młodymz Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 gdy prubuje odpalić słychać tylko trrrrrrrrrrrrrrrrrr z przekaźnika, światła też nie świecą bo tylko trrrr z przekaźników wniosek aku wyładowanyrozbieram moto, dotykam aku a on ciepły jak jasna cholera i nap.13.18V !!!wymontowałem regulator jak sprawdzić miernikiem czy jest dobry?! bo aku pewnie na złom. Jakieś dodatkowe wnioski?aha moto to cbr F2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 to chyba regulator. W moim miescie jest 5 F2 i jua kazda miała wymieniony regulator. To jest typowe dla f2 pzdrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 To jest typowe dla f2chyba raczej dla hond :D w VFR reglery ida jak woda :D Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 dobra a jak go sprawdzić . mam go już wymontowany więc jak pomierzyć go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) na 100 regulator ja tez mialem taki sam problem jedynym sposobem jest podlaczenie aku pod moto odpalenie i sprawdzenie miernikeim wartosci pradu jaki jest dostarczany do ako nie pamietam ale musi sie ona miescic w okreslonym przedziale... jakim sprawdz...jak odpalisz to patrz jak sie moto zachowuje podzcas pracy na jalowym i podczas przygazowek powinienen dostarczac caly czas prad o podobnym natezeniu(wartosci)oczywiscie jakis blad tolerancyjny moze byc Edytowane 28 Marca 2007 przez kubryn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 bylo juz pare tematow z reglerami do hond. jak chcesz kupic nowy to poszukaj sobie najlepiej zamiennik firmy "ducati energia", sa duzo lepsze od oryginalnych, bo maja lepsze chlodzenie itp. kolega ma taki w f2 i nie narzeka.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 wszystkim którzy stawiali na regulator to buuuuuuuuuuukupiłem se nowe aku i po problemie :icon_mrgreen:)))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 A jakie masz ladowanie na klemach aku przy 5 tys obr i wlaczonych swiatlach ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 14.4na wolnych 13.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) wszystkim którzy stawiali na regulator to buuuuuuuuuuukupiłem se nowe aku i po problemie ;))))))) kolego to że kupiłeś nowe ako i Ci moto chodzi to norma!radzę Ci lepiej sprawdzic dokładnie ten objaw bo łatwym sposobem możesz sobie załatwić 2 ako!ja jestem nadal przekonany jeżeli pisałeś w 1 pości że ako było gorące ,że Regulator jest do wymiany!!!temu objawowi towarzyszy też charakterystyczny smród(dosłownie zapach gnojowicy :buttrock: - siarkowodór)i piszczenie w okolicach aka jeżeli masz walnięty regulator to prędzej czy pózniej 2 ako też załatwisz także sprawdź dobrze wszystko pzdr! Edytowane 29 Marca 2007 przez kubryn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 kolego to że kupiłeś nowe ako i Ci moto chodzi to norma!radzę Ci lepiej sprawdzic dokładnie ten objaw bo łatwym sposobem możesz sobie załatwić 2 ako!ja jestem nadal przekonany jeżeli pisałeś w 1 pości że ako było gorące ,że Regulator jest do wymiany!!!temu objawowi towarzyszy też charakterystyczny smród(dosłownie zapach gnojowicy ;) - siarkowodór)i piszczenie w okolicach aka jeżeli masz walnięty regulator to prędzej czy pózniej 2 ako też załatwisz także sprawdź dobrze wszystko pzdr! Jeżeli akumulator był zasiarczony (i po prostu stary) to jak najbardziej mógł się grzać więc niekoniecznie padł regulator, szczególnie że napięcie ładowania jest w granicach 14,5V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.