jeszua Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Warto może wiedzieć, że zwykły przegląd w ASO (Auto-Fus W-wa) z wymianą płynów, regulacją zaworów kosztuje... 1400 zł (...) dżizys krajst... :icon_eek: a ja głupi myślałem za jakiś czas o r1200st... już mi wybiłeś ze łba wszystko co ma szynę can :lapad: mnie przeglądy u znanego i dobrego krakowskiego mechanika (ukłony, Blondyn :buttrock: ) kosztują mniej niż japonii: ma chłopak mniej roboty, dostęp do cylinderków prosty, nie ma gaźników do regulacji, żadnych chłodnic i takich tam dziwnych zbędnych motungowi układów :icon_mrgreen: ad. wieczny: komputera nie mają na pewno silniki r1100, ale nie jestem pewien jak jest z 1150. r1200 to już przerost kabelków, na co kilka razy miałem zwracaną uwagęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Łomatko śfińta... Olej, zawory na śruby (tak zrozumiałem) to można samemu zrobić... Co robi komputer? I które BMW nie mają komputera :crossy:? Z tego co wiem to wszystkie od powstania do R75 wlacznie... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Gratulacje z okazji nabycia boxera!Polecam pozbycie sie katalizatora i zmiane wydechu na akcesoryjny np.Remus Revolution.Co do cen gmoli nie są one drozsze niz do innych motocykli,a w boxerze wg mnie są niezbedne..Sprawdziłem to osobiscie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Z tą diagnostyką komputerową to bym nie przesadzał, ona pokazuje tylko to co wyskakuje na wyświetlaczu, czyli małe ładowanie, czasem jakieś zawachanie po tankowaniu dla sprawdzenia na czym masz jechać, poza tym to podłączanie do kompa podczas serwisu to formalność. Sprawdzają czy coś poważniejszego nie wyskoczyło i kasują. Można robić przeglądy u znajomego mechanika, a do ASO czy stacji z kompem podjechać tylko na odczyt i kasowanie błędów. Jedyne co w niektórych nowszych modelach jest ważne to odczytywanie przebiegu do regulacji zaworów i ewentualnie upgrade oprogramowania silnika co ma dość duże znaczenie. Tak czy inaczej nie demonizowałbym tematu, bo to zaraz będzie norma i w japoniach. Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Podłączenie do kompa to 100-150 zeta w zależności od serwisu, w autoryzowanym zazwyczaj stawka za godzinę, więc nie chrzań głupot. Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszu Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 WitajGratuluje zakupu, i nie stresuj sie kosztem serwisu nie jest az tak kosmiczny jak sie wydaje, jesli oczywscie robisz go poza aso. Zreszta podstawy samemu mozna zrobic.Warto natomiast pamietac aby bateria byla odpowiednio naladowana tak aby dyskoteka abesu nie razial po oczach. Reszta to poezja i bajka :smile:pozdr.pawelpsmoje bmw to r1100r w malowaniu jubileuszowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.