Seba350 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 sliczny jak nie-enduro (widocznie enduro powinno byc wiecznie usrane i porozpieprzane z każdej strony). I tu sie zgadzam z Toba i strasznie denerwuje mnie takie podejscie :icon_mrgreen: Dla przykladu mozesz zobaczyc co zrobilem z moja nie dawno kupiona dr 350 93 rok :http://www.bikepics.com/members/escortdriver1/93dr350/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) panowie jak ktoś jest zainteresowany to mam na sprzedanie uszczelkę nową pod głowicę do dr 600, w larssonie kosztowała 97zł, ja oddam za 80 w promocji:)jak coś to Pw Edytowane 31 Marca 2007 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunny Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Sorry za odgrzewanie kotleta, ale chciałem zapytać na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie DR 650RS (dual sport 95')?Czy z tymi głowicami to prawda czy tylko mit? O 3 biegu słyszałem, że w niektórych 'huczy', czym to może być spowodowane?Może ktoś użytkuje taka wersję? Jakieś opinie na jej temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 jak wyje 3 to sie juz konczy , doloz 1000 zl i kup DR 650 SE , supelnie inny motocykl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunny Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 dołóż... nie ma szans, żebym dołożył chociaż 100zł jeszcze ;/ mam 4k i to musi starczyć. Dzisiaj jadę oglądać tę RS i zobaczymy co to jest i jak chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Nie wiem co to za historie z tą trójką, ja zrobiłem 14 tysięcy i jakoś skrzynia mi nie padła, głowica się nie zatarła itd. DR 600 z 1987 roku, przebieg najpewniej autentyczny - właśnie czekam na oryginalny nadwymiarowy tłok, wymieniam łańcuszek i uszczelki. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpawelfran Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Mam pytanie Greedo gdzie dostałeś oryginalny tłok? I jaki to koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świerzy Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ja DRem (800) zrobiłem 107 tys , na jednym tłoku i skrzyni biegów . Nic w silniku się nie wysypało , żaden bieg nie popsuł , nie pękło nawet pół głowicy . Sądzę że to jakieś bujdy... ;) :flesje: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) Ja DRem (800) zrobiłem 107 tys , na jednym tłoku i skrzyni biegów . Nic w silniku się nie wysypało , żaden bieg nie popsuł , nie pękło nawet pół głowicy . Sądzę że to jakieś bujdy... :crossy: ;) :clap:na głowice dr trzeba uwazać po prostu bo panewki nie to co łozyska i naprawde nie trudno zajechac głowice... a patenty z dorabianiem wałków rozrządu itd lepiej odstawic odrazu,robiłem u kolegi taka dr co dorobili mu niby wałek to po 300 km wałek wyglądał masakrycznie(zapewne wina człowieka który to robił) ale lepiej nie kombinować,a na oryginalnych czesciach i oczywiscie z kierowcą co ma głowę na karku dr zniesie naprawde baaaardzo wiele Edytowane 18 Września 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Panowie co mi możecie powiedzieć na temat DR 600? warto nabyć ten motocykl? jak z czesciami do silnika? ile spali w terenie ten motocykl tak mniejwiecej? Są dość tanie nawet bardzo tanie wporówaniu do XT np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 www.suzukidr.pl tam się wszystkiego dowiesz. Jak chcesz kupić DR600 to wiem jedną godną polecenia za 3000zł. Na tym forum co podałem znajdziesz jej ogłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Generalnie ja sie w pisde daje to sie spszenty sypiom. O tak to ujme.A jak sie w bagno wpadne nierozgrzanym sprzetem to o awarie nie trudno bo tam manete trza odkrecić.Jeżeli chodzi o DR600 to mam 2 widziane przypadki pekniecia dżwigienek zaworowych.Ze wzgledu na sucha miske olejową wybrałbym XT600 bo kategoria cenowa podobna no i rozrusznik mamy w zestawie.Tylko że jak aku zdechnie to DR (po regulacjach i czyszczeniu gaźnika) odpalałem bez skakania z ewkorzystaniem tylko i wyłącznie automatycznego dekompresora natomist z XT nigdy mi tak łatwo nie szło ;] Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Mi motocykl słuzył by bardziej do lajtowego smigania po lesie i terenie (brak prawka) niechce nią nigdzie startowac itd. A nawet jak bym trafił na naprawde mocno zajechany egzemplarz to ile moze wynieś kapitalny remont tak +\- z 1.5- 2tys starczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 No to troche o DR'ce bo mam teraz czas. Jeżdżę już DR'ką 2 lata bez poważniejszych problemów. Jak pilnujesz poziomu oleju to nigdy nie martw się o zajechaną głowicę. Remont silnika prawie kompletny bez korby i skrzyni biegów wyniesie około 2000-2500zł w to wliczam: nowe łańcuchy rozrządu i balansowy, nowy tłok, szlif, nowe zawory, regeneracja dźwigienek i wałka rozrządu, sprzęgło, olej, filtry, uszczelki i robocizna. Ja wybrałem DR'ke ze względu na to iż trafiłem dobry egzemplarz z hamulcem tarczowym z tyłu. Co do odwiecznej walki XT z DR. Oba motocykle godne polecenia. Za DR'ka przemawiają lepsze zawieszenia a za XT silnik. Możesz poczytać o tych sprzętach dużo w sieci, bo masz to forum, gdzie temat był już parę razy wałkowany oraz masz forum suzuki dr oraz forum yamahy xt. No to troche o DR'ce bo mam teraz czas. Jeżdżę już DR'ką 2 lata bez poważniejszych problemów. Jak pilnujesz poziomu oleju to nigdy nie martw się o zajechaną głowicę. Remont silnika prawie kompletny bez korby i skrzyni biegów wyniesie około 2000-2500zł w to wliczam: nowe łańcuchy rozrządu i balansowy, nowy tłok, szlif, nowe zawory, regeneracja dźwigienek i wałka rozrządu, sprzęgło, olej, filtry, uszczelki i robocizna. Ja wybrałem DR'ke ze względu na to iż trafiłem dobry egzemplarz z hamulcem tarczowym z tyłu. Co do odwiecznej walki XT z DR. Oba motocykle godne polecenia. Za DR'ka przemawiają lepsze zawieszenia a za XT silnik. Możesz poczytać o tych sprzętach dużo w sieci, bo masz to forum, gdzie temat był już parę razy wałkowany oraz masz forum suzuki dr oraz forum yamahy xt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.