Ziele90 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Witam panowie i odrazu do rzeczy!MTX 80 chłodzenie cieczą wersja r2 spalanie na poziomie 7,5-8l to chyba lekka przesasda nie uważacie?w pełni odblokowany leci 100km/h obroty osiąga ponad skale obrotomierza.co mogę zrobić by troszke mniej spalał lub powiedzcie czy to nei jakas usterka bo przy tej pojemności to szału niema a spalanie jak w 125 conajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Witam panowie i odrazu do rzeczy!MTX 80 chłodzenie cieczą wersja r2 spalanie na poziomie 7,5-8l to chyba lekka przesasda nie uważacie?w pełni odblokowany leci 100km/h obroty osiąga ponad skale obrotomierza.co mogę zrobić by troszke mniej spalał lub powiedzcie czy to nei jakas usterka bo przy tej pojemności to szału niema a spalanie jak w 125 conajmniej.Spróbuj wyregulować gaźnik, może ci gdzieś z boku paliwo ucieka?? :lalag: Jak obliczyłeś średnią?? Może poprostu jeździsz nie ekonomicznie, spróbuj jeździć żeby jak najmniej paliła , czyl i powoli się rozpędzać, nie hamować gwałtownie, itp...Jeśli to by coś poprawiło to bym się nie zdziwił(3-4litry powinna palić) PS.Moja motorynka paliła 20l/100km :icon_twisted: litr paliwa paliła na odcinku 4-5km :P Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaskader8 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 mam te samą honde i pali też 7 litrów :rolleyes: chyba tyle musi:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 średniąobliczyłem po tym że wlałem 8l benzyny i skasowałem mały licznik;]co to paliwa to wężyki już po zatykane, a ekonomiczna jazda to mi 5l wychodzi;|może ktoś wie jakie sa ekonomiczne wartości obrotowe dla MTX 80?> bo ja jak jade w traske to staram sie utrzymać obroty w granicach 5tys ale może to źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Te motorki 2-sow duzo pala i to normalka moja 125 pali 7-8l kolegi dt 80 tez 7-8l. nie martw sie wszystko wporzo z twoim motorkiem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) To spalanie jest raczej normalne, ale jeśli koniecznie chcesz je obniżyć to zobacz jak jest ustawiona iglica. Jak ją przestawisz to stracisz trochę na mocy, ale spalanie spadnie. Moja jak ją przykatuje na fulla to pod 10 podchodzi :) Edytowane 8 Maja 2007 przez Wiertara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Mi mtx palil 5. Te motorki 2-sow duzo pala i to normalka moja 125 pali 7-8l kolegi dt 80 tez 7-8l. nie martw sie wszystko wporzo z twoim motorkiem!!!no jaki z tego moral??ze jaka pojemnosc bys nie mial albo jaki gaznik bys nie mial to i tak 2sow spali 7-8 litrow....A gowno prawda bo 80 tyle nie pala.wszystko zalezy od stanu technicznego silnika,regulacji,jazdy,wagi kieorwcy :bigrazz: jak ci 125 7-8 litrow pali maxymalnie to labo to albo jest zablokowana albo jej niekrecisz na obroty :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 zielak i tak gadasz ze dt do dupy widzisz a jednak sa plusy dt ciezsza waga a spalanie 4-6l 6-7l na dotarciu za jeepami ale widziales sam jak wtedy jezdzilem:P zalalem do pelna bak 9l to zrobilem 160km i okolo 70 na cegielni i z 40 poligon- morzyce, reszta asfalt. Sprawdz iglice na wyzzszyszm rowku. Tzn patrzac poziomie zeby iglica dalej w dol wystawala. Dysza nie jest rozwiercona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ja na twoim miejscu sprawdził bym iglice czy ten zygierek który się na niej znajduje poprostu sie nie zsunął przypadkiem ja tak miałem to senda 50cc wciągła mi 7l / 100km ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Moja DT 125 pali okolo 10 a NSR nawet kolo 13 !!! Jak sie dobrze da pizde... bo ja inaczej nie umiem jezdzic ... 2T musza tyle wciagać, lubia wysokie obroty a jak sie je zamula to pozniej jeszcze wiecej pala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 powiem wam tyle pie**ole te 2 suwy, sprzedam to i kupuje dr 125 albo XLR 125- wiadomo honda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 mi wyszło że mój mtx 125r pali ok. 14l na 100, i tak musi być bo 2t lubią wysokie obroty i z reguły dużo palą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Nie wiem czy takie normalne na 80ccm tak duże spalanie mi Dt80 paliła 5l i ani grama więcej. Nawet przy największym katowaniu nie spaliła mi więcej a jeździłem z 125ccm, więc musiałem dawać na maxa, i wcale jej nie oszczędzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Moja Honda MBX tak paliło ale zmniejszyłem troszke mębrany i gaznik w miare wyregulowałem i mieści się przy spokojnej jezdzie w 4 Litrach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) mi wyszło że mój mtx 125r pali ok. 14l na 100, i tak musi być bo 2t lubią wysokie obroty i z reguły dużo palą zapewniam cie ze z czterosówa niema takie frajdy jak z dwusówa . jezeli 4 T to pojemniosc minimum 250 i ponad 25 koni musi byc bo inaczej to katorga ... brakuje mocy . czytalem test Dr 125 i powiem ze nigdy bym tego nie kupił . dzisiaj zrobilem KMxem okolo 60 km i spalił mi jakies 2 litry no góra 3starałem sie jezdzic na nizszych obrotach :icon_mrgreen: i powiem ze wcale nie tak zle sie jedzie dwusówem na nickich wystarczy dobrze prowadzic a bedzie good . nie hamowac gwaltownie i zaraz gwaltownie przyspieszac . Edytowane 13 Maja 2007 przez Pawik NSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.