro dla gościa!

Wspominał coś o kwocie ok 1500zł na dzień dzisiejszy za zmiane rozrządu(krzywek).

Ja marzę o takiej w roczniku 1996r jednak boję się ze będę musiał spuścić z tonu.....kasa, ah ta kasa

Mówił ze, te wersje noszą nazwe super magna i jest tam poprawione sporo rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Magnę 1100 z 85go.......jest super. Spalanie od 7 do ....~ :icon_mrgreen: Wszystko zależy od ustawienia przepustnicy. Do ekonomicznych nie należy :P

a co z krzywkami? Robiłeś juz rozrząd?

 

Mi osobiscie podobaja sie Intruder i Shadow,a Virago słyszałem że maja awaryjne rozruszniki i problemy z chłodzeniem drugiego cylindra, a jak Dragstar to 1100 mi sie widzi.

Wszystkie topowe modele. A jak ocenisz Kawasaki vulcan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do spokojnej jazdy, wygodnej: shadow 750, kawa vulkan 800 pewnie też byłaby fajna. w zależności od kasy jeszcze intruz 750/800, ale te mają niskie zawieszenia z tyłu

rozruszniki virago to... no, ja nie miałem problemu, paru znajomych też nie. więc raczej urban legend

virago 750/ 1100 faktycznie miały problem z przegrzewającym się tylnym cylindrem

w sumie dużo zależy od kasy: mając jej dość brałbym dragstara 650 (opcja lżejsza i nieco bardziej zachowawcza) albo shadow 750 (mocniejsza, większa); modele 1100 ze względu na wagę raczej i poręczność zostawiłbym na okres lepszego zapoznania się z 2 kółkami

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko rozbija się o kasę... określ swój budżet.

 

 

 

Ja z kolei polecałbym Drag Stara i to 1100... różnica w masie względem 650 w sumie niewielka... a z całej mocy nie trzeba korzystać, za to jej nie zabraknie. Jeżeli masz jakieś doświadczenie i olej w głowie, to z XVS1100 nie będzie najmnieszego problemu... Od niedawna mam i jakoś nie było problemu... szybko się przyzywczaiłem... Tyle, że wcześniej na VZ800 jednego brata i GS500 drugiego trochę pojeździłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko zauważyć iż porównując Magnę czy Supermagnę z pozostałymi wymienionymi sprzętami mówimy o diametralnie różnych motocyklach, które być może są podobne wizualnie ale nic poza tym...

 

Ja miłem starą magne 750 83r.jeżdziłem nią 5 lat i nimałem żadnych problemów z rozrządem,paliła 6l

 

No te 6 litrów to magna spala stojąc w miejscu :lapad: więc nic dziwnego że rozrząd wytrzymywał...

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko zauważyć iż porównując Magnę czy Supermagnę z pozostałymi wymienionymi sprzętami mówimy o diametralnie różnych motocyklach, które być może są podobne wizualnie ale nic poza tym...

No te 6 litrów to magna spala stojąc w miejscu :icon_mrgreen: więc nic dziwnego że rozrząd wytrzymywał...

 

no tak! Magna to ścigacz w opakowaniu chopera. Podoba mi się to połączenie tylko martwi mnie spalanie!

Świadomość, ze możesz wskoczyć na moto i jechać w siną dal... tak bez celu, przed siebie z panną z tyłu jest zaje fajna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak! Magna to ścigacz w opakowaniu chopera. Podoba mi się to połączenie tylko martwi mnie spalanie!

Świadomość, ze możesz wskoczyć na moto i jechać w siną dal... tak bez celu, przed siebie z panną z tyłu jest zaje fajna!

Magna jest fajna, nawet swego czasu chciałem tym jeździć. Jednak okazało się, że to nie moje klimaty - ona lubi obroty a ja nie. Odpał ma ciekawy, prędkość max. też daje sporo rezerwy, ale spalanie faktycznie zwala z nóg. U kumpli 7 lykaj Madzie lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mozna porwnac sprzetow V2 z V4 - to sie dotyczy intruzow virazek vn i innych tego typu z super magna

kolega pytal o super magne - a niektorzy od razu swoje: "ja bym polecil to albo tamto" (posty sobie nabijacie czy co?????

 

magna wcale tak duzo nie pali 7-8 litrow na 100k przy "spokojno-szybszej" jezdzie to jest roznica 1 do 1.5 litra z v2 - czyli okolo 6 pln na 100km - jezeli ktos chce sprzeta zachowanego w klimacie chopper-cruiser a przy tym chce miec naprawde szybki i zrywny sprzet to supermagna jest idealnym rozwiazaniem. (i zostawia kazdego V2 (oczywiscie nie customizowanego) jak chce i to przy kazdej predkosci.

i nie rozumiem czemu tu sie tak najezdza na te sprzety? - przeciez jednostki napedowe vfr-y czyli te same co supermagny sa jednostkami nie do zdarcia-popytajcie o silniki vfr-ek w dziale sport/naked...... dowiecie sie duzo o ich bezawaryjnosci i dlugowiecznosci - A PRZYPOmINAm IZ SA TE SAmE SILNIKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...