miras25ktm Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Czy jezdzil ktos z Was tym modelem? Jak tak to prosze sie podzielic spostrzezeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jezdzi tak jak wyglada :evil: ( moze fani 'niebieskich powiedza co innego ;p) Bardzo latwo sie prowadzi. Zawieszenie super. Hamulce super. Silnik bardzo mocny jak na 250 w 4T ( przynajmniej jak dla mnie )nic nie stuka, puka. Na tor idealny, co do terenu to niektorzy wola wieksze pojemnosci jednak mozna sie przyzwyczaic. Oczywiscie mniejsza waga o te 5-6kg tez robi swoje w porownaniu do np 450. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 A tak z ciekawości spytam: jak często jakieś wymiany, serwis, naprawy i remonty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jezdzi tak jak wyglada :lapad: ( moze fani 'niebieskich powiedza co innego ;p) Bardzo latwo sie prowadzi. Zawieszenie super. Hamulce super. Silnik bardzo mocny jak na 250 w 4T ( przynajmniej jak dla mnie )nic nie stuka, puka. Na tor idealny, co do terenu to niektorzy wola wieksze pojemnosci jednak mozna sie przyzwyczaic. Oczywiscie mniejsza waga o te 5-6kg tez robi swoje w porownaniu do np 450. Na tor to jest stworzony sxf ale exc-f to motor stworzony do jazdy w terenie. Może co niektórzy wolą no torze jeździc enduro. Ale to nie znaczy że w teren lepszy jest motor z większą pojemnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Eh... Nie napisalem, ze w terenie jest lepsza wieksza czy mniejsya pojemnosc. Sx czy exc oba sa przystosowane do jazdy po torze... niektorzy w Pucharze PZM jezdza przerobionymi exc A tak z ciekawości spytam: jak często jakieś wymiany, serwis, naprawy i remonty? Jak napisano 1 wymiana oleju po 3h, nastepne co 10h = tor lub 15h = lekka jazda, klocki mi sie skonczyly po 3 miesiacach, remontow na szczescie brak ( odpukac ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 (edytowane) zapomnialem chyba odpukac.. Jezeli ktos posiada owy model KTMa ( model 2007 - czyli ten przed excf powstalym na bazie crossowki ) i moglby mi powiedziec czy tez ma problemy z silnikiem, a dokladnie chodzi mi o korbe? Ja juz k*rw... dostalem. Edytowane 6 Maja 2008 przez theNaturat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 zapomnialem chyba odpukac.. Jezeli ktos posiada owy model KTMa ( model 2007 - czyli ten przed excf powstalym na bazie crossowki ) i moglby mi powiedziec czy tez ma problemy z silnikiem, a dokladnie chodzi mi o korbe? Ja juz k*rw... dostalem.Dzisiaj się dowiedziałem że kumplowi w SX-F '08 kumplowi poszła... Ale co z Twoją nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 zapomnialem chyba odpukac.. Jezeli ktos posiada owy model KTMa ( model 2007 - czyli ten przed excf powstalym na bazie crossowki ) i moglby mi powiedziec czy tez ma problemy z silnikiem, a dokladnie chodzi mi o korbe? Ja juz k*rw... dostalem. Znajomi mieli SXF 250 07 i pojawiały sie problemy z korbowodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Co z moja nie tak? NIE WIEM. Po pierwszej przycierce ( okregowka w lidzbarku) zalozylem proxa. 2 tygodnie pozniej padla. Co ciekawe w sklepie, w ktorym zamawialem mieli kilka sztuk, i w ciagu kilku dni wszystkie wykupiono :) i chyba kazdemu padla bo juz pozniej nie mieli jej w ofercie. Zalozylem wiec oryginalna przy okacji wymieniajac lancuszek i tlok + inne pierdoly. Koszt niezmieski. Do tej chwili bylem szczesliwym posiadaczem KTMa. Rozmawialem z zawodnikami enduro - takie same problemy. Teraz ciekawi mnie czy jakis forumowicz, ktory raczej nie piłuje maszyny tez musial zagladac do silnika.Juz mam dosc jezdzenia na zawody, treningi z mysla, ze znowu padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer88 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 dlatego właśnie lepiej jest kupić KTM 250 2T koszty eksploatacyjne są o wiele tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 podobno proxy nie nadają się najlepiej do motorów wyczynowych, a cene mają zbliżoną do vertexa i wossnera itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojiro Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ja tam sie nie znam, ale gosciu z takim motorem mowil, ze korbe wymienia sie wg ksiazki co 60 godzin, ale on to robi co 30, razem z tlokiem. Moze tak juz trzeba. To jak to jest z tymi kosztami, naprawde wychodzi taniej uzytkowanie 2T niz 4T, wliczajac roczne wydatki na wszystko wlacznie z paliwem i olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.