Skocz do zawartości

F2 padł aku lub /i ładowanie!!


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gdy prubuje odpalić słychać tylko trrrrrrrrrrrrrrrrrr z przekaźnika, światła też nie świecą bo tylko trrrr z przekaźników

wniosek aku wyładowany

rozbieram moto, dotykam aku a on ciepły jak jasna cholera i nap.13.18V !!!

wymontowałem regulator jak sprawdzić miernikiem czy jest dobry?! bo aku pewnie na złom. Jakieś dodatkowe wnioski?

aha moto to cbr F2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100 regulator ja tez mialem taki sam problem jedynym sposobem jest podlaczenie aku pod moto odpalenie i sprawdzenie miernikeim wartosci pradu jaki jest dostarczany do ako nie pamietam ale musi sie ona miescic w okreslonym przedziale... jakim sprawdz...jak odpalisz to patrz jak sie moto zachowuje podzcas pracy na jalowym i podczas przygazowek powinienen dostarczac caly czas prad o podobnym natezeniu(wartosci)oczywiscie jakis blad tolerancyjny moze byc

Edytowane przez kubryn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkim którzy stawiali na regulator to buuuuuuuuuuu

kupiłem se nowe aku i po problemie ;)))))))

 

kolego to że kupiłeś nowe ako i Ci moto chodzi to norma!radzę Ci lepiej sprawdzic dokładnie ten objaw bo łatwym sposobem możesz sobie załatwić 2 ako!ja jestem nadal przekonany jeżeli pisałeś w 1 pości że ako było gorące ,że Regulator jest do wymiany!!!temu objawowi towarzyszy też charakterystyczny smród(dosłownie zapach gnojowicy :buttrock: - siarkowodór)i piszczenie w okolicach aka jeżeli masz walnięty regulator to prędzej czy pózniej 2 ako też załatwisz także sprawdź dobrze wszystko pzdr!

Edytowane przez kubryn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to że kupiłeś nowe ako i Ci moto chodzi to norma!radzę Ci lepiej sprawdzic dokładnie ten objaw bo łatwym sposobem możesz sobie załatwić 2 ako!ja jestem nadal przekonany jeżeli pisałeś w 1 pości że ako było gorące ,że Regulator jest do wymiany!!!temu objawowi towarzyszy też charakterystyczny smród(dosłownie zapach gnojowicy ;) - siarkowodór)i piszczenie w okolicach aka jeżeli masz walnięty regulator to prędzej czy pózniej 2 ako też załatwisz także sprawdź dobrze wszystko pzdr!

 

Jeżeli akumulator był zasiarczony (i po prostu stary) to jak najbardziej mógł się grzać więc niekoniecznie padł regulator, szczególnie że napięcie ładowania jest w granicach 14,5V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...