JareG Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 .. polaczonej z drenazem mojej swinki - skarbonki niebieski motong juz jezdzi. Zeby nie bylo za dobrze to potrzebuje kilku gadgetow, no ale jezdzic bez nich mozna :icon_mrgreen:A wyglada tak oto: Inne fotki: foto1, foto2, foto3 Jest nieco ubrudzony, bo juz zdazylem bak paliwa wyjezdzic (po drogach gruntowych rowniez).. uratowala mnie rezerwa :notworthy: (musze wymienic zegar na europejski, i z licznikiem dziennym kilometrow) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No ładny :icon_razz: ale... oryginalny - czy oprócz kiery coś znaczącego zmieniłeś, czy bawiłeś się tylko w kosmetykę? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tita Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 gratuluje i zazdroszcze :icon_razz: :icon_eek: :) eh, kiedy ja swoja Ecie w koncu poskladam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) No ładny :cool: ale... oryginalny - czy oprócz kiery coś znaczącego zmieniłeś, czy bawiłeś się tylko w kosmetykę?Ja lubie oryginalne sprzety, i taki mialem cel - z trupa zrobic cos maksymalnie zblizonego do fabryki.. a co do wymiany, to sporo sie nawymienialem - glownie na oryginalne czesci oczywiscie. Nieoryginalne tez sa, np. kierunki, przewody stalowe, etc. :D Poprawilem tez nieco fabryke od czasu do czasu, np. zaslepki plastykowo-chromowe zamienilem na kwasiaka, albo przewody wpuscilem w kierownice..Jest tez nieco czesci/elementow podorabianych z kwasiaka, no i prawie wszystkie* srubki to albo kwasiaki, albo chrom :)W reaktor i przyleglosci nie ingerowalem, bo sa OK a ich wydajnosc mi calkowicie wystarcza.Po sezonie zajme sie wymiana sprezyn w lagach na progresywne, i tylnych amortyzatorow na takiez; dorobie jakies gmole, i podnozki. I tyle, wystarczy - potem zajme sie kolejnym motongiem :notworthy: :clap: * czasami nie zdazylem zareagowac i mechanik zastosowal oryginalne, np. jedna mocujaca reaktor zostala oryginalna - wymienie ja po sezonie Edytowane 7 Maja 2007 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ładniutki sprzęcik, gratulacje :icon_mrgreen: Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Super wygląda :icon_mrgreen: Widać że praca nie poszła na marne ładne malowanie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ładne malowanie :icon_mrgreen:Malarz mogl sie bardziej do roboty przylozyc, glownie chodzi o szperunki - nieco odbiegaja od idealu*, no i ja mialem inna wizje, a malarz inna :biggrin:BTW: Jak na pierwsze podejscie do tematu motocyklowego, jestem w miare zadowolony.Po poludniu byc moze porobie fotki detali. * najwiekszego babola ze szperunkami zrobil na oslonach glowki ramy - po zalozeniu okazalo sie, ze linie szperunkow nie stykaja sie ino kazda idzie w swoja strone :):D (ale na szczescie tego nie widac, zaslaniaja przewody..) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMKO Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witaj :) Gratuluje motorka.Wczesniej czytalem jak ciagnie Cie,zeby pojezdzic.Spelniles marzenie,mozesz jezdzic,a detale dopracujesz :) Bezpiecznej jazdy.Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 :buttrock: :biggrin: :clap: :clap: :clap: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchal Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No hej!! :D Odjazdowa Ci z tego wyszła maszynka, ho ho ho. Wreszcie sie jej doczekałem - tzn. zeby obejrzeć co z tego wyszło i musze przyznac żeś mi zaimponował. Śliczna jest ta Twoja "SUZI-BLUE". Ja na swoja mówie "kochanka" - tak nazwała ja moja zona. Pozdrawiam i zycze szerokiej drogi i niezapomnianych doznań w czasie jazdy. puchal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 GRATULACJEpozdrawiam Artps. dopracuj szczegóły:np. kilka much no i może mały deszczyk żeby maszyna nabrała charakteru :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ponizej kilka detali, ktore wymagaja wypucowania, ale to w chwili wolnej :hehe: 1. Dorabialem 'interface'y' pod kierunki - do oryginalnych nie potrzeba, ale oryginaly mi sie nie podobaly, wiec.. :lalag:Kierunki tylKierunki przod 2. Jak juz wyzej widac, 99% srubek/nakretek to albo chromy, albo kwasiak (wypolerowany)Mocowanie silnika tyl (w oryginale bylo w kolorze ramy.. :wink:)Mocowanie silnika przodBlokada hamulca tyl 3. Na ostatniej fotce widac, ze polerka dotknela nie tylko srubek/nakretek :wink::)Klamka, zbiorniczek etc... dotknela (prawie) wszystkiego, co jest na widoku a nie jest pokryte chromem (no i co da sie wypolerowac :)) 4. Przewody schowalem w kierownicy, znacznie ladniej to wyglada.. szkoda tylko, ze kolega mechanik nie powiedzial na czas, iz przelaczniki od duzego Intrudera wpuszczaja kable w kiere od razu ze srodka, czyli na zewnatrz nic nie wystaje - kupowalem nowe, wiec kupilbym od duzego..)Przewody - wejscie w kierownicePrzewody - wyjscie(po zastanowieniu troche zaluje, ze nie wypuscilem tych kabli przy slupkach :icon_biggrin:) 5. A tak efekt koncowy wygladal wczoraj, zaraz po powrocie z trasy..Ujecie 1Ujecie 2Ujecie 3 Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No w końcu koniec :buttrock: Pogratulować cierpliwości i... szerokiej drogi... ;) Ps. Jak założysz progresy bedzie bardziej Chopp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 GRATULACJE!!!! Aż milo popatrzeć aby tak dalej :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fate Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Bardzo fajny sprzęcior tobie wyszedł... gratulować... Zainspirowałeś mnie, by postarać się schować przewody również w swoim moto... bratu też zasugeruje, zwłaszcza, że jego VZ800 w naprawie właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.