robert30 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Witam wszystkich serdecznie.Jestem zainteresowany kupnem HONDY MAGNY w roczniku ok 1995 i proszę was( doświadczonych motocyklistów) o poradę.Markę Hondy cenię sobie szczególnie, jednak z różnych zrodeł słyszałem, ze w modelu który mnie interesuje występują jakieś problemy z rozrządem?! Dodatkowo ponoć jest to motor drogi w eksploatacji ze względu na ceny części (m.in. rozrząd). Posiadaczy i osoby znające temat proszę o słowa "prawdy" na ten temat.Pozdrawiam i dziękuje java script:emoticon(':)', 'smid_24'):P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/ kwestia do czego ci to moto potrzebne i czego oczekujesz od maszyny. plus pi x drzwi budżet. potem pewnie kilka osób spróbuje doradzić :icon_biggrin:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu. Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Ja miłem starą magne 750 83r.jeżdziłem nią 5 lat i nimałem żadnych problemów z rozrządem,paliła 6l i jak już to te stare magny miły problemy z rozrządem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włoszku Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/ To samo ja zasłyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 starsze magny na silniku FV faktycznie mialy problem z rozrzadem tzn krzywki na walkach popychaczy zaworow byly zrobione ze zbyt miekkiego materialu w skutek czego dosc szybko sie wyrabialy (koszt kupna nowej czesci oscylowal jak na lata 95;97 jakies 500 pln zwazywszy iz walkow bylo 4szt wydatek znaczny - znam to z autopsji - ujezdzalem takowa magienke wlasnie wtedy - a rocznik jej byl 86 - nie wiem dokladnie w ktorym roku ale modele po 92 roku na pewno byly robione juz na silnikach od VFR a jak wszyscy znajacy sie wiedza ze jednostki te naleza do ogolnie malo awaryjnych (polecam) a apropos paliwka to pali tyle ile wlejesz hihihihihihi - przy normalnej jezdzie nie powinna przekroczyc 7 literkow (czy to duzo czy nie zalezy od ciebie) - ale dobre i mocne moto musi swoje palic (w koncu koniki nie biora sie z powietrza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz535 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mam Magnę 1100 z 85go.......jest super. Spalanie od 7 do ....~ :lalag: Wszystko zależy od ustawienia przepustnicy. Do ekonomicznych nie należy :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert30 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/ kwestia do czego ci to moto potrzebne i czego oczekujesz od maszyny. plus pi x drzwi budżet. potem pewnie kilka osób spróbuje doradzić :banghead:jszWitam. dzięki za interesowanie!Ze moje wyśnione cacko ma apecik, tez słyszałem jednak myślę ze wikszość 750 potrafi spalić.Może możesz mi ewentualnie polecić coś dobrego i ekonomicznego (rozpatruje tez yamahe Virahe- tania opcja, Drag star - wypas opcja) ...i apetycik na paliwo, który jak słyszałem od użytkownika potrafi nieomal ścianki w zbiorniku zassać przy ostrym odwinięciu manetki :/ kwestia do czego ci to moto potrzebne i czego oczekujesz od maszyny. plus pi x drzwi budżet. potem pewnie kilka osób spróbuje doradzić :notworthy:jsz Czego oczekuje? Hmmm..... przyjemnoości, wiatru we włosach, adrnaliny....A tak serio, jakiejś odskoczni od mojej zatyranej rzeczywistości. Myślę ze ucieczka z laską za miasto i wypad na jkiś zlocik, to coś innego niż moj obecny świat! starsze magny na silniku FV faktycznie mialy problem z rozrzadem tzn krzywki na walkach popychaczy zaworow byly zrobione ze zbyt miekkiego materialu w skutek czego dosc szybko sie wyrabialy (koszt kupna nowej czesci oscylowal jak na lata 95;97 jakies 500 pln zwazywszy iz walkow bylo 4szt wydatek znaczny - znam to z autopsji - ujezdzalem takowa magienke wlasnie wtedy - a rocznik jej byl 86 - nie wiem dokladnie w ktorym roku ale modele po 92 roku na pewno byly robione juz na silnikach od VFR a jak wszyscy znajacy sie wiedza ze jednostki te naleza do ogolnie malo awaryjnych (polecam) a apropos paliwka to pali tyle ile wlejesz hihihihihihi - przy normalnej jezdzie nie powinna przekroczyc 7 literkow (czy to duzo czy nie zalezy od ciebie) - ale dobre i mocne moto musi swoje palic (w koncu koniki nie biora sie z powietrza)witam!To samo powiedział mi miły pan w sklepie, który wczoraj odwiedziłem. Naprawde spoko gość - pozdro dla gościa!Wspominał coś o kwocie ok 1500zł na dzień dzisiejszy za zmiane rozrządu(krzywek).Ja marzę o takiej w roczniku 1996r jednak boję się ze będę musiał spuścić z tonu.....kasa, ah ta kasaMówił ze, te wersje noszą nazwe super magna i jest tam poprawione sporo rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu. Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mi osobiscie podobaja sie Intruder i Shadow,a Virago słyszałem że maja awaryjne rozruszniki i problemy z chłodzeniem drugiego cylindra, a jak Dragstar to 1100 mi sie widzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert30 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mam Magnę 1100 z 85go.......jest super. Spalanie od 7 do ....~ :icon_mrgreen: Wszystko zależy od ustawienia przepustnicy. Do ekonomicznych nie należy :Pa co z krzywkami? Robiłeś juz rozrząd? Mi osobiscie podobaja sie Intruder i Shadow,a Virago słyszałem że maja awaryjne rozruszniki i problemy z chłodzeniem drugiego cylindra, a jak Dragstar to 1100 mi sie widzi.Wszystkie topowe modele. A jak ocenisz Kawasaki vulcan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 do spokojnej jazdy, wygodnej: shadow 750, kawa vulkan 800 pewnie też byłaby fajna. w zależności od kasy jeszcze intruz 750/800, ale te mają niskie zawieszenia z tyłurozruszniki virago to... no, ja nie miałem problemu, paru znajomych też nie. więc raczej urban legendvirago 750/ 1100 faktycznie miały problem z przegrzewającym się tylnym cylindremw sumie dużo zależy od kasy: mając jej dość brałbym dragstara 650 (opcja lżejsza i nieco bardziej zachowawcza) albo shadow 750 (mocniejsza, większa); modele 1100 ze względu na wagę raczej i poręczność zostawiłbym na okres lepszego zapoznania się z 2 kółkamijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fate Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Wszystko rozbija się o kasę... określ swój budżet. Ja z kolei polecałbym Drag Stara i to 1100... różnica w masie względem 650 w sumie niewielka... a z całej mocy nie trzeba korzystać, za to jej nie zabraknie. Jeżeli masz jakieś doświadczenie i olej w głowie, to z XVS1100 nie będzie najmnieszego problemu... Od niedawna mam i jakoś nie było problemu... szybko się przyzywczaiłem... Tyle, że wcześniej na VZ800 jednego brata i GS500 drugiego trochę pojeździłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Chciałem tylko zauważyć iż porównując Magnę czy Supermagnę z pozostałymi wymienionymi sprzętami mówimy o diametralnie różnych motocyklach, które być może są podobne wizualnie ale nic poza tym... Ja miłem starą magne 750 83r.jeżdziłem nią 5 lat i nimałem żadnych problemów z rozrządem,paliła 6l No te 6 litrów to magna spala stojąc w miejscu :lapad: więc nic dziwnego że rozrząd wytrzymywał... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert30 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Chciałem tylko zauważyć iż porównując Magnę czy Supermagnę z pozostałymi wymienionymi sprzętami mówimy o diametralnie różnych motocyklach, które być może są podobne wizualnie ale nic poza tym...No te 6 litrów to magna spala stojąc w miejscu :icon_mrgreen: więc nic dziwnego że rozrząd wytrzymywał... no tak! Magna to ścigacz w opakowaniu chopera. Podoba mi się to połączenie tylko martwi mnie spalanie!Świadomość, ze możesz wskoczyć na moto i jechać w siną dal... tak bez celu, przed siebie z panną z tyłu jest zaje fajna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 no tak! Magna to ścigacz w opakowaniu chopera. Podoba mi się to połączenie tylko martwi mnie spalanie!Świadomość, ze możesz wskoczyć na moto i jechać w siną dal... tak bez celu, przed siebie z panną z tyłu jest zaje fajna!Magna jest fajna, nawet swego czasu chciałem tym jeździć. Jednak okazało się, że to nie moje klimaty - ona lubi obroty a ja nie. Odpał ma ciekawy, prędkość max. też daje sporo rezerwy, ale spalanie faktycznie zwala z nóg. U kumpli 7 lykaj Madzie lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 nie mozna porwnac sprzetow V2 z V4 - to sie dotyczy intruzow virazek vn i innych tego typu z super magnakolega pytal o super magne - a niektorzy od razu swoje: "ja bym polecil to albo tamto" (posty sobie nabijacie czy co????? magna wcale tak duzo nie pali 7-8 litrow na 100k przy "spokojno-szybszej" jezdzie to jest roznica 1 do 1.5 litra z v2 - czyli okolo 6 pln na 100km - jezeli ktos chce sprzeta zachowanego w klimacie chopper-cruiser a przy tym chce miec naprawde szybki i zrywny sprzet to supermagna jest idealnym rozwiazaniem. (i zostawia kazdego V2 (oczywiscie nie customizowanego) jak chce i to przy kazdej predkosci.i nie rozumiem czemu tu sie tak najezdza na te sprzety? - przeciez jednostki napedowe vfr-y czyli te same co supermagny sa jednostkami nie do zdarcia-popytajcie o silniki vfr-ek w dziale sport/naked...... dowiecie sie duzo o ich bezawaryjnosci i dlugowiecznosci - A PRZYPOmINAm IZ SA TE SAmE SILNIKI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.