Skocz do zawartości

Po prawie polrocznej reanimacji..


JareG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

.. polaczonej z drenazem mojej swinki - skarbonki niebieski motong juz jezdzi. Zeby nie bylo za dobrze to potrzebuje kilku gadgetow, no ale jezdzic bez nich mozna :icon_mrgreen:

A wyglada tak oto:

VS750-gotow4.gif

 

Inne fotki: foto1, foto2, foto3

 

Jest nieco ubrudzony, bo juz zdazylem bak paliwa wyjezdzic (po drogach gruntowych rowniez).. uratowala mnie rezerwa :notworthy: (musze wymienic zegar na europejski, i z licznikiem dziennym kilometrow)

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładny :cool: ale... oryginalny - czy oprócz kiery coś znaczącego zmieniłeś, czy bawiłeś się tylko w kosmetykę?

Ja lubie oryginalne sprzety, i taki mialem cel - z trupa zrobic cos maksymalnie zblizonego do fabryki.. a co do wymiany, to sporo sie nawymienialem - glownie na oryginalne czesci oczywiscie. Nieoryginalne tez sa, np. kierunki, przewody stalowe, etc. :D Poprawilem tez nieco fabryke od czasu do czasu, np. zaslepki plastykowo-chromowe zamienilem na kwasiaka, albo przewody wpuscilem w kierownice..

Jest tez nieco czesci/elementow podorabianych z kwasiaka, no i prawie wszystkie* srubki to albo kwasiaki, albo chrom :)

W reaktor i przyleglosci nie ingerowalem, bo sa OK a ich wydajnosc mi calkowicie wystarcza.

Po sezonie zajme sie wymiana sprezyn w lagach na progresywne, i tylnych amortyzatorow na takiez; dorobie jakies gmole, i podnozki. I tyle, wystarczy - potem zajme sie kolejnym motongiem :notworthy: :clap:

 

* czasami nie zdazylem zareagowac i mechanik zastosowal oryginalne, np. jedna mocujaca reaktor zostala oryginalna - wymienie ja po sezonie

Edytowane przez JareG

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładne malowanie :icon_mrgreen:

Malarz mogl sie bardziej do roboty przylozyc, glownie chodzi o szperunki - nieco odbiegaja od idealu*, no i ja mialem inna wizje, a malarz inna :biggrin:

BTW: Jak na pierwsze podejscie do tematu motocyklowego, jestem w miare zadowolony.

Po poludniu byc moze porobie fotki detali.

 

* najwiekszego babola ze szperunkami zrobil na oslonach glowki ramy - po zalozeniu okazalo sie, ze linie szperunkow nie stykaja sie ino kazda idzie w swoja strone :):D (ale na szczescie tego nie widac, zaslaniaja przewody..)

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No hej!! :D Odjazdowa Ci z tego wyszła maszynka, ho ho ho. Wreszcie sie jej doczekałem - tzn. zeby obejrzeć co z tego wyszło i musze przyznac żeś mi zaimponował. Śliczna jest ta Twoja "SUZI-BLUE". Ja na swoja mówie "kochanka" - tak nazwała ja moja zona. Pozdrawiam i zycze szerokiej drogi i niezapomnianych doznań w czasie jazdy. puchal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponizej kilka detali, ktore wymagaja wypucowania, ale to w chwili wolnej :hehe:

 

1. Dorabialem 'interface'y' pod kierunki - do oryginalnych nie potrzeba, ale oryginaly mi sie nie podobaly, wiec.. :lalag:

Kierunki tyl

Kierunki przod

 

2. Jak juz wyzej widac, 99% srubek/nakretek to albo chromy, albo kwasiak (wypolerowany)

Mocowanie silnika tyl (w oryginale bylo w kolorze ramy.. :wink:)

Mocowanie silnika przod

Blokada hamulca tyl

 

3. Na ostatniej fotce widac, ze polerka dotknela nie tylko srubek/nakretek :wink::)

Klamka, zbiorniczek etc.

.. dotknela (prawie) wszystkiego, co jest na widoku a nie jest pokryte chromem (no i co da sie wypolerowac :))

 

4. Przewody schowalem w kierownicy, znacznie ladniej to wyglada.. szkoda tylko, ze kolega mechanik nie powiedzial na czas, iz przelaczniki od duzego Intrudera wpuszczaja kable w kiere od razu ze srodka, czyli na zewnatrz nic nie wystaje - kupowalem nowe, wiec kupilbym od duzego..)

Przewody - wejscie w kierownice

Przewody - wyjscie

(po zastanowieniu troche zaluje, ze nie wypuscilem tych kabli przy slupkach :icon_biggrin:)

 

5. A tak efekt koncowy wygladal wczoraj, zaraz po powrocie z trasy..

Ujecie 1

Ujecie 2

Ujecie 3

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny sprzęcior tobie wyszedł... gratulować...

 

Zainspirowałeś mnie, by postarać się schować przewody również w swoim moto... bratu też zasugeruje, zwłaszcza, że jego VZ800 w naprawie właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...