Witas Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witam,mam dosc nie typowy problem z gaznikami w Bandicie 600, wyczyscilem je dokladnie,poskrecalem tak jak byly i niestety pojawil sie problem.Odpala na dotyk na wolnych obrotach chodzi pieknie, ssanie dziala, ale jak odkrece manetketo wkreca sie tylko do 3000 obrotow a pozniej si dlawi, objawy takie same jak wtedy gdy konczy sie paliwoi trzeba przelaczyc na rezerwe, gluchy odglos. Problem dotyczy wszystkich czterech gasznikow/cylindrow. Membrany sa sprawdzone, podnosza sie wszystkie przepustnice, dysze tez jeszcze raz sprawdzilem i wszystkie maja przelot. filtr paliwa i airbox tez jest czysty. Paliwa nie brakuje i spokojnie doplywa do gaznikow, bo na ssaniu wkreca sie spokojnie nawet do 5000 obrotow. Nie mam pojecia co to moze byc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Jeśli nie ruszałeś położenia iglic to wgląda na syf w gaźnikach ale mogę się mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Jeżeli na ssaniu wkreca Ci się do 5 tys.,a bez ssania ani ,ani to wniosek tylko jeden,za uboga mieszanka czyli niestety musisz rozebrać jeszcze raz gażniki i krok po kroku wszystko sprawdzić, najlepiej z serwisówką w ręku.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Moim zdaniem dostaja zbyt duzo powietrza miałem podobny problem w kawie tylko nie kombinuj nic z wzbogacaniem mieszanki bo jeżeli było ok do tej pory to dalej musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 mam ksiazke o gaznikach Rafala Dmowskiego - jak chcesz to odezwij sie na gg, to podesle ci link i sobie ja sciagniesz Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 W jaki sposob czysciles te gazniki ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) najpierw wyciagnalem membrany a nastepnie dokladnie wyczyscilem z zewnatrz. Pozniej wykrecilem wszystkie dysze, przedmuchalem, gazniki wewnatrz czyscilem acetonem. Nie rozpolawialem tylko wszystkie 4 zostawilem razem skrecone, zeby uniknac regulacji.Nastepnie skrecilem wszystko spowrotem, dysze od wolnych obrotow na 2 i 1/4 obrotu (chodzi dobrze) Poskladalem, membrany sie pez problemu podnosily.I zamontowalem spowrotem do motoru. Pomagal mi znajomy, ktory juz nie jeden gaznik czyscil, ale tez nie wie co jest nie tak :PW przyszly weekend bede je jeszcze raz rozbieral. re dol: wielkie dzieki thefex, wlasnie sciagam ksiazeczke, przyda sie na prewno :)swoja droga ladna stronka :D Edytowane 6 Maja 2007 przez Witas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 ksiazka jest do sciagniecia na mojej stronie internetowej w dziale garaż http://www.eso.student.olsztyn.pl Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Nie rozpolawialem tylko wszystkie 4 zostawilem razem skrecone, zeby uniknac regulacji. To znaczy czego nie rozpolowiles ?Czy miales mozliwosc sprawdzenia droznosci kanalow wolnych obrotow i przejscia ( 2 minimalne dziurki przy wejsciu w gardziel gaznika ) ? Trzeba trysnac carb cleanerem w sprayu przez otwor sruby regulacyjnej, zatykajac dysze powietrza, zeby sprawdzic czy ten kanal jest drozny.Czy obejrzales dokladnie membrany, najlepiej pod szklem powiekszajacym, czy nie maja mikro pekniec ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 WitamDzieła zniszcznia dokonałem ja :buttrock: A tak na serio to membranki cale bez pekniec przetarc itp. Kazda dysze wyciagnolem i sprawdzilem droznosc przed poskladaniem, te mikro kanaly tez byly drozne (z reszta odpala na dotyk i wolne ma znakomite). Gazniki to zwykle Keihiny CVK do pracy w poziomie (przepustnica w pionie). W weekend dokladnie zdejme jeszcze raz gazniki bo wine ponosi tutaj zasilanie w paliwo silnika przez dysze glowna i Needle jeta. Co do rozpolawiania o ktorym pisal witas to chodzilo mu oto ze cala bateria gaznikow byla skrecona razem, oczywiscie wszystkie bebechy na wieszchu. Sam sie zdziwilem czemu nie chce chodzic bo juz w zyciu nie jeden gaznik robilem ale tu mnie zaskoczylo.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Moze wine ponosi za niski poziom paliwa, jezeli membrany sa OK, to tylko niski poziom nie pozwolilby na wejscie na obroty, lub jakas restrykcja w przeplywie ze zbiornika do gaznikow.Niestety zaziebilem sie i nie bardzo mi myslenie idzie, ale to jedyne co mi przychodzi do glowy. Adam M. Edytowane 7 Maja 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.